Turinakisaa?
Re: Turinakisaa?
Tämähän tarkoittaa että saatan tulla kisaan taas mukaan. Riippuu tietenkin kuinka paljon on kirjoitusintoa illalla
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Half-breed
Jaha lisäaikaa tuli, mutta vaikka sain motivaattori 1500:sen (Namiliemi.), niin en tule mukaan kisaan, sillä en kuitenkaan saisi säällistä tarinaa tehtyä, joten tyydyn nauran häviäjälle (Iriad.) kapulassani.
Tämä viesti on sitten kirjoitettu namiliemen vaikutuksessa (Ei pahassa kuitenkaan.)
Tämä viesti on sitten kirjoitettu namiliemen vaikutuksessa (Ei pahassa kuitenkaan.)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Fail, fail!Half-breed kirjoitti:Jaha lisäaikaa tuli, mutta vaikka sain motivaattori 1500:sen (Namiliemi.), niin en tule mukaan kisaan, sillä en kuitenkaan saisi säällistä tarinaa tehtyä, joten tyydyn nauran häviäjälle (Iriad.) kapulassani.
Mie sentään meinaan niellä ylpeyteni ja tulla mukaan millä tahansa kuralla mitä satun saamaan aikaiseksi. Ongelmahan on siinä, että miulla on päivät kiinni sosialisoimisessa nyt tän illan ja huomista jonkun verran, mutta nopeastihan sellaisen novellintapaisen kirjoittaa kun sille päälle sattuu. :)
Ja joskus sellainen pää pitää takoa jostain. Hoh hoo, kiitti lisäajasta! Pelastaa!
HAHAAA! Vaviskaa fellow sotulaiset, sain työn lähetettyä ja vielä ennen alkuperäistä deadlinea!!! Pistäkääpä paremmaksi!
huhhuh, vielä vähän lisäaikaa, melkein valmis mutta...
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti
) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Mie sitten onnistuin laiskottelemaan tänään, kun deadline siirtyi. Nyt on sitten huomenna se tämän päivän kiire edessä.
Hehee, se on valmis, väsyneenä ja sokerihumalaisena uurastus on varmaan saanut aikaan samanlopputuloksen kuin kännisenä tai krapulaisena :D
-
blackmetalsiili
Omakin Graalin etsiskely päättyi (puolituntia virallisen deadlinen jälkeen). Tällä kertaa sentään tarkisti kieliasunkin ennen postausta ja tarinan loppukaan ei hajonnut käsiin aivan samalla tavalla kuin viime vuon, varmaan ollaan jotenkin opittu ja kehitytty, heh... GL muillekkin osallistujille viel..
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
We want to read! We want to read!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Not till tomorrow you don't.
Mie meditoin ja odotan hetkeä kun pääsen rustaamaan. Humm, humm... Vieläkin sosialisointipakotteita.
Mie meditoin ja odotan hetkeä kun pääsen rustaamaan. Humm, humm... Vieläkin sosialisointipakotteita.
heehee, oma tarinani tuli valmiiksi 6 minuuttia ennen virallista dead linea mutta lähetin sen muutaman minuutin virallisen deadlinen jälkeen kun sotu takkuilu enkä pystynyt katsomaan WHAMin Sähköposti osoitetta sen takia :D
Viimeinen päivä menossa, Scifipuolella on muutama osanottaja, Fabapuolella on hyyyvin hiljaista...
Lukemaan pääsette viikon sisällä deadlinesta.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Viimeinen päivä menossa, viimeinen sivu tarinaa tulossa. Fantsupuolelle tulossa siis yksi turina vielä mukaan ainakin. Toivottavasti siellä on joku muukin sentään :'DWHAM kirjoitti:Viimeinen päivä menossa, Scifipuolella on muutama osanottaja, Fabapuolella on hyyyvin hiljaista...
Tällä tietoas on fabassa kaksi osanottajaa, jos sinut muakaan lasketaan...Kolmastoista kirjoitti:Viimeinen päivä menossa, viimeinen sivu tarinaa tulossa. Fantsupuolelle tulossa siis yksi turina vielä mukaan ainakin. Toivottavasti siellä on joku muukin sentään :'D
Ennätyslaiska tarinakisa tänä vuonna! :(
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Olisikohan parempi melkein sitten yhdistää kisaluokat...? Tulee aika tylsää, jos on liian pieni määrä osallistujia. Ei se sinänsä minua haittaa, jos on 50% mahdollisuus voittoon sarjassani, mutta haasteellisempi kisa olisi kivempaa kaikille varmaan :]
[quote="Kolmastoista"]Olisikohan parempi melkein sitten yhdistää kisaluokat...? [/quote]
Joo, voisi olla. Loppujen lopuksihan kisan voittaja ratkeaa juonen tason, kirjoitustyylin, hahmojen kehittelyn yms. kautta, joten oikeastaan se, mistä kirjoitetaan, ei ole niin ratkaisevaa. Kannatan siis sarjojejn yhdistämistä.
Joo, voisi olla. Loppujen lopuksihan kisan voittaja ratkeaa juonen tason, kirjoitustyylin, hahmojen kehittelyn yms. kautta, joten oikeastaan se, mistä kirjoitetaan, ei ole niin ratkaisevaa. Kannatan siis sarjojejn yhdistämistä.
Lol the shit.
En sitten kirjottanu mitään ku olin viikonloppuna kotona, mutta onneksi kaikki pelas mun pussiin ja hommas lisäaikaa. Nyt näppis tulelle ja sormet tanssimaan!
En sitten kirjottanu mitään ku olin viikonloppuna kotona, mutta onneksi kaikki pelas mun pussiin ja hommas lisäaikaa. Nyt näppis tulelle ja sormet tanssimaan!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ja vielä ruhtinaalliset kolme tuntia jäljellä!I Ride in a Dragon kirjoitti:Lol the shit.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Whoh, onnea vain matkaan. Itse kirjoitan juuri lopetuskappaletta, jonka jälkeen tarvitsee enää oikolukea tuo ja pistää menemään WHAMille.I Ride in a Dragon kirjoitti:Lol the shit.
Hyvinhän tässä ehtii. Fantasiaan en kyllä tee mitään.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P