"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogres 3999

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Unholy Duck

Ogres 3999

Viesti Kirjoittaja Unholy Duck »

Elikkäpä pienen tauon jälkeen olen palaamassa Warhammereiden ihmeelliseen maailmaan. Tauko on luultavasti ruostuttanut kykyni samalla tavalla kuin gnoblareiden aseet (tännekin unohdin salasanani) joten tarvitsen nyt enemmän kuin koskaan apuanne.

Peli on siis tälläinen tervetuloa takaisin 3999pts peli. Vastassa tulee olemaan aika monipuolisesti vihulaisia, mutta liskot luultavasti tulevat olemaan se yleisin vihollinen. Ainakin aluksi...

Da blue eye monster (tyrant) 271
Wyrdstone Necklace
The Tenderiser
Heavy armour
Luck-Gnoblar
Tämän herran varustaminen oli todella pulmallista, enkä yhtään tiedä kuinka onnistuin.

The Funny man (slaughtermaster) 290
Bangstick
2Xscroll
3XTooth-Gnoblar
Täytyyhän tälläistä testata nyt kun on mahdollisuus ottaa. Tarkoituksena joskus kriittisellä hetkellä ensin odottaa, että vihollisen dispellit on loppu ja sitten pamauttaa jokin loitsu läpi tooth-gnoblareilla. Tosin 10 pisteellä saisin jo Powerstonen näiden tilalle ja se olisi jo aika paljon parempi. Kannattaisiko vaihtaa?

The Angry man (butcher) 180
Hellheart
The Boring normal man (Buther) 180
2Xscroll
Magioivat ja tuovat dispelliä slanneja sun muita vastaan.

Bushmanni (hunter) 220
2Xsabretusk
Greyback Belt
Beastkiller
Vaikka kentällä ei tule olemaan hirveästi maastoa näin isossa pelissä niin kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten tämä herra uskoo löytävänsä tilaisuuden jossa hyödyntää vyötään. Ja jos ei saa tilaisuutta niin ainakaan tei tarvitse nostella housuja kesken taiston.

3X4Xbull 3X166 = 498
Bellower
additional hand weapon
4Xbull 156
additional hand weapon
Perusmassaa. 4 kokoiset ryhmät olen itse todennut hyviksi.

3XIrongut 199
Bellower+ lippu
Cannibal totem
Tyrantin yksikkö. Luotu haastamaan esim. roskakorit (ei kai sana roskakori ole mennyt pois "muodista"?)

3X4XIrongut 227+247+252
bellower+lippu+ look out-gnoblar
1Xwarbanner
1XRune Maw
Welhojen yksiköt......

3X20 Gnoblar 3X40
Nämä ovat aina kivoja... Yksi yksikkö on aina rune maw yksikön vieressä.

8Xtrapper
8Xtrapper
Nämä vasta ovatkin kivoja... yrittävät löytää itselleen metsän. Jos joutuvat taistelemaan metsästä skinkkejen kanssa onko kannattavempaa ampua vai mennä close-combattiin?

2Xleadbelcher 110
2Xleadbelcher 110
3Xleacbelcher 165
Pienellä onnella saavat muutettua taistelun minun edukseni. LIsäksi mitä enemmän yksöitä, sitä enemmän ongelmia skinkeillä.

Scraplauncher 165
Scraplauncher 165
Näiden tavoitteena ampua kaikki skinkit pois. Yhdellä kunnon osumalla pystyy tekemään vaarattomaksi koko unitin.

Gorger 75
Gorger 75
Näistä ei varmaan ole mitään kysyttävää.

Useless dead body (Slavegiant) 175
Koska maastoa ei tule paljoa on mahdollisuus, että tämä säilyy elossa taisteluun. Taktiikkana odottaa takana ja kun tulee hyvä tilaisuus (skinkit poissa) ryntää taisteluun noin vuorolla 3-4.

=3991
PD=10
DD=6+ 4Xscroll+ hellheart

Edit: epähuomiossa jäänyt GW poistettu Tyrantilta, heavy armour lisätty
Viimeksi muokannut Unholy Duck, Ma 05.01.2009 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä maailma on hassu...
Orcs are da best

Re: Ogres 3999

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

Miksi tyrantilla on tenderiser ja gw erikseen kun tenderiser on great weapon? Ja itse ottaisin toisen Luck-gnoblarin on se vain hauskaa kun on re-rollattava armour/ward save ja viela parempi jos niitä on kaksi!
Unholy Duck kirjoitti:The Funny man (slaughtermaster) 290
Bangstick
2Xscroll
3XTooth-Gnoblar
Täytyyhän tälläistä testata nyt kun on mahdollisuus ottaa. Tarkoituksena joskus kriittisellä hetkellä ensin odottaa, että vihollisen dispellit on loppu ja sitten pamauttaa jokin loitsu läpi tooth-gnoblareilla. Tosin 10 pisteellä saisin jo Powerstonen näiden tilalle ja se olisi jo aika paljon parempi. Kannattaisiko vaihtaa?
Öh, voithan ottaa molemmat! Mutta en usko, että power stone olisi hyödyllisempi sillä gut macig on niin helpppoa castata, että tuskin tulet power stonea tarvitsemaan toki sekin on mukava itse ottaisin molemmat.

Ja sitten mitä itse tekisin toisin (älä ota tätä neuvona vaan minun mielipiteenä jota voit punnita omassa mielessäsi onko järkevää vai ei)

Tyrantille omasa mielestäni on heavy armour pop eli jospa sellainen... Öö toinen butcher saattaisi ilostua blood cleaverista se on minusta ihan kiva.
Eipä oikeastaan muuta, kaikki näyttää omasta mielestäni olevan kunnossa. Tosin kuten jo mainitsin gnoblareita pitää ottaa pois tai sitten bulleja pitää lisätä...
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”