Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
Totanoin, onko täältä lähdössä sinne turun faba turnaukseen ketään? IRiaD?
Mä kattelin noita VR aikatauluja ja hintoja puoliunessa että voi olla jotain virheitä mutta jos aikataulu on suht sama kun edellisessä turnauksessa eli 10.00 alkaa ja 18.00 loppuu ja jos junalla mentäs niin aamuyöstä klo 4:10 lähtis Sjoelta juna tampereelle, sieltä vaihto ja Turussa oltas 7.55. Sitten pitäs venailla joku 1,5 tuntia mutta siinä ehtii hyvin käydä vaikka syömässä jos on nälkä ja ettiä sen pelipaikan.
Jos turnaus loppuu hyvissä ajoin niin takasin päästäs lähteen joko 18.05 lähtevällä junalla, vaihto taas tampereella ja Sjoella oltais 21.18. Tai sitten myöhemmällä junalla 20.05, vaihto tampereella ja takas Sjoella oltais maanantaina klo 0.18.
Menomatka opiskelijakortilla maksais 19,40€ ja tulomatka 23,10€ (kallis IC-juna & Pendolino)
Hintaa tulis aika paljon, ja on kuitenkin aika pieni turnaus mutta kyllä mä tonne lähen jos joku muukin lähtee. Tossa ehtis vielä koota ja maalata uuden armeijan. Ajattelin delffeillä mennä tonne.
Juha ei sua huvittais lähtee? =P
Mä kattelin noita VR aikatauluja ja hintoja puoliunessa että voi olla jotain virheitä mutta jos aikataulu on suht sama kun edellisessä turnauksessa eli 10.00 alkaa ja 18.00 loppuu ja jos junalla mentäs niin aamuyöstä klo 4:10 lähtis Sjoelta juna tampereelle, sieltä vaihto ja Turussa oltas 7.55. Sitten pitäs venailla joku 1,5 tuntia mutta siinä ehtii hyvin käydä vaikka syömässä jos on nälkä ja ettiä sen pelipaikan.
Jos turnaus loppuu hyvissä ajoin niin takasin päästäs lähteen joko 18.05 lähtevällä junalla, vaihto taas tampereella ja Sjoella oltais 21.18. Tai sitten myöhemmällä junalla 20.05, vaihto tampereella ja takas Sjoella oltais maanantaina klo 0.18.
Menomatka opiskelijakortilla maksais 19,40€ ja tulomatka 23,10€ (kallis IC-juna & Pendolino)
Hintaa tulis aika paljon, ja on kuitenkin aika pieni turnaus mutta kyllä mä tonne lähen jos joku muukin lähtee. Tossa ehtis vielä koota ja maalata uuden armeijan. Ajattelin delffeillä mennä tonne.
Juha ei sua huvittais lähtee? =P
Stop making sense! Don't you know where you are? This is the internet!
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
Count me in. Siis olettaen, että pääsen ruotsin rästiuusinnat läpi (tähänastinen linja 4+, 4-).Hugatsaga kirjoitti:Totanoin, onko täältä lähdössä sinne turun faba turnaukseen ketään? IRiaD?
Optimitapaus olisi tietty, että saataisiin mukaan joku joka osaisi ajaa autoa, tuota mystistä kaikkiallekantavaa kaaoksen laitetta. Hälle olisi sitten hieman helpompi maksella bensarahoja ja vaivanpalkkaa kuin raahautua junasta väärään junaan jossain joskus.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
en tiedä, edellis päivänä olisi kaverin Yo- kemut, eli saattaisi olla koorapulaa seuraavana päivänä. Ja mulla ei ole voimassa olevaa opiskelija korttia, eli juna maksaa mulle jotain 2x kolkyt euroo. Ja mulla ei ole havaintoa miten Jkylästä menee junia Turkuun.
edit: Eikun joo, toi 7.päivä on sunnuntai. eli saattaa jopa onnistua, ne yo juhlat on vissiin Perjantaina, emt.
Pieraskaa ittenne Keuruulle tai Multialle niin pääsette autolla, olettaen ettei ole mitään tollon sunnuntaina tai lauantai iltana
edit: Eikun joo, toi 7.päivä on sunnuntai. eli saattaa jopa onnistua, ne yo juhlat on vissiin Perjantaina, emt.
Pieraskaa ittenne Keuruulle tai Multialle niin pääsette autolla, olettaen ettei ole mitään tollon sunnuntaina tai lauantai iltana
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Noniin, olisi sitten hyvä tietää ketä tulee ja ketä ei. Meidän pitäis näes pian sitten ilmoittaa itsemme sinne, kun vapaita paikkoja on jäljellä seitsemän.
Ketään muita tulossa kuin nyt näin alustavasti minä, Huga ja Juhaaha?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
mää en ole vielä varma yhtään. Mutta tosiaan, jos olen lähdössä niin auto luultavasti olisi käytössä. Mutta, en ajatellut ajaa 2 aikaan yöllä Sjoelle, että koittakaa keksiä sieltä joku kyyti Keuruulle, Multialle, Virroille, Ähtäriin tai Ruovedelle, eikssekin ole siinä matkan varrella? Tampereen kautta sinne Suomen persereikään kuitenkin ajetaan?
edit: niin joo, saan varmaan "Pimeyden Morsiammen" ohjastamaan meitä. Millä Järjellä!
edit2: Iriad, eihän sun tartte ku toinen ruotsi vaan päästä läpi, 1/3 saa olla hylsyjä
edit: niin joo, saan varmaan "Pimeyden Morsiammen" ohjastamaan meitä. Millä Järjellä!
edit2: Iriad, eihän sun tartte ku toinen ruotsi vaan päästä läpi, 1/3 saa olla hylsyjä
Viimeksi muokannut Juhaaha, Ke 05.11.2008 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
yleistä löpinää siis hmmmm.............. QUUUSDUSJDSLKFJLAJGFLAJFALJFALJF TEEMUONMUNKKIAKJALFJALFJAOFJSIJFASJFSKJFSKJFSKSJFCNVMCNVSLKGSADGSOJTEEMUMUNKITTAAHFKHAFKJAHSFKAHFKJSNBSNFBNSFNNFNFNFNSAÅAIADIIDAIDAIDADADA HGKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Mä oon mukana. Millon saat IRiaD tietää varmasti että pääsetkö? Ois tosiaan hyvä aika pikapuoliin ilmottautua ennen kun menee täyteen.I Ride in a Dragon kirjoitti:Noniin, olisi sitten hyvä tietää ketä tulee ja ketä ei. Meidän pitäis näes pian sitten ilmoittaa itsemme sinne, kun vapaita paikkoja on jäljellä seitsemän.
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
No tuon ruotsin puolelta juttu on nyt selvä, kysymys on enää siitä saadanko auto alle vai ei, budjetti ei oikein riitä junalippuihin :/ Voitaishan me silti jo ilmoittautua koko poppoo, saa sen sitten peruttua jos tulee ongelmia. Varmistettaisiin edes paikat ajoissa.Hugatsaga kirjoitti: Mä oon mukana. Millon saat IRiaD tietää varmasti että pääsetkö? Ois tosiaan hyvä aika pikapuoliin ilmottautua ennen kun menee täyteen.
Noh, olen nyt melko varma ettei mulla ole mitään sillon 7.päivä, varmistan vielä tänään miten ne yo jutut menee. MUTTA, minä en ala teitä tosiaan Seinäjoelta asti hakemaan, koittakaa sieltä keksiä joku kyyti jollekin edellämainituista paikkakunnista. Ähtäri olis jees, ei liian kaukana Sjoesta ja aika lähellä mua. jos homma menee hazardiksi niin Alavuskin käy
![]()
Eiköhän toi onnistu. Ilmotan itteni nyt sitten tonne.Juhaaha kirjoitti:Noh, olen nyt melko varma ettei mulla ole mitään sillon 7.päivä, varmistan vielä tänään miten ne yo jutut menee. MUTTA, minä en ala teitä tosiaan Seinäjoelta asti hakemaan, koittakaa sieltä keksiä joku kyyti jollekin edellämainituista paikkakunnista. Ähtäri olis jees, ei liian kaukana Sjoesta ja aika lähellä mua. jos homma menee hazardiksi niin Alavuskin käy
Kuulostaa kohtalokkaalta.
Jsod
2x 10 skinkkiä
4 Kroxigoria
3 salamanteria
Josko tommosella ottas kaikilta turpiin
Jsod
2x 10 skinkkiä
4 Kroxigoria
3 salamanteria
Josko tommosella ottas kaikilta turpiin
![]()
Mä ilmottauduin kanssa. Tuo on hyvä lista imho. Täytyy miettiä vielä minkä armeijan itte ottais.
Mutta jos me nyt IRiaDin kanssa jotenkin vahingossa päästäis jonnekkin helvetin Ähtäriin joka on aika ongelmallista kun junia sinne Seinäjoelta lähtee lauantaisin 10:34 ja 16:34. MUTTA mitenkäs me päästäs takasin? Jättäsitkö meidät Ähtäriin ja sitten nukuttais roskiksessa yö ja aamun junalla Sjoelle?
edit: joo eikä bussitkaan kulje sinne oikeen järkeviin aikoihin.
Mutta jos me nyt IRiaDin kanssa jotenkin vahingossa päästäis jonnekkin helvetin Ähtäriin joka on aika ongelmallista kun junia sinne Seinäjoelta lähtee lauantaisin 10:34 ja 16:34. MUTTA mitenkäs me päästäs takasin? Jättäsitkö meidät Ähtäriin ja sitten nukuttais roskiksessa yö ja aamun junalla Sjoelle?
edit: joo eikä bussitkaan kulje sinne oikeen järkeviin aikoihin.
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
Hugatsaga kirjoitti:Mä ilmottauduin kanssa. Tuo on hyvä lista imho. Täytyy miettiä vielä minkä armeijan itte ottais.
Asia on neuvoteltavissa. Kai mää heitän teidät sitten seinäjoelle asti ellei jotain muuta kyytiä saa järjestettyä. Voitte te toki roskiksessakin nukkua. Saakos iriad jonkun kyydin Sjoelta sinne kauhajoelle
edit: Jos heitän teidät Sjoelle asti voisin ,mikäli sopii, yöpyä sen yön mitä siitä on jäljellä Hugan luona.
![]()
Mjoo. Pitää kyllä keksiä miten helvetissä pääsen jonnekkin ähtäriin, mutta kaipat sitten lähden pyörällä veivaamaan lauantai-aamuna teltan kanssa...Juhaaha kirjoitti: Saakos iriad jonkun kyydin Sjoelta sinne kauhajoelle
IRIADedit:
Harmittaa tuo characterien 150pts hintaraja :,( Ei saa tulla spammimaan Dragonilla.
Joo tuo ois parempi. Voit nukkua mun kämpillä. Laske muuten paljonko suunnilleen menee bensoja tohon reissuun kaiken kaikkiaan.
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
no... kysy porukoiltas mihin asti ne viihtii sua kuskata? Tuurikin käy, siellä voitas myös tankata, siellä kun on Suomen halvinta dieseliäI Ride in a Dragon kirjoitti:Mjoo. Pitää kyllä keksiä miten helvetissä pääsen jonnekkin ähtäriin, mutta kaipat sitten lähden pyörällä veivaamaan lauantai-aamuna teltan kanssa...Juhaaha kirjoitti: Saakos iriad jonkun kyydin Sjoelta sinne kauhajoelle
IRIADedit:
Harmittaa tuo characterien 150pts hintaraja :,( Ei saa tulla spammimaan Dragonilla.
Kuinkas moni sinne Turkuun olis nytte lähdössä? 3 vai 4?
edit: Joo, voishan sen niinkin tehdä että tulisin lauantai iltana/päivänä Sjoelle, olisin Hugan kämpillä yötä ja lähettäs sitten sieltä sillon sunnuntaina aikaan x, eli joskus 5.maissa
![]()
En ole lähdössä, päätin juuri. En siks edes viitsinyt osallistua keskusteluun autokyydistä. Hyvää reissua kuitenki teille ja toivottavasti saatte noi kuljetukset järkevästi pelittämään. :P
Nyt kun ajattelee asiaa niin tuo on ehkä järkevin vaihtoehto. Tuu muuten aikasemmin päivällä niin voidaan pelata pari harjotuspeliä. Koska se turnaus loppuu kuuden maissa tai ennen niin sä ehdit kotia nukkumaan vaikka heittäsit meidät seinäjoelle ja sitten ajat kotia. Vai miten me ollaan tulossa sieltä takas?edit: Joo, voishan sen niinkin tehdä että tulisin lauantai iltana/päivänä Sjoelle, olisin Hugan kämpillä yötä ja lähettäs sitten sieltä sillon sunnuntaina aikaan x, eli joskus 5.maissa
Takasintulon kanssa voitas tehdä niinkin että heittäsit mut ja IRiaDin Tampereelle kun sehän on siinä Multia-Turku -matkan varrella eikö niin? Sitten voitas IRiaDin kanssa mennä Tampereelta Sjoelle junalla mikä nyt ei maksakkaan enää maltaita. Näin siis jos et enää paluumatkalla halua koukata Sjoen kautta.
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire
toi kuulostaa aika hyvältä. Toi vois olla alustavasti nyt suunitelmana. Mutta voin mää teidät kyllä Ähtäriin asti heittää kun sieltä ei ole kuin 30 km meille, mutta mulle ihan sama
edit: @IRIaD: pysy siellä Kauhajoella, me otetaan sut matkalla kyytiin
edit: @IRIaD: pysy siellä Kauhajoella, me otetaan sut matkalla kyytiin
Viimeksi muokannut Juhaaha, To 06.11.2008 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
![]()
Meno-paluu reissun matkakulut olisivat todennäköisesti yhteensä 34,40€ per henkilö (sisältää bensarahat ja TRE-Sjoki junalipun opiskelijakortin kanssa). Onko liikaa IRiaD?
Me tehtäis niin että tultais Juhan kanssa hakeen sut Kauhajoelta Su aamuyöstä ja sitten ajettais Turkuun marssireittiä: Kauhajoki-Pori-Rauma-Turku. Sitten kyllä joudut hommaamaan ittes Seinäjoelta Kauhajoelle Sunnutai-iltana (21.18 olis juna Sjoella). Tai jos failataan eikä päästä ehditä Tampereelta 20.00 lähtevään junaan niin sitten vaihtoehtoisesti myöhempi juna (joka on 4€ halvempi) on Seinäjoella 00.18.
Me tehtäis niin että tultais Juhan kanssa hakeen sut Kauhajoelta Su aamuyöstä ja sitten ajettais Turkuun marssireittiä: Kauhajoki-Pori-Rauma-Turku. Sitten kyllä joudut hommaamaan ittes Seinäjoelta Kauhajoelle Sunnutai-iltana (21.18 olis juna Sjoella). Tai jos failataan eikä päästä ehditä Tampereelta 20.00 lähtevään junaan niin sitten vaihtoehtoisesti myöhempi juna (joka on 4€ halvempi) on Seinäjoella 00.18.
-rufus sparkfire
-rufus sparkfire