Turinakisaa?
Re: Turinakisaa?
Kylläpä tänään tapahtuu, itse sain naulan KATOSTA käteeni. Ei, en kiivennyt katossa vaan olin turvallisesti lattian tasolla. Tuli vähän naurettua itselleni, mitä itse tekisitte jos teette jotain tyhmää ja seuraavaksi naula törröttää kädessänne. Niimpä.
So it was in the beginning; so ever it shall be.
...******laiset kuolkaa!
Ja näin monen postin pituinen manifesti on päättynyt!
Ja näin monen postin pituinen manifesti on päättynyt!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Iron-Father
One forum under god!Half-breed kirjoitti: Jes kansallissosialismi nousee taas Euroopan herraksi yksi nettifoorumi kerrallaan. Ein volk, ein forum, ein Matti.
Aijuu. Siirrot Ahvenanmaalle alkavat pian. Kuulemma joukko viestiali- ja -upseereita olisi lähdössä laivalle pe.
Nähtävästi homma jatkuu samaan malliin tulevalla viikolla. Seuraava siirtokuorma... anteeksi, abiristeily karsii jyvät akanoista. Todellisuudessa humaltuneet radikalistit ja vihervasuri kipataan Itämereen laiva päästyä avovesille.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Lakkasin lukemasta sitä edellistä jo kauan sitten. Fakta: siinä yhdessä ketjussa oli enemmän passsssskaa kuin kaikissa viimevuoden tarinoissa yhteensä, ja kun ottaa huomioon sen tosiasian, että yhtäkään tarinaa ei vielä ole kisaan lähetetty (omaani lukuunottamatta! Kyllä, minäkin ihan oikeasti otan osaa, vaikken tarinakisaketjussa olekaan jupissut)... Niin...
Päätelkää siitä!
Vähän tasoa tähän hommaan, heeeei
EDIT: laitan tässä kohta (tällä viikolla) TÄHÄN KETJUUN linkin sivuille, jonne tarinakisa lopulta tullaan sijoittamaan. Sivuilta tulee olemaan ladattavissa HTML pohja (zip ja/tai rar pakattuna), johon tarinansa voi lykätä jos haluaa olla 100% varma, että kaikki rivinvaihdot ja muut merkit ovat kohdallaan. Jos ei jaksa, teen parhaani muokatessani tekstiänne HTML:ksi, mutta minäkin olen sitten vain ihminen (viime vuonna minun vuokseni oli yhdestä tarinasta jäänyt taustavärit puuttumaan, ja toisessa yksi otsikko oli vahingossa jäänyt osaksi leipätekstiä).
Päätelkää siitä!
Vähän tasoa tähän hommaan, heeeei
EDIT: laitan tässä kohta (tällä viikolla) TÄHÄN KETJUUN linkin sivuille, jonne tarinakisa lopulta tullaan sijoittamaan. Sivuilta tulee olemaan ladattavissa HTML pohja (zip ja/tai rar pakattuna), johon tarinansa voi lykätä jos haluaa olla 100% varma, että kaikki rivinvaihdot ja muut merkit ovat kohdallaan. Jos ei jaksa, teen parhaani muokatessani tekstiänne HTML:ksi, mutta minäkin olen sitten vain ihminen (viime vuonna minun vuokseni oli yhdestä tarinasta jäänyt taustavärit puuttumaan, ja toisessa yksi otsikko oli vahingossa jäänyt osaksi leipätekstiä).
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
- Iron-Father
Eikös ne deathlinet tarkoita aina sitä, että homma hoidetaan purkkiin viimeisen päivän viimeisenä tuntina ja postataan juuri ennen sulkeutumisaikaa? Ainakin näin tavalliselle kansalle uskotellaan, omalla kohdalla novelli alkaa taas olla pikkuhiljaa purkissa. Ja kiitos noista sivuista. Pitäisi piakkoin tuo tekstikin lähetellä.
Jos tekstin loppukappaleet uupuvat, tai siinä piilee jotain muuta outoa, tietää ainakin ketä syyttää. ;)
Jos tekstin loppukappaleet uupuvat, tai siinä piilee jotain muuta outoa, tietää ainakin ketä syyttää. ;)
Viimeksi muokannut Iron-Father, Ke 04.02.2009 00:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
- Teonanacatl
Hei WHAM, mitä siun avatarille kuuluu? Mie kyllä muistan edellisestä ketjusta mitä se merkitsi, mutta tuo !-merkki hämmentää.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Poikaa mietityttää, kummasta hän nyt tykkääkään.Teonanacatl kirjoitti:Hei WHAM, mitä siun avatarille kuuluu? Mie kyllä muistan edellisestä ketjusta mitä se merkitsi, mutta tuo !-merkki hämmentää.
Minä alkasin tänään kasailemaan delffisorsaa. Siltä lähti sitten sauvan pää kädestä irti ja nyt mietin pitäiskö tehdä siitä lähishero laittamalla sauvan pään tilalle hilparinterä. Olis hieno maaginen karttu.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
Alien of Change
Minun täytyy taas miettiä täytyisikö irrottaa taas kerran yhden kaaos marsun salamatassut ja laittaa toiseen, siistimpään kaaos marsuun sen irrottamalla joka on nyt sorsa. Milloin turinakisa muuten päättyy? Voisi alkaa ehkä kirjoittamaan sinne dokumentin esihistoriallisista liskoista. Tai..ei mitään dokumenttia. Siinä alkaisi sitten kidutuspiina kun Microsoft word meni epäkuntoon (tietokone rikkoi sen ja 3 pelin myös on rikkonut) joten täytyisi kirjoittaa joko käsin ja katsoa onko se hyvä tarina tai sitten laitan suoraan sinne minne sen pitääkin.
Lord Of Chance kirjoitti:Minun täytyy taas miettiä täytyisikö irrottaa taas kerran yhden kaaos marsun salamatassut ja laittaa toiseen, siistimpään kaaos marsuun sen irrottamalla joka on nyt sorsa. Milloin turinakisa muuten päättyy? Voisi alkaa ehkä kirjoittamaan sinne dokumentin esihistoriallisista liskoista. Tai..ei mitään dokumenttia. Siinä alkaisi sitten kidutuspiina kun Microsoft word meni epäkuntoon (tietokone rikkoi sen ja 3 pelin myös on rikkonut) joten täytyisi kirjoittaa joko käsin ja katsoa onko se hyvä tarina tai sitten laitan suoraan sinne minne sen pitääkin.
Tuolla ylhäällä se lukeekin
viimeistään 28.2.2009 klo 23.59.59
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
-
Alien of Change
Olenpas sokea (ja olen oikeasti) kun en nähnyt vieläkään sitä kun etsin tästä ketjusta. Hmm...28. päivä. Taidan ehtiä tekemään jotain, vaikka menenkin Ketju Reaktoriin.
Lopeta se leluilla leikkiminen ja ala pelaamaan oikeita figupelejä sinäkin ;).I Ride in a Dragon kirjoitti:Minä alkasin tänään kasailemaan delffisorsaa. Siltä lähti sitten sauvan pää kädestä irti ja nyt mietin pitäiskö tehdä siitä lähishero laittamalla sauvan pään tilalle hilparinterä. Olis hieno maaginen karttu.
Lataa OpenOffice. Täysin ilmainen ja löytyy lähes samat ominaisuudet kuin Microsoftin Officepaketista. Kaikki ei toimi aivan samoin ohjelmien välillä, mutta toimeen pitäisi hyvin tulla.Lord Of Chance kirjoitti:Siinä alkaisi sitten kidutuspiina kun Microsoft word meni epäkuntoon (tietokone rikkoi sen ja 3 pelin myös on rikkonut) joten täytyisi kirjoittaa joko käsin ja katsoa onko se hyvä tarina tai sitten laitan suoraan sinne minne sen pitääkin.
Eipä ole oma tarinani edistynyt, kuten ei juuri mikään muukaan tässä noin kuukauden aikana. Täytyisi vähän kovemmin yrittää, jos jotain meinaa tuohon saada valmiiksi. Eipä aihekaan kyllä ole aivan selvä vielä.
Miau.
Kyllähän minulla Cygnaria onkin :)Diogenes kirjoitti:Lopeta se leluilla leikkiminen ja ala pelaamaan oikeita figupelejä sinäkin ;).I Ride in a Dragon kirjoitti:Minä alkasin tänään kasailemaan delffisorsaa. Siltä lähti sitten sauvan pää kädestä irti ja nyt mietin pitäiskö tehdä siitä lähishero laittamalla sauvan pään tilalle hilparinterä. Olis hieno maaginen karttu.
No, ala pelaamaan oikeita figupelejä oikeilla faktioilla eikä millään juustolla ;).I Ride in a Dragon kirjoitti:Kyllähän minulla Cygnaria onkin :)
Koska Nemo on ollut juustoa?Diogenes kirjoitti:No, ala pelaamaan oikeita figupelejä oikeilla faktioilla eikä millään juustolla ;).I Ride in a Dragon kirjoitti:Kyllähän minulla Cygnaria onkin :)
IRIADedit: No onhan se aika ikävä jakkikhadoreita vastaan mitkä on tavallisesti pöydän toisella puolella... feat <3
Viimeksi muokannut IRiaD, Ke 04.02.2009 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
se "!" tarkoittaa, etten jaksa enää jatkuvasti päivittää. ^___^Teonanacatl kirjoitti:Hei WHAM, mitä siun avatarille kuuluu? Mie kyllä muistan edellisestä ketjusta mitä se merkitsi, mutta tuo !-merkki hämmentää.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
- Da Big Boss
Juusto listat ovat perseestä. Opetelkaa tekemään fluffilistoja, tai minä sanon murr!
Onkohan tälläkään viestillä mitään merkitystä? Tuskin...
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Mechanised Tau. Juusto, ja fluffi. ^^Da Big Boss kirjoitti:Juusto listat ovat perseestä. Opetelkaa tekemään fluffilistoja, tai minä sanon murr!
Niice off topicc XD kerrankin. mitä meillä ihmisillä on turkulaisia vastaan? kun olen tulokas en tiedä ;D Praise helsinki and the safety of ahvenanmaa!
-
Alien of Change
Lizard96 kirjoitti:Niice off topicc XD kerrankin. mitä meillä ihmisillä on turkulaisia vastaan? kun olen tulokas en tiedä ;D Praise helsinki and the safety of ahvenanmaa!
Tuon minäkin haluaisin tietää. Turku on hyvä kaupunki ja kuitenkin sitä dissataan. Sehän on neitimäistä tuo dissaaminen :D