"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Syksy 2008 - Swedlandin Perintö

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Lorindel

Re: Syksy 2008 - Swedlandin Perintö

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

I live!!11!

Eli eli, olen Hesan ja Riksun kautta pyörähtämässä joululomille kotokaupunkiin ainakin pariksi viikoksi nyt aaton/vuodenvaihteen aikaan, niin ajattelin että perkele, eikös ne teatterinopiskelun kiireellisyyden ja päättömyyden keskellä unohtuneet kaksi viimeistä peliä voisi sitten pelata pyöräyttää tässä lomilla. Eli jos muistat että sinun piti päästä petomiehiä ja Eskua vastaan pelailemaan kierroksella 4 tahi 5 ja vielä olisit halukas pelit pelailemaan, niin pistä viestiä tähän ketjuun tai mulle ihan niinku yksityisesti niin sovitaan päivät ja kohdataan fantsulan kentillä verenvuodatuksen merkeissä.

Ei muuta. Pahoittelen oikeasti kolmannen kierroksen jälkeen tehtyä katoamistemppuani, mutta taide vaati kaiken huomioni (siinä peetu sulle sitä Toreadoria, stn!) (ja ei vaineskaan, paskat mä mitään taidetta tee, kunhan märehdin omaa masennustani), nörttäily jäi armottomasti kakkoseksi. Nyt kuitenkin lomien ja viidennen Ostiumin jälkeen tuntuu taas kummasti siltä, että pelaamaan on pakko päästä. Eli, eikun sitten niin vaan juu..

Ja moromoro. Palataan.

Runedit// Tekotaiteellista paskaa te teette. Minun torreni luovat todellista kauneutta maailman myllerryskentille, eivät mitään toisarvoista sielunjätettä. Ni.

Eiku. :)
Lorindel

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

Jahas.. Se on nyt härskin tuplapostin paikka.

Ja ymmärrän kyllä yskän ja tajuan ettei kukaan siis uskaltautunut ottelemaan minua vastaan Sweddiksen viimeisissä peleissä, vaikka vielä tarjouduin paskamaisuuteni ja aikatauluongelmieni paikallisturneeseen lyömiä haavoja balsamoimaan petomiesten verellä ja visvalla.. Harmi sinänsä. No, minkäs teet. Palautan lainafigut omistajilleen ja puran pohjoisten kiimaisten sarvien bandin.

Muihin peleihin voi kyllä joululoman aikana haastaa.. Tai jotain, fantsussa tulee varmaan istuttua. Miten olis vaikka WarCry-mätöt joku päivä, Seba, Tino, Peetu, Kalle, Aki ja kumppanit? Pelottaa että menee pelkäksi V:tES:ksi koko loma..

Niin, ja Peetu; älä jaksa, tykkäsit kuitenkin.. ;)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Lorindel kirjoitti: Muihin peleihin voi kyllä joululoman aikana haastaa.. Tai jotain, fantsussa tulee varmaan istuttua. Miten olis vaikka WarCry-mätöt joku päivä, Seba, Tino, Peetu, Kalle, Aki ja kumppanit? Pelottaa että menee pelkäksi V:tES:ksi koko loma..

Niin, ja Peetu; älä jaksa, tykkäsit kuitenkin.. ;)
Seba taisi kyselläkin tuosta joku päivä. Tottakai.

Niin tykkäsinkin. :) Piti vaan vähän, juu nou. Miehän se olinkin, joka sanoi että mikä tahansa keikka on hyvä jos se vedetään tunteella. Pätee teatteriinkin.

Ensi maanantaina vampyyriä aikaisin iltapäivästä, näin kuului komennus.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”