Kokeilin tällästä, otin eka kaiken muun mitä löytyy tai olisi tarkoitus löytyä (pienet maraboksit on vielä kokoamatta, dogret samoin), ja sitten koitin mahduttaa jäljelläoleviin pisteisiin riittävän määrän hahmoja että tuntuu hyvältä.
Herot:
Exalted hero of Tzeentch, Disc of TZ, shield, halberd, Bloodcurdling roar, golden eye of Tzeentch, Battle Standard=219
Sorcerer of Nurgle: General, level 2, 2 scrolls, chaos steed, conjoined homonculus=226 *polttelee rullia ja kerää irtopisteitä woundailemalla charruja buboesilla, 3 noppaa kuiteski, jos tarvii ja pystyy niin on siellä nurglen loressa muutakin*
Coret:
24 Marauders of Slaanesh: FC, LA, Shield=174
12 Marauders of Slaanesh: musician, flails=74
5 Marauder Horsemen of Slaanesh: musician, LA, flails=96
5 Marauder Horsemen of Slaanesh, musician, spear, javelin, shield=96
5 warhounds=30
5 warhounds=30
Special:
Chaos Chariot of Slaanesh=130
3 Dragon ogres: GW=231
5 Chaos Knights of Nurgle: musician, standard, banner of rage=292
Rare:
Chaos Giant of Slaanesh=265
Scyla Anfingrimm=105
=1997
Koirat screenaa ogreja, tai sitten ritareita, marat kiertää kyljen puolelta, jalkamarat ja kärri tekee jonkun ihmemuodostelman, scyla karkottaa kotkat ja muut&tukee lähiksiä, jätti tekee jättien juttuja kuin olisi kovakin ninja.
Musta Scyla ois parempi kuin perusspawni, ja noi jutut mitä se saa lisää (woundi, strena, ini, liike, MR, wardi, ätäkki...) on ton lisähinnan arvoista, varsinkin kun mulla on vaan yks spawnifigu.
Markeista: mulle riittää, että kenraali pöydän äärellä ei osaa pelata. Auttaa, jos edes joukot pysyvät ruodussa lähitaisteluun asti tuli vastaan mitä tahansa.
2k WOC, minimiheroilla
2k WOC, minimiheroilla
Viimeksi muokannut Oberon, Su 25.01.2009 13:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: 2k WOC, minimiheroilla
Mie tossa päivemmällä pelailin 2.5k:n pelin, jossa oli Scyla mukana. Ihan kivasti tuntui toimivan, isompi liike on jees, ainakin kun lista oli vahvasti cavalry painotteinen. Joskin isoin hyöty oli kyllä kyky haastaa. Paranee nimittäin jumitys kyky huomattavasti, tosin minua oli vastassa kaaos, eipä varmaan kauheasti muilla armeijoilla sitä haastetta oteta vastaan... Myös MR on kovin hyödyllinen.
Listä näyttää kyllä ihan kivalta ainakin miun silmään. Itelläni oli samanlainen Nurglen ritari yksikkö, ja hyvin pelitti kyllä. Noille Flaili maroille mie laittaisin ehkä Khornen merkit mielummin, toisi kivasti lisää iskutehoa. Vaikka onhan Slaanesh toki turvallisempi, ja varmempi, kun voi paeta halutessaan, eikä ole pakko hyökätä aina kaikkeen. Samoin flailaaville horsemeneillä iskisin Khornen kiinni, itselläni on moiset viritelmät toimineet oikein hyvin ja tehokkaasti.
Maagin level 2 on vähän... Itse ottaisin kyllä pois. Voihan sillä munkittaa taikoja sisään joo, mutta vähän on nihkeetä kyllä. Exa taasen näyttää oikein pätevältä hepulta.
Listä näyttää kyllä ihan kivalta ainakin miun silmään. Itelläni oli samanlainen Nurglen ritari yksikkö, ja hyvin pelitti kyllä. Noille Flaili maroille mie laittaisin ehkä Khornen merkit mielummin, toisi kivasti lisää iskutehoa. Vaikka onhan Slaanesh toki turvallisempi, ja varmempi, kun voi paeta halutessaan, eikä ole pakko hyökätä aina kaikkeen. Samoin flailaaville horsemeneillä iskisin Khornen kiinni, itselläni on moiset viritelmät toimineet oikein hyvin ja tehokkaasti.
Maagin level 2 on vähän... Itse ottaisin kyllä pois. Voihan sillä munkittaa taikoja sisään joo, mutta vähän on nihkeetä kyllä. Exa taasen näyttää oikein pätevältä hepulta.
"Life is like a baseball game: It helps if you' re wearing pants."
Re: 2k WOC, minimiheroilla
Kiitän.
Otetaan lisää noista markeista: slaaneshin merkki on halvin (20 pinnaa per ryhmä lisää on aika paljon), antaa samat immuniteetit mitä khornekin, mutta koko peliksi, ja pitää mulla hallinnan sen suhteen mitä noi tekee (ts, vain kenraali tyhmäilee, ei joukot yksin), olisihan se toinen isku per naama toki jees.
Nurglen sorsalla toinen noppa syystä että pääsen viskomaan tota buboesia kolmella nopalla, jolloin se voi jopa tulla läpi joskus, kahdella nopalla ei ees onnistu välttämättä, ja on mahis viskoa quakmireä tai regeneä tai mitä nyt sattuu saamaankin. Pääfunktio silti toi ykköstaika ja rullat tolla. Nurgleritarien lipun kattelin muualta, alunperin oli warbanneri siellä :P
EDIT: pirulainen, noissa maralootissahan on vähän ukkoja->toinen 12 jätkän flailiyksikkö pois->paljon paljon pisteitä->kamaa heroille kun ei muita figuja ole ottaa->exa sai kiekon ja vihaisemman roolin, ja sorsa sai hevosen ja homonculuksen.
Otetaan lisää noista markeista: slaaneshin merkki on halvin (20 pinnaa per ryhmä lisää on aika paljon), antaa samat immuniteetit mitä khornekin, mutta koko peliksi, ja pitää mulla hallinnan sen suhteen mitä noi tekee (ts, vain kenraali tyhmäilee, ei joukot yksin), olisihan se toinen isku per naama toki jees.
Nurglen sorsalla toinen noppa syystä että pääsen viskomaan tota buboesia kolmella nopalla, jolloin se voi jopa tulla läpi joskus, kahdella nopalla ei ees onnistu välttämättä, ja on mahis viskoa quakmireä tai regeneä tai mitä nyt sattuu saamaankin. Pääfunktio silti toi ykköstaika ja rullat tolla. Nurgleritarien lipun kattelin muualta, alunperin oli warbanneri siellä :P
EDIT: pirulainen, noissa maralootissahan on vähän ukkoja->toinen 12 jätkän flailiyksikkö pois->paljon paljon pisteitä->kamaa heroille kun ei muita figuja ole ottaa->exa sai kiekon ja vihaisemman roolin, ja sorsa sai hevosen ja homonculuksen.