"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hearts of Arden (5th edition)

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: Faba karttakampanja (5th edition)

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Torstaina pääsen koulusta klo 14.15, joten jos aloitamme 14.30, ehtisimme pelata hyvin.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Orcs are da best

Re: Faba karttakampanja (5th edition)

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

Nonni nyt puhut (okei kirjoitat) asiaa! Kävis miulle kerkeisin käyä kotoa hakeen figutki. Tosin ongelmia tuottaa edelleen se kuljetus. Mutta, mutta enköhän selviä. Jeps älä sitte säikähä pääosin vain pohjamaalissa olevaa armeijaanni.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: Hearts of Arden (5th edition)

No niin. Sääntöpaketti editoitu ensimmäiseen postiin. Kommenttia kaivataan ja kaikkea voidaan muuttaa. Kartta ilmestyy nettiin lähiaikoina kun Peetu tuunaa sen loppuun.

Runedit\\ Karttahan on hitto vie ollut valmiina jo kuukauden, mutta minä en ole saanut kaikkea infoa vielä siitä missä pitää mitäkin olla. :) Että nöps nöps, eipäs luisuteta taas syitä minun niskoilleni, vaikka se niin helppoa ja luontevaa olisikin.
Hing

Viesti Kirjoittaja Hing »

Jees luin noi karttasäännöt, ja suht samalta vaikuttaa kuin viimeksi... Heroes 3 in wurhammer, hienoa = D Mietin vielä jaksanko lähtee mukaan, on täs muutaki häppeninkiä mul lähiaikoina. Tuun ainaki kattoo tota Seban matsia torstaina, jos asia vähän selkenisi.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Kommentoikaa vaan rohkeasti tuota sääntöpakettia, se ei ole mitenkään lukkoonlyöty vielä. Lauantaina hiomme sitä vielä enemmän Zeban kanssa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Aah, tuhannet kiitokset Runelle vaivannäöstä kartan takia =).

Kohta alkaa joululoma ja silloin on aikaa vetää demopelejä haluaville ja katsomaankin saa tulla torstaina pelattavaa demopeliä.

Ilmoittautumisiakin otetaan jo vastaa ;).
Kude

Viesti Kirjoittaja Kude »

Itse siis olen mukana tässä, joko Tombeilla tai Vampireilla, ja torstaina monen aikaan se demopeli on? Koska itse haluan tulla katsomaan sitä, mutta pääsen vasta 15:40 koulusta. :S
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Kude kirjoitti:Itse siis olen mukana tässä, joko Tombeilla tai Vampireilla, ja torstaina monen aikaan se demopeli on? Koska itse haluan tulla katsomaan sitä, mutta pääsen vasta 15:40 koulusta. :S
Aloitetaan Orcsin kanssa siinä 14.30, mutta jos sotket koulusta suoraan paikalle, ehdit varmaan ihan hyvin näkemään mistä hommassa on kyse.
Kude

No mie oon yhäkin täällä siun 'takapihalla' koulussa, nii. :D Ja tuo keli on nyt mitä on.. :S
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Noin, ensimmäinen demopeli pelautettu ja yhä saa tulla hihasta nykimään jos tahtoo kokeilla. Joululomalla ei tunnetusti ole elämää, ainoastaan pikku-ukkoja, joten aikaa pitäisi riittää, tämä järjestetään riittämään.

Mutta nyt hyvät naiset... ja herrat, ilmoittautuminen Hearts of Ardeniin alkaa. Nyt viimeisetkin avoimen mielen omaavat ja seikkailuhalun taitavat sankarit mukaan karkeloihin. Nopeimmat pokaavat mielimänsä aloituskaupungit päältä.

28. L'Anguille
Pelaaja: Tino Nyman
Armeija: Dark Elves
Kuljimme pitkän matkan tähän jumalten hylkäämään maahan, ihmisten kaupunkiin. Suuri voima nousee talven mukana ja herramme on tuntenut sen kauas meren taakse. Se on raakaa, puhdasta voimaa, muutoksen voimaa - ja pian se on meidän.

118. Mousillon
Pelaaja:Pecu
Armeija:Bretonnia
Se on paikka täynnä pahuutta ja taikuutta, uskokaa pois. Siellä asuvat vain kuolleet, jotka eivät lepää. Ei ihme, että se paikka vetää petomiehiä puoleensa. Kirottu, kirottu paikka, sanon minä.

137. Brionne
Pelaaja: Hing
Armeija: Vampire Counts
Kuningas on kutsunut joukot koolle! Petomiehet tulevat talven mukana, polttavat kylämme, vievät talvivarastomme, tappavat lapsemme ja raiskaavat naisemme. Emme salli tätä. Bretonnian, Neidon, kuninkaan ja rakkaidemme puolesta!

208.Quenelles
Pelaaja: Orcs are the best
Armeija: Orcs&Goblins
Metsän keijukaisväki on yhä levoton, vaikka talvi on jo pitkällä. Ne ovat varuillaan, jotain pahaa on sikiämässä, ne tietävät sen. Ardenin metsästä kuuluu synkkiä huhuja. Järven neito antakoon meille voimaa tuhota sen, mitä talvi tuo tullessaan!

100. Altdorf
Pelaaja:Rune
Armeija:Grandbelos Empire
Bretonnian kuningas on kutsunut apuamme ja Keisarikunta vastaa! Altdorf lähettää matkaan parhaan mitä sillä on tarjota.

51. Marienburg
Pelaaja:Kude
Armeija:Undead
Tärkeät kauppatiet on katkaistu. Kauppakaravaanejamme ryöstetään yhä uudelleen ja uudelleen, kalliiden tavaroidemme joutuessa petomiesten, mutanttien ja pahempien käsiin. Vapaakapungin kunniaa on loukatu. Se oli virhe, suuri virhe.
Orcs are da best

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

Niin tuli tuo demopeli pelattua ja raskas tappio kärsittyä. Kirottu olkoon noppajumala tästä päivästä (huono tuuri sillon tällön nääs). Mutta periksi en anna!!!!! Satoi tai paistoi, tuuli tai oli tuulemata, mutta periksi en anna!

Näin on vähän purettu tunteita ja itse asia voi alkaa.

Joo, mukaan itseni ilmoitan. Kai olen ymmärtänyt oikein, että ihan vain näin raa`asti sanotaan mistä ja millä tuo peliin ryhdytään?
No, oli miten oli näin tämän teen. Elikkäs valintani oon... Ruutu 208 Quenelles!
Näin ja kaikkien suureksi yllätykseksi lähden örkeillä leikkiin mukaan.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Kude

Gilaelin kirjoitti:100. Altdorf
Pelaaja:Kude
Armeija:Undead
Bretonnian kuningas on kutsunut apuamme ja Keisarikunta vastaa! Altdorf lähettää matkaan parhaan mitä sillä on tarjota.
Hih hih. ;> Bretonnialaiset kokevatkin karvaan yllätyksen. >8)
Rune
Peliporukkavalvoja

No voi nyt perse. Pari tuntia kaupungissa illanvietossa ja jo viedään Altdorfit alta pois.

Fluffittelen jahka kerkeän. Kude, annatko suosiolla Altdorfin pois ja tyydyt etenemään Marienburgista käsin, vai pitääkö minun käydä valtaamassa se sitten henkilökohtaisesti? :) Empirellä oli tarkoitus lähteä liikkeelle, ja Altdorf vähän kuin sopisi paremmin teemaan josko sieltä aloittaisin. Mutta kuinka vain, keikkojen tiirailu ja iltaelämä eivät taida mennä yksiin pikku-ukkoilun kanssa.

Hans-Adolf, valitsen sinut!
#Ostium

Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Mikäli joku Joensuulainen tahtoo mukaan kampanjaan, voin omasta paikastani luopua. Tällä hetkellä oma motivaatio laahaa pohjalukemissa ja kaaoksen armeijalistan kanssa säätäminen aiheuttaa lähinnä harmaita hiuksia, varsinkin kun lähtöpisteet on se 1000pts ja pitäisi jonkinlainen toimiva 5.ed lista yrittää kasailla pelkästään ratsastavasta 7.ed WoC armeijasta..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Pah, Pekka ei nyt ole tylsä luovuttaja. Luulisi sen tirsun ja letterien antavan sulle motivaatiota, varsinkin sillä hinnalla, jonka niistä perin ;).

Jees, hyvä lössi saatiin kasaan. Tänä iltana lähetän kaikille kampanjapaketit, jotka sisältävät: armeijakirjan, jos sellaista ei vielä jollakulla ole, taikaesine-summaryn, playsheetin, maagi-/ja taika-summaryn, sekä kompit ja ihmeellisimmät muutokset seiskaan verrattuna.

Orcsin, Peetun ja Tinon kanssa ollaankin jo pelattu, Kuden ja Nikon kanssa pelaan viikolla ja jos Pekka nyt ei vaivu liian syvälle kaamosmasennukseensa (hehe), miekkailen herran kanssa viikolla.

Tavoitteena, että joulupyhien jälkeen kaikki ovat pelanneet ainakin yhden pelin laitosta ja saadaan ensimmäiset liikkeet eetteriin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Arvon haiseva, lahoava raadonpuolikas, toivon että vastaatte meidän molempien edun nimissä kysymykseeni mitä pikimmin. Grandbeloksen suurmestari Hans-Adolf Himmel ja Kartanon nuori herttua Felix Rosenton vaativat epäkuolleiden armeijaa hajottamaan leirinsä Altdorfin läheisyydestä välittömästi. Sopimuksen ehtoina ovat luonnollisesti epäkuolleiden vapaa pääsy Marienburgin liepeille, ja Grandbeloksen armeijan estymätön marssi Altdorfiin idästä. Kumpainenkaan meistä tuskin haluaa ensimmäisenä joutua taistelemaan tällä hetkellä epäolennaisten, mutta ilmeisen tärkeiden, asioiden puolesta kun molempien intressit keskittyvät Helmgartista länteen.

Vaihtoehto on tietysti se, että Keisarillinen armeija poistaa epäkuolleet tämän maan kamaralta omatoimisesti ensitöikseen ja vasta sen jälkeen siirtyy vuorten länsipuolelle, mutta en näe miten tämä pitemmässä juoksussa auttaisi kumpaakaan. Ottakaa tai jätäkää, kuolleistamanaaja, valinta on teillä.

Valitettavaa, että Grandbeloksen vierailu Bodenbergin vuorilla lyhentyi hieman.
#Ostium

Kude

Arvon kuolevainen. Minä, Nez'rul, olen päättänyt suostua pyyntöönne siirtää majoitustilani Marienburgiin, turhien konfliktien välttämiseksi. Koska se on ei kenenkään maalla, uskon ettei tämä ole ongelmallista, ja voimme sopia jatkossakin asiat ilman turhia taisteluita.
Rune
Peliporukkavalvoja

Kude kirjoitti:Arvon kuolevainen. Minä, Nez'rul, olen päättänyt suostua pyyntöönne siirtää majoitustilani Marienburgiin, turhien konfliktien välttämiseksi. Koska se on ei kenenkään maalla, uskon ettei tämä ole ongelmallista, ja voimme sopia jatkossakin asiat ilman turhia taisteluita.
Loistavaa, tulitte järkiinne. Kiitän järkeilynne logiikkaa. Se osui sopivasti yhteen kanssamme.

Grandbelos majoittuu siis Altdorfin ympäristöön, ja Nez'rulin epäkuolleet öttömönkiäiset saavat kulkuluvan Marienburgiin. Vallan erinomaista. Voimmekin varmaan valmistautua rauhassa siirtymistä länteen päin seuraavien viikkojen aikana. Toivottavasti raadot osoittavat samankaltaista arviointikykyä tulevaisuudessakin, eivätkä asetu Keisarikunnan tielle poikkiteloin vastaisuudessakaan - luonnollisesti tämä molempien etujen hyväksi. Tietty.

Kiittäen
-Hans-Adolf Himmel, Grandbeloksen suurmestari
#Ostium

Kude

Rune kirjoitti:Loistavaa, tulitte järkiinne. Kiitän järkeilynne logiikkaa. Se osui sopivasti yhteen kanssamme.

Grandbelos majoittuu siis Altdorfin ympäristöön, ja Nez'rulin epäkuolleet öttömönkiäiset saavat kulkuluvan Marienburgiin. Vallan erinomaista. Voimmekin varmaan valmistautua rauhassa siirtymistä länteen päin seuraavien viikkojen aikana. Toivottavasti raadot osoittavat samankaltaista arviointikykyä tulevaisuudessakin, eivätkä asetu Keisarikunnan tielle poikkiteloin vastaisuudessakaan - luonnollisesti tämä molempien etujen hyväksi. Tietty.

Kiittäen
-Hans-Adolf Himmel, Grandbeloksen suurmestari
Emme tahdo ongelmia kotipihalla, taistelut on mukavempi kuljettaa vuorten taakse. Voitte siis olla varma, ihminen, että me pysyttelemme järkevän välimatkan päässä, mikäli se tarpeelliseksi osoittautuu.

- Nez'rul, Lord of the dead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”