Ork nob ilman asetta.
Ork nob ilman asetta.
Eli Jos haluan tehdä nobbeja joilla on vain lähi taistelu ase niin onko se laiton koska nobeilla ei ole vaihto ehtona sellaista. listassa on vain että niilla on slukka ja choppa.
meinaan tehdä ard nobs mutta niille tulee vain kahden käden aseet tai kaksi asetta mutta ei yhtään ampuma asetta.
Laskenko ettei ne vaan ammu?
Mistä näkee monta kertaa milläkin aseella saa ampua.
siis ennenkuin panokset loppuu.
meinaan tehdä ard nobs mutta niille tulee vain kahden käden aseet tai kaksi asetta mutta ei yhtään ampuma asetta.
Laskenko ettei ne vaan ammu?
Mistä näkee monta kertaa milläkin aseella saa ampua.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Re: Ork nob ilman asetta.
Huom! Choppa on lähitaisteluase ja Slugga on pistooli, eli sillä kombinaatiolla saat ylimääräisen lähitaisteluhyökkäyksen.
Jos haluat laittaa figullesi kahta lähitaisteluasetta, tai jopa pelata sitä sillai, niin ammut vain itsesi jalkaan, joten en näe syytä miksi joku haluaisi kieltää sen sinulta. ;)
Jos haluat laittaa figullesi kahta lähitaisteluasetta, tai jopa pelata sitä sillai, niin ammut vain itsesi jalkaan, joten en näe syytä miksi joku haluaisi kieltää sen sinulta. ;)
Sellaisia sääntöjä ei 40k:ssa ole, eli kuteja on loputtomiin (tai koska pelataan maksimissaan 7 vuoroa, niin 7x ammuksia per vuoro on se mitä ne mukanaan kantavat).thamus kirjoitti:Mistä näkee monta kertaa milläkin aseella saa ampua.
Laita vaikka heittokirveitä tai tikareita. Jos ei ajatus miellytä niin voivat heittää maan tomua ja kivenmurikoita.
Miau.
Juu kyllä minä sen verta ymmärsin.
Entä nuo klaani jutut snake bite suosii vänhää tyyliä onko niillä klaaneilla sitten jotain erikois juttuja?
Entä nuo klaani jutut snake bite suosii vänhää tyyliä onko niillä klaaneilla sitten jotain erikois juttuja?
5. laitoksessa ei ole erillisiä klaanisääntöjä vaan kaikki käyttää samaa kirjaa samalla tavalla. Täytyy vain valita sellaisia joukkoja, jotka parhaiten sopii armeijansa tyyliin. Itse en myöskään pistäisi lainkaan pahaksi, jos joku konvertoisi Battlewagonin uudesta "Squiggoth" Stegadonista, vaikkei säännöt tuota täysin kuvaisi. Mielellään vain rakentaisi tarpeeksi ison bunkkerin selkään niin damage table kuvaisi hyvin siihen koituvaa vahinkoa.
Miau.
Samaa mieltä.
On ehkä nähty liikaa noita "poksi" armeijoita jotka on ihan saman näkösii.
Erilaisuus ois kiva.
Kiitos tää valotti.
Ite ole etu päässä tehnyt noita figuja mutta peluu on jääny vähälle.
jo nyt kiinnostuin tosta uudesta edikasta et ajattelin kaivaa taas armeijat esiin ja pelata.
Sain just tehtyy mun rhino/battlewagon örkeille valmiiksi jämä paloista.
Kötöstys mutta örkki.
On ehkä nähty liikaa noita "poksi" armeijoita jotka on ihan saman näkösii.
Erilaisuus ois kiva.
Kiitos tää valotti.
Ite ole etu päässä tehnyt noita figuja mutta peluu on jääny vähälle.
jo nyt kiinnostuin tosta uudesta edikasta et ajattelin kaivaa taas armeijat esiin ja pelata.
Sain just tehtyy mun rhino/battlewagon örkeille valmiiksi jämä paloista.
Kötöstys mutta örkki.
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Onko tämä jokin fluffi juttu, vai mitä tarkoitat?thamus kirjoitti: meinaan tehdä ard nobs mutta niille tulee vain kahden käden aseet tai kaksi asetta mutta ei yhtään ampuma asetta.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
Tuli mieleen, että jos et vielä ole figuureja Nobeille hankkinut niin kannattaa harkita FB:n Black Orceja. Noilla olisi hyvä 'eavy armour ja noin puolelle tulee paketissa kahdenkäden aseet ja toiselle kaksi asetta. Noilla on myös ylimääräiset veitset mukana, mikä selittäisi ampumishyökkäyksen tarpeeksi hyvin.
Miau.
Juu mulla itse asiassa lähti idea kun ostin black ork paketin että teen niistä ard nob joukkueen tavan nob tyyppejä mulla on öö.. 30 kai.
Jotain niitä maita.
Mie laitan kuvii kun kaikki on tehty.
3 tekemättä.
2 tai 3 tulee combiweapon ja muille big choppa.
Jotain niitä maita.
Mie laitan kuvii kun kaikki on tehty.
3 tekemättä.
2 tai 3 tulee combiweapon ja muille big choppa.