Pitkästä aikaa on kynäruisku viuhunut, tällä kertaa vähän isotöisemmän tuotoksen merkeissä.
Aiheena siis vanhan koulun jokeri (vanhan, ei wanhan niinku Cesar Romero) jota aika härskisti modailin työn edetessä.
Lähtökohtaisesti halusin tiukkoja kontrasteja ja VÄRIÄ, ja siinä kyllä onnistuin, joskin lopputulos on aika kaukana siitä mitä olin suunnitellut. Kun inspaa niin inspaa.
Itse olen melko tyytyväinen ja livenä takki on melkosesti koleempi vaikka itte sanonkin. Kuvien huonous johtunee kuvaajan paskuudesta, siksipä laitoin salamalla ja ilman - niistä voi sitten mielessään pienen yhteenvedon kursia kasaan.
http://i239.photobucket.com/albums/ff27 ... IM3405.jpg
http://i239.photobucket.com/albums/ff27 ... IM3409.jpg
happy jack - rotsi
happy jack - rotsi
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com
Re: happy jack - rotsi
Aika hieno! millä muuten teit tuon?
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
Kynäruiskulla, kyllähän se siinä lukee...
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-
Alien of Change
Huvittava ilme. Monella eurolla myyt tuon? 100 eurolla?
Ajattelin pistää jossakin vaiheessa johonkin nettihuutokauppaan tms. ja vähän kokeilla oisko uniikille rotsille kysyntää. Voi tosin olla että jätän tämän vielä hautumaan ja "korkkaan" tuon kaupustelun jollain käheellä.
Voin kyllä laittaa tänne linkkiä (jos on sallittu?) jos ja kun täräytän tuon tahi jonkun muun työstön jonnekkin myyntiin.
Practice makes perfect, perfection makes man.
Voin kyllä laittaa tänne linkkiä (jos on sallittu?) jos ja kun täräytän tuon tahi jonkun muun työstön jonnekkin myyntiin.
Practice makes perfect, perfection makes man.
- Juha "Monni" Jokinen
www.achtungpainter.com
www.achtungpainter.com