I Ride in a Dragon kirjoitti:Muuten ei pääse kauhajoelta yksikään ihminen
En kai mä sitten oo ihminen ;)
Ja meinasit sitten ilman kyytiä lähtee Seinäjoelle :D
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69 kirjoitti:Ei teidän kyyti oo ainoa jolla pääsee seinäjoelle tai sieltä pois =P
Ei niin, kyllähän se apostolinkyytikin tunnetaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69 kirjoitti:Jep ;) Ja onhan meillä autoja ja mulla GILERA! Lol
Aika kova kaveri oot jos meinaat vetää sillä hökötyksellä vetää Seinäjoelle ja takasi figusalkun kanssa :D Pitää varmaan tulla hajottaan sekin..
Dark Elf69 kirjoitti:Pitääpä ihan piruuttansa kokeilla vaika kesällä ;D
Äh, se on hauskaa vasta vuoden päästä ku mä voin ajaa lämmitetyllä autolla vieressä :D
Silloin mulla on auto joka menee kovempaa kuin sun oma =P ja sitten leviää puolessa matkassa kun edellisen omistajan tekemä patentti ratkaisu mootorissa petti.
Dark Elf69 kirjoitti:Silloin mulla on auto joka menee kovempaa kuin sun oma =P ja sitten leviää puolessa matkassa kun edellisen omistajan tekemä patentti ratkaisu mootorissa petti.
Ja ajat kortitta hiihtolomalla? Aika reteesti jopa amikselta, viel ku matkalla on muutama kamera mihin vetää :P
Auto joka on mallinsa yleisimmällä värillä maalattu ja jota on paljon suomessa eikä mitään erikoistuntomerkkejä ole. Ja sitten väärät rekkarit ja kiinni jäämis mahdollisuus kameroihin todella pieni. Ai niin ja kommando pipo päähän ;)
Tai sitten ei...
Dark Elf69 kirjoitti:
Etsä sitä ajokorttia heti läpi pääse =P
Pistä delffit panokseksi jos noin varma oot.
Enpä taida ties vaikka susta tulis ralli kuski. Tiedä minkälainen luonnonlahjakkuus sä oot...
Mutta vähän turnauksestakin...
Monelta turnaus alkaa ja monelta loppuu? Yritetäänkö pelit pitää 2h/peli? Minkälaisia skenuja normeja vai GT tyylisiä?
Special characterit vissiin on sallittu? onko komppeja?
Jos sitä nyt tulee, pitäs saada Seveltä vähä varmistusta.
1. Spessut on GT-tyylin sallittuja (lupaan jättää Ison T:n kotiin)
2. Skenun näette sitte
3. Aikataulun kanssa
4. 2h pelit
5. Lol
Seraphi kirjoitti:Yleistä löpinää eli toisinsanoen Iriadin ja Dark Elfin toistensa sättimistä xD
No kun Jere ei osaa kirjoittaa mesessä tarpeeksi nopeasti, Xboxin ihmenäppis ei ilmeisesti oo kauhean hyvä.
Seraphi kirjoitti:no on se näppis parempi kuin tateilla kirjainten valinta xP
No joo, Jeren vastaukset ilman näppistä on luokkaa "E", "k"...