No tällä hetkellä on työn alla pahvista, sprueista, liimatuubeista ja johdoista tehty Sentinel, joka tosin on hieman tuhdimpi kuin oikea.
Samoin työn alla on SM-rivisoltusta konvertoitu Chaos SM Lord, jolle lisäsin siivet ja pitkän power lancen/sorcerer's staffin. Toiseen käteen tulee twin-linked bolter.
Nämä kummatkin ovat kunnianhimoisimpia projektejani.
Mun Nurglen standardi mikä on tehty bloodletteristä green stuffista ja käsis on sellanen nuija ja toises kädes on lippu(se käsi on mutatio spruesta, niinkuin pääkin)
makebou kirjoitti:Mun Nurglen standardi mikä on tehty bloodletteristä green stuffista ja käsis on sellanen nuija ja toises kädes on lippu(se käsi on mutatio spruesta, niinkuin pääkin)
empä tiedä... Kaverille converttoin space marine sergenantista imperial fistin johtajan jolla on green stuffista tehty viitta, plasma pistol ja terminaattorin power fisti... ihan tyylikäs. Nyt on työn alla lipun kantaja ja kapteeni omaan IG armeijaan...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
oma suosikki on luutnanttini Nucleus the Doomgiver(josta tuli tännekin nikkini) jonka konffasin wuffe veteraanikersantista ja muutamista muista osista mm. kääpiön kirves, delffien teriä spiky bitzeiksi ja vanhan chaoslordin reppu.
ite kyllä täytyy lisätä listaan mun orc buggystä converttaama imperial guard jeeppi (buggystä ei kyllä jääny jäljelle kun etu renkaat ja pohja [joka ei sekään näy ]) loput rakensin pahvista ja stuffista
...nii joo pakoputkesta tuli gunnerille aseen piippu.