Sylvaanian geneerinen suurarmeija, 4k!
Sylvaanian geneerinen suurarmeija, 4k!
Jepjep, tiedustelijalepakot tuovat tietoa etelästä, Bretonniasta on tulossa suuri ristiretkeläisarmeija itsensä Louen Leonceurin johtamana, suoraan Sylvaanian nummille, ajamaan epäkuolleet takaisin hautoihinsa. Mutta Von Carsteinit eivät tunnetusti luovu vallastaan helposti, ja Mannfred kokoaa joukkojaan vauhdilla, hetkeäkään epäilemättä voittavansa ja lisäävänsä ritariarmeijan omiin epäkuolleisiin riveihinsä. Niille tulee olemaan käyttöä tulevissa taistoissa keisarikuntaa vastaan...
Herot:
Vampire lord 1: lvl3, red fury, infinite hatred, walking death, balefire spike, flayed hauberk, wristbands of black gold, book of arkhan, Zombie Dragon=730
Count Mannfred von Carstein: General, barded nightmare, skullstaff, staff of damnation=600
Necromancer: 2 scrolls, invocation of nehek=105
Wight king: BSB, barded steed, lance, Banner of Drakenhof=257
Core:
15 ghouls: ghast=128
20 zombies: musician=84
5 dire wolves=40
5 dire wolves=40
21 skeleton warriors: spears, full command, warbanner=234
20 skeleton warriors: full command, banner of endless nightmare=205
Special:
8 black knights: barding, full command, banner of hellfire=274
4 fell bats=80
20 grave guard: full command, banner of barrows=315
Rare:
5 blood knights: musician, standard, banner of blood keep=380
1 Varghulf=175
4 Wraiths: 1 banshee=225
=4000
12 Power, 8 dispel, 141 models
Ghoulit ja veriritarit pitäis uittaa dippilakassa vielä, kaikki on maalissa ja valmiina muuten.
Herot:
Vampire lord 1: lvl3, red fury, infinite hatred, walking death, balefire spike, flayed hauberk, wristbands of black gold, book of arkhan, Zombie Dragon=730
Count Mannfred von Carstein: General, barded nightmare, skullstaff, staff of damnation=600
Necromancer: 2 scrolls, invocation of nehek=105
Wight king: BSB, barded steed, lance, Banner of Drakenhof=257
Core:
20 zombies: musician=84
5 dire wolves=40
5 dire wolves=40
21 skeleton warriors: spears, full command, warbanner=234
20 skeleton warriors: full command, banner of endless nightmare=205
Special:
8 black knights: barding, full command, banner of hellfire=274
4 fell bats=80
20 grave guard: full command, banner of barrows=315
Rare:
5 blood knights: musician, standard, banner of blood keep=380
1 Varghulf=175
4 Wraiths: 1 banshee=225
=4000
12 Power, 8 dispel, 141 models
Ghoulit ja veriritarit pitäis uittaa dippilakassa vielä, kaikki on maalissa ja valmiina muuten.
Viimeksi muokannut Oberon, To 20.11.2008 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Sylvaanian geneerinen suurarmeija, 4k!
Herraisä noita on valtavasti, pitää huomisen perusteella väkertää Kuninkaan armeija kuosiin. Mä sain coreen sentään tuhat pistettä, herohammeria silti. Bretonnialla se on kyllä erikivaa. ;D
- jupu_pupu_mies
oberon miks et pelaa skavenia? niihin sais kyllä aika paljon massaa=D
Pelaanpa. Lauantaina pitäis koitella sitä grey seer-vetoista versiota.
4K peli eikä edes kukaan julkkis manuista jaksa tulla komentaa armeijaa, vaan tilalle tuli random BB-talon gootti vamppeja.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Pistetäänkö ritari-lordin tilalle Mannfred? Nakuvamppi tippuis pois, eli ghouleja ei sais lisää ja hattu katoais, mutta sais boundin... Ok ehkä tää ei nyt oo tehokysymys, pistetään manu messiin..Róbó-Tónó kirjoitti:4K peli eikä edes kukaan julkkis manuista jaksa tulla komentaa armeijaa, vaan tilalle tuli random BB-talon gootti vamppeja.
Zombie lohari on oikeasti aika kökkö, samalla pistekasalla saa kaikkea muuta kivaa. Laittaisin siis ison kuolleen madon kompostiin ja jotain muuta tilalle.
Ei kiinnosta.
Tää on 4k lista, mä haluan siihen juttuja mitä en muuten ottaisi, ja jollainhan se Louen pitää piestä. Ei oo niin siistiä piestä sitä staattisen kuutosen skelebokseilla (Warbanner/4 ränkkiä), kuin loharilordilla. Zombilohari on sitäpaitsi suht halpa, ja tekee silti samoja juttuja mitä muutkin loharit. Lieskat on tosin kehnot, eikä se kestä iskuja, mutta -1 osumisiin on ihan jees, ja kyllä se lyö kovaa (lordin hatred jeesaa tässä).
EDIT: mulla tosin olis 2 ritarivamppia, 1 vargi, toiset 20 zombia, black coach, ja 10 sutta lisää mitä vois ottaa... Eeei, kyllä me pidetään lohari.
Tää on 4k lista, mä haluan siihen juttuja mitä en muuten ottaisi, ja jollainhan se Louen pitää piestä. Ei oo niin siistiä piestä sitä staattisen kuutosen skelebokseilla (Warbanner/4 ränkkiä), kuin loharilordilla. Zombilohari on sitäpaitsi suht halpa, ja tekee silti samoja juttuja mitä muutkin loharit. Lieskat on tosin kehnot, eikä se kestä iskuja, mutta -1 osumisiin on ihan jees, ja kyllä se lyö kovaa (lordin hatred jeesaa tässä).
EDIT: mulla tosin olis 2 ritarivamppia, 1 vargi, toiset 20 zombia, black coach, ja 10 sutta lisää mitä vois ottaa... Eeei, kyllä me pidetään lohari.
Eli toisin sanoen corea löytyy hyllystä tarvittava määrä 2000p peliin ja loppu täytetään lähinnä kalleilla hahmoilla ja spec/raretsöisseillä, vai mitä? ;)Oberon_ kirjoitti:Tää on 4k lista, mä haluan siihen juttuja mitä en muuten ottaisi
No miksi ei? Kun kerran sitä kaikkea muuta saa kerrankin pelata enemmän yhdessä, niin mikä idea ottaa pelkkää corea, vaikka sitä enemmän omistaisikin.Haddock kirjoitti:Eli toisin sanoen corea löytyy hyllystä tarvittava määrä 2000p peliin ja loppu täytetään lähinnä kalleilla hahmoilla ja spec/raretsöisseillä, vai mitä? ;)Oberon_ kirjoitti:Tää on 4k lista, mä haluan siihen juttuja mitä en muuten ottaisi
Aika harvoin tulee otettua ~900 pisteellä corea 2k VC listaan, sori. loppujen lopuksi melko tasaseen oon tunkenu kamaa joka slottiin, itseasiassa. Viimeksi 2k listassa mulla oli 300 pinnalla corea :PHaddock kirjoitti:Eli toisin sanoen corea löytyy hyllystä tarvittava määrä 2000p peliin ja loppu täytetään lähinnä kalleilla hahmoilla ja spec/raretsöisseillä, vai mitä? ;)Oberon_ kirjoitti:Tää on 4k lista, mä haluan siihen juttuja mitä en muuten ottaisi