Armybook--> Core units--> skink skirmichers--> options. Ei voi laittaa muuta kuin brave ja sekin on ampuja. Mutta älä valitä, minäkin kokosin omilleni tänään lähitaistelijoita. Kai niillä jotain merkitystä on, kun ovat paketin takakannessakin.Brozzu kirjoitti:grundo kirjoitti:Tuosta itse asiassa kysyisin sellaista, että kun skinkki paketin takakannessa on esimerkkinä kaksi joukkoa skinkeistä, niin kummassakin on jonkinlainen johtajaskinkki jolla on, kappas vain, lähitaisteluase! Eihän skinkeille voi lisätä mitään championia ja tuo bravekin on ampuja! Mistä nuo lähitaistelijat tuonne ilmestyivät?Brozzu kirjoitti:edit: PS. mistä erottaa Skink ja "Brave Skink" ö_ö
Ei vai!? Minä fiksu menin tekemään mallinmukaan ja tein 2 tuollaista lähitaistelijaa...
Lizardmanit Mustaa/harmaksi?
Re: Lizardmanit Mustaa/harmaksi?
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
Tuolla isommalla miekalla on vain tarkoitus korostaa championeja.
Eli vaikka "champpion" käyttää miakkaa, sillä on blowpipe? Eli voiko se ampua siinä, missä muutkin skinkit?<Randomi> kirjoitti:Tuolla isommalla miekalla on vain tarkoitus korostaa championeja.
On.Brozzu kirjoitti:Eli vaikka "champpion" käyttää miakkaa, sillä on blowpipe?
Ei, osuu helpommin. ;)Brozzu kirjoitti: Eli voiko se ampua siinä, missä muutkin skinkit?
- Half-breed
Ihailtavaa oma-aloitteisuutta. Suosittelen ensi kerralla käymään läpi sääntiksestä hieman sääntöjä ennen kuin tulet kyselemään. Tähänkin saisit vastauksen katsomalla Champpionien sääntöjä.Brozzu kirjoitti:Eli vaikka "champpion" käyttää miakkaa, sillä on blowpipe? Eli voiko se ampua siinä, missä muutkin skinkit?<Randomi> kirjoitti:Tuolla isommalla miekalla on vain tarkoitus korostaa championeja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
olen jo jonkun tovin etsinyt kuvia liskoista, jotka ovat maalattu mustiksi tai harmaaksi, jos näette tälläisen kuvan, niin ilmoitathan kiitos.
Ja sopisiko knarlic green, sillä minulla ei ole muuta harmaata kun codes gray, joka on AIVAN liian kirkasta.
Ja sopisiko knarlic green, sillä minulla ei ole muuta harmaata kun codes gray, joka on AIVAN liian kirkasta.
Kyllä kirkkaamatkin harmaat voivat tulla tarpeeseen kun korkeimpia kulmia korostelee. Tummempaa saat sekoittamalla mustaa sekaan, ei pitäisi olla vaikeaa.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta