Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Pistoolin kohalla lukee mitä se pistooli tekee. Hiukan epämääräisesti se always stand & shootti rule on tehty. Tästäkin olisi kyllä joku erillinen rule tehdä eikä sepittää sitä pistoolin kohdalle.
Tostakin ehkä voi kaivaa pienen porsaanreiän. Koska siinä lukee ALWAYS stand & shoot niin yksikkö jolla on pistoolit ei voisi fleeata. Tämä on taas sitä peenjauhantaa.
EDIT: Jaahas 150 viesti.
Tostakin ehkä voi kaivaa pienen porsaanreiän. Koska siinä lukee ALWAYS stand & shoot niin yksikkö jolla on pistoolit ei voisi fleeata. Tämä on taas sitä peenjauhantaa.
EDIT: Jaahas 150 viesti.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
- kuningas66
Miten niin ei voisi fleeata? Mitä tarkoitat. Siis sitä että jos joku pelottava otus pisätis ne fleea ni ne ei muka "epävirallisesti" vois fleeata koska ne ALWAYS stand and shoottaa? :D
- Half-breed
No siis kyllä ne silloin fleaa, mutta ne ei saa vapaa-ehtoisesti paeta.kuningas66 kirjoitti:Miten niin ei voisi fleeata? Mitä tarkoitat. Siis sitä että jos joku pelottava otus pisätis ne fleea ni ne ei muka "epävirallisesti" vois fleeata koska ne ALWAYS stand and shoottaa?
Lisäksi ei tuo pistoolin "allways stand & shoot" ei ole yhtään oudosti kirjoitettu, vaan ihan selvästi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Bloodbowlin ekan edikan kääpiövempele, Dwarf steamroller.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ei. Jos viesti on jostain syystä pakko saada pois (eikä sinulle riitä, että poistat vain viestin sisällön), voit tietysti lähettää YV:n jollekin paikalla olevalle modelle tai tee ilmoitus omasta viestistäsi jossa pyydät viestin poistamista.Aemilius kirjoitti:EDIT: Olinkin hieman myöhässä vastatessani kysymykseen tässä ketjussa. Kysynkin siis, voiko näitä omia viestejä poistaa mitenkään?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ellen aivan väärin muista, oman viestin voi poistaa mikäli siihen ei ole vastattu (eli se on ketjun viimeinen viesti). Poistaminen onnistuu Muokkaa-napin vieressä olevasta [x]-painikkeesta. Painiketta ei näy viesteille, joihin on vastattu.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ja eikös kaikilla ole muokkaus-sivun ylälaidassa "Poista tämä viesti"-namiska mitä voi klikata? Eli klikkaat ensin Muokkaa ja sitten etsit sivun ylälaidasta Poista...jullevi kirjoitti:Ellen aivan väärin muista, oman viestin voi poistaa mikäli siihen ei ole vastattu (eli se on ketjun viimeinen viesti). Poistaminen onnistuu Muokkaa-napin vieressä olevasta [x]-painikkeesta. Painiketta ei näy viesteille, joihin on vastattu.
On jo niin pitkä aika siitä kun olen Vasaraa selaillut non-modena! :P
Ei ole semmosta meillä alamaisilla.
Luumumehu on soturien juomaa
- Hands_of_blue
No kokeillaan.
Edit: Eipä voi enää poistaa, ennen kyllä muistaakseni voi. Ilmeisesti tämä mahdollisuus poistettiin koska se mahdollisti huijauksen O/V-viestien uppimisessa.
Edit: Eipä voi enää poistaa, ennen kyllä muistaakseni voi. Ilmeisesti tämä mahdollisuus poistettiin koska se mahdollisti huijauksen O/V-viestien uppimisessa.
Olen aloittamassa Orcs&Goblins armeijaa niin saisiko tällä:
tällä + spidereillä,doom diverillä, fanaatikoilla, boar boyzzeilla, wyvernillä, warrioreilla, savegeilla ja black orc warbossilla ihan ok armeijan? Niin ja lähinnä kysyn siksi, että minulla ei ole vielä army bookkia niin mietin, että olisiko toi army deal boxi hyvä kun tulee army book mukana. Ja noi muut figut lojuu kaapin pohjalla toivottavasti niistä + boxista saisi toimivan armeijan.
tällä + spidereillä,doom diverillä, fanaatikoilla, boar boyzzeilla, wyvernillä, warrioreilla, savegeilla ja black orc warbossilla ihan ok armeijan? Niin ja lähinnä kysyn siksi, että minulla ei ole vielä army bookkia niin mietin, että olisiko toi army deal boxi hyvä kun tulee army book mukana. Ja noi muut figut lojuu kaapin pohjalla toivottavasti niistä + boxista saisi toimivan armeijan.
Viimeksi muokannut össäk, Pe 06.03.2009 18:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Half-breed
Kyllä noista ihan jees -listan saa aikaan. Tosin saattaa olla ettet saa 2k:ta kasaan, jolloin et Wyverniä voi käyttää. Tuossa satsissa ei tule kuitenkaan kuin Borkit, Boarriderit, ja Wyverni joilla ei oikein ole käyttöä.
jos noi + jättiläisin ja trolleja ostais niin olisiko laillinen lista ja paljon pisteitä suunnilleen?
- kuningas66
siis jos listassasi olisi pelkkiä jättiläisiä ja trolleja??? Siis en ole varma mitä tarkoitit mutta jos tarkoitit tuota niin tarvitset ainakin muutaman coren ja yhden characterin, mutta jos vain tarkoitit että onko niitä laillista peluuttaa niin en tiedä mutta mielestäni se voisi olla laillista mikäli saat ne näyttämään ihan hienoilta :)
- Half-breed
Kannattaa opetella lukemaan. Ussak sanoo selvästi, että ottaa nuo ennen listaamansa kamat plus nuo kaksi.kuningas66 kirjoitti:siis jos listassasi olisi pelkkiä jättiläisiä ja trolleja??? Siis en ole varma mitä tarkoitit mutta jos tarkoitit tuota niin tarvitset ainakin muutaman coren ja yhden characterin, mutta jos vain tarkoitit että onko niitä laillista peluuttaa niin en tiedä mutta mielestäni se voisi olla laillista mikäli saat ne näyttämään ihan hienoilta
Sitten asiaan. Ei ole laillinen. Rareja ei ole tarpeeksi. Pisteitä on jonkun verran riippuen buusteista. Hanki se armybook, niin ei tarvitse kysellä.
- kuningas66
miten niin ei rareja tarpeeksi?? Siis takoitat että ei saa ottaa noin paljon rareja? Ja kyllä kun olen itse myös noista goblineista armya koonut niin kyllä noista varmasti saa kokoon reippaasti yli 2K armyn, veikkaisin että 2,5-3K ;)
Army boxissa ei kylläkään tule armeijakirjaa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
1 x Orc & Goblins Armybook Lukisit edes.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Onko minua huijattu? Minun paketissani ei ainakaan lukenut/tullut mitään armybookkia...
Soo soo, niitä on erilaisia, muistaakseni esim boostepilla oli joskus joku army loota missä luki englanniksi että tulee mutta oli suomeksi korjattu että ei. Riippuu vähän mistä on sen ostanu.
Niin, mutta olen ostanut kyseisen pakkauksen ja siinä ei tule armybookkia!