Telion ja camo-cloakit
Telion ja camo-cloakit
Mariinien Scouteille saa ostettua camo-cloakit hintaan 3 pistettä/model. Lisäksi optioissa on korvata ryhmän kersantti Sgt. Telionilla. Tyhmä kysymys, mutta pitääkö Telionille (jolla on jo Stealth) tai häntä edeltäneelle kersantille ostaa myös cloakki? Aluksi luulin, että täytyy, mutta Army Builder väittää, että ei. Onko kyse vain AB:n virheestä?
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Re: Telion ja camo-cloakit
Telion on spessu, spessuille harvemmin voi kamaa ostaa. Lisäksi Telionilla on jo se stealth, minen ostaisi. ei sitä kyllä mitenkään todella selkeästi ole sanottu, mutta kumminkin.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
mutta mielenkiintoinen kysymys onkin että pitääkö kessulle (jaka upataan) ostaa viitta ennen uppaamista. Vastaavanlainen ongelma oli aikoinaan shoota-nobin klawin kanssa. Tällöin todettiin että ryhmän johtajan varuste voi erota muun ryhmän varustuksesta sen sitä tarvittaessa.
En ymmärrä miksi ihmeessä pitäisi. Telionin säännöissä sanotaan, että se upataan kessusta ja piste.Z7-852 kirjoitti:pitääkö kessulle ostaa viitta ennen uppaamista
Mutta jos ostat camo-cloakit squadille niin silloin kessullakin olisi se. Pitäis tietää kumpi upgrade ostetaan aiemmin, telion vaiko camo-cloakit.Stroszek kirjoitti:En ymmärrä miksi ihmeessä pitäisi. Telionin säännöissä sanotaan, että se upataan kessusta ja piste.Z7-852 kirjoitti:pitääkö kessulle ostaa viitta ennen uppaamista
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Tätä juuri hain takaa. Mutta vertaukseni örkki codexin vastaavaan pulmaan, missä se ratkaistiin niin että upgrade järjestyksellä ei ole väli. Tarkoittaa ettei tarvitse kessulle ostaa viittaa.QQ3 kirjoitti:Mutta jos ostat camo-cloakit squadille niin silloin kessullakin olisi se. Pitäis tietää kumpi upgrade ostetaan aiemmin, telion vaiko camo-cloakit.Stroszek kirjoitti:En ymmärrä miksi ihmeessä pitäisi. Telionin säännöissä sanotaan, että se upataan kessusta ja piste.Z7-852 kirjoitti:pitääkö kessulle ostaa viitta ennen uppaamista
Voimme siis päätellä, että Telionille pitää ostaa viitta, koska "he's much happier that way!"
Vai miten se meni.
Vai miten se meni.
Toisin päin.
Vai mitenkä se nyt oli?
Vai mitenkä se nyt oli?
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!