"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WoC Khorne 750 ja 1000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jarna

WoC Khorne 750 ja 1000pts

Viesti Kirjoittaja Jarna »

Tässäpä tämä. Turnauslistoja molemmat. Figut löytyvät, maalaamista vaille osa kylläkin.

750:

Wulfrik the Wanderer (185)

15 Marauders
Hand weapons, light armours, shields, full command, Mark Of Khorne (140)
Wulrikin haahuilijat, flailit olisivat tosiaankin parempi mutta figut ovat jo valmiita.

5 Marauder Horsemen
flails, Mark of Khorne (105)
en näe musikanttia tarpeelliseksi, koska ovat frenzy. LA on vielä mietinnän alla.

6 Chaos Knights
Mark of Khorne, full command (320)
Niin... Tiedätte tarkoituksen.

TOTAL: 750

+Nopea
+iskukykyinen

-Pieni, eikä ole uhrattavia yksiköitä (yleensä käytän koiria, mutta testataan vaihteeksi ilman niitä)
-altis tulelle ja magialle

Ja 1000:

Muuten sama, mutta seuraavat lisäykset:

Chaos Sorcerer
Level 2, Book of Secrets, Power Familiar/ Dispel Scroll, Barded chaos steed (186)
Ritaripoppoossa ja lorena tuli tai kuolema. Ei kannata aliarvioida näitä kahta.

Chaos Spawn (55)
Haluan testata tämän veijarin.

TOTAL: 997

+Edelleen nopea
+magiaa hieman enemmän
+ ja iskukyky

- Miinukset aika lailla samat.

Lisään jossakin vaiheessa kuvat galleriaosastoon. Näette myös teeman, mitä olen suunnitellut poppoolle ;)
''Frankly my dear, I don't give a damn.''
jupu_pupu_mies

Re: WoC Khorne 750 ja 1000pts

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

ihan kivalta näyttää. itse ehkä ottaisin perus marat ja ottaisin full ridden armyn ihan kiusakseni en tiedä olisiko se järkevää. Mutta silloin ainakin itse pitäisin armeijasta enemmän.
Viimeksi muokannut jupu_pupu_mies, Ma 05.01.2009 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos »

jupu_mies kirjoitti:ihan kivalta näyttää. its ehkä ottaisin perus marat ja ottaisin full ridden armyn ihan kiusakseni en tiedä olisiko se järkevää mutta silloin ainakin itse puitäisin armeijjasta enemmän.
Tosta kommentista nyt saa mitään selvää, mutta jalka marat on sen takia että ne tulee wulfrikin kanssa sieltä takaa...
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
Bladetongue
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Bladetongue »

Itse tiputtaisin listasta pois wulfrikin ja nuo jalka marauderit vaikka itse enemmän suosinkin suuria blokkeja ja ottaisin tilalle lisää khornen marauder ratsastajia flaileilla ja ritareiden kaveriksi sitten exalted hero ratsulla ja maagisella aseella ja kilvellä, saattaa jopa jäädä pisteitä sitten maagisen bannerin ottamiseen nihdeille.
Jarna

Viesti Kirjoittaja Jarna »

Niinpä niin. Ajatuksena onkin muokata poppoo tulevaisuudessa cavarlypainotteiseksi. Pohdiskellaan ja mutustellaan ehdotuksia.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Laita muusikko marauder horsemaneille, niin ei sitten vtuta kun tulee draw niillä. Ritarit eivät tarvitse mark of Khornea, nyt ne vaan frenzyttää puskaan maagin kanssa. Ritareille myös muusikko.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”