WHFB turnaus Kuopiossa 22.-23.11. kyydit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
WHFB turnaus Kuopiossa 22.-23.11. kyydit
Jos olet lähdössä kyseiseen tapahtumaan, tänne threadiin/mulle yv voi ilmotella jos on kuljetusta vailla tai jos voi sellasen tarjota. Ainakin Olli ja minä oltas lähössä, mutta kuljetusta paikanpäälle ei ole vielä. Ilmeisesti Sebakin lähtee jos kyyti löytyy?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Re: WHFB turnaus Kuopiossa 22.-23.11. kyydit
Joo, jos budjetti ei romahda käsiin, niin toki olen tulossa. Josko tuon Tor Álfheimrin saisi sopivasti maalattua Ostiumiin niin voisi samassa imussa osallistua Kuopionkin pippaloihin. Itsellä tuskin on vielä korttia tuolloin tai jos onkin niin se auto ainakin puuttuu. Nakitetaan Pikku tai joku muu lähtemään paikan päälle ja piiloudutaan takapenkille.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Seba, et vaan notkuis siellä baareissa niin paljoa :/
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Minkäs taiteilija muusalleen voi.Aco kirjoitti:Seba, et vaan notkuis siellä baareissa niin paljoa :/
Eyes that fire and sword have seen
Saat inspistä baareista?Gilaelin kirjoitti:Minkäs taiteilija muusalleen voi.Aco kirjoitti:Seba, et vaan notkuis siellä baareissa niin paljoa :/
Itsekin varmasti olen lähdössä reissuun, eli itsekkin kyytiä vailla. Bussilla sinne tosin pääsi aika kätevästi viimeksi, mutta jos jollain on auto käytettävissä, niin voin kyllä sinne ajaa :P
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
- Viiksivallu
Voisin tulla mukaan, jos vielä huolitte.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
-
bluebluesky
Todennäköiset sama tilanne kuin Pikulla, minä&Riikka olisimme varmaankin lähdössä, kortti löytyy, autoa todennäköisesti ei ole käytössä.
Jos vapaita autoja ei viikonlopuksi löydy niin silloin tosiaan linja-auto on varmasti seuraavaksi paras ratkaisu. Sillä ehtii ihan hyvin paikalle ja takaisin. Katselin vuokra-autojen hintoja äsken, mutta eipä juuri näyttänyt kannattavan, vuokrahinnat samaa luokkaa kuin bussilla menisi + bensat päälle.
-
bluebluesky
Nuin kattelin kanssa, järjetöntä kyllä sinänsä että 8 kaverille jaettu pikkubussi tulee kalliimmaksi kuin junalippu...Tottunut Joman kanssa pelireissuja tehdessä skandia rentiltä tuohon 20snt/km+bensat taksaan, ehkei se sittenkään ollut kovin kallis. Mutta ei siinä mitään, oma auto hankintaan&toistaiseksi bussilla.
Moi, ketä kaikkia olisi joensuulaisista tällä hetkellä lähdössä ja mikä tilanne on kyytien suhteen?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Noh itse oon edelleen menossa ja linja-autolla.