"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Musta spray maali

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Re: Musta spray maali

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

DakkaDakka kirjoitti:
Kolmastoista kirjoitti: Varsinkin miekkojen terissä tuo näytti todella pahalta, kun sileä pinta oli muuttunut karkean rakeiseksi. Miekat näyttivät enemmän kivestä kuin metallista taotuilta tuon jälkeen.
Sitten veikkaan, että olet suihkuttanut liian kaukaa. Ulko olo-suhteissa tai sisälläkin pitkä kantama takerruttaa maalihiukkaset yhteen, aiheuttaen pinnalle karkean ja rakeisen pinna.
Kenties näin, mikäli pohjamaalin optimaalinen maalausetäisyys eroaa tavallisen spraymaalin maalausetäisyydestä. Tavallisilla maaleilla tällaista ongelmaa nimittäin ei itselläni esiinny.
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

tau-fani kirjoitti:fantasiapeleistä saa mustaa spraymaalia (chaos black) hintaan 13,50e.
Rautakaupasta saa paljon halvemmalla... ~5€ taitaa semmoinen iso spraypullo maksaa
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Suosittelisin ensin lukemaan ketjun läpi ennen kuin siihen vastaa - kannattaa myös katsoa milloin edellinen viesti on kirjoitettu ja pohtia sen jälkeen onko mitään olennaista lisättävää ketjuun.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Niin, ketjuhan on jo monta viikkoa vanha...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”