HQ
Keeper of Secrets = 200
Herald of Slaanesh (Chariot) = 65
Herald of Slaanesh (Chariot) = 65
Elite
3 x Flamers of Tzeentch = 105
Troops
9 x Plaguebearers (Icon) = 160
9 x Plaguebearers = 135
9 x Horrors (Bolt of Tzeentch, Changeling) = 168
8 x Bloodletters =128
6 x Daemonettes = 84
Heavy Support
Daemon Prince of Nurgle (Iron Hide) = 140
Daemon Prince of Slaanesh (Iron Hide, Pavane) = 150
Daemon Prince of Slaanesh (Iron Hide, Pavane) = 150
== 1760
Eli kymmenellä menee yli - pudottamalla yhden Plaguebearerin tuosta kakkosryhmästä pääsee toki rajoihin suht kivasti.
Toimisiko?
Koetin pitää isot jampat halpoina, jotta niitä saisi sopivan määrän. Ja nuo kärrythän ovat vähän kuin miniversioita isoista jampoista, eli kohtuu määrän niitä sain ängettyä. Kill Pointteja tuosta irtoaa 14, joka on tietty aika paljon. Pudottamalla Daemonettet ja yhdet Flamerit saisi parille prinssille siivet ja johonkin Troop choiceen jonkun lisää - olisiko parempi? Pavane kun ei nyt niin kamalan varma vempele kuitenkaan ole.
Grindereistä en oikein välitä figuina (tai siis ihan ok näköisiä ne on, mutta ostaminen, kuljettaminen ja maalaaminen ei niin kauheasti innosta niiden kohdalla), vaikka ne varmaan olisivatkin parempia kuin nuo prinssit.
Daemoneja 1750
- Hammerheart
Daemoneja 1750
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- samppuliini
Re: Daemoneja 1750
Heraldeille suosittelen ainakin unholy mightia, tällä hetkellä ei paljoa nelosen voimalla chargessa juhlita. Pavanea kannattaa myös aina harkita. Ainakin yhtien flamereitten tilalle suosittelen bloodcrushereita, yksi parhaimmista ryhmistä koko kirjasessa. Plague bearereiden ryhmä määrää voisi vaikka pudottaa seitsemään ja kasvattaa näillä pisteillä deamonetteja. Prinssit näyttää vähän orvoilta, nurglen prinssille ehdottomasti noxious touch vielä ainakin. Slaaneshin prinsseistä en itse pidä, suosittelen lisää nurglea vai tzeenthiä kahdella powerilla. Tosiaan ne grinderit on ilman fateweareria paljon parempia, mutta kyllä nuokin kait menee.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Re: Daemoneja 1750
Nurglen prinssi suorastaan vaatii noxious touchia, cloud of fliesiä ja siipiä tuon iron hiden lisäksi noin vähintäänkin, aivan liian hidas eikä se perille päästyään ole edes niin kovin pelottava.
Myöskin slaanesh prinssi huutaa leipää että "OSTAKAA AURA OF AQUIESCENCE!!"...
Vähän turhan vähän upgradeja muutenkin, unholy might on erittäin toimiva sekä keeperillä että heraldeilla, eikä transfixing gazekaan ole pahitteeksi.
Ehkä lähtisin vähän irrottamaan pisteitä noista trooppiryhymistä... horrorit ja plaguet toimii kivasti pienempinäkin, kun taas bloodletterit ja daemonetet ei niinkään.
Ymmärrän kyllä idean että mahdollisimman paljon pahan näköistä demonia tiskiin, neljä monsteria ja kaks minimonsteria jne.. mutta potkua tuosta listasta uupuu aika pahasti.
Myöskin slaanesh prinssi huutaa leipää että "OSTAKAA AURA OF AQUIESCENCE!!"...
Vähän turhan vähän upgradeja muutenkin, unholy might on erittäin toimiva sekä keeperillä että heraldeilla, eikä transfixing gazekaan ole pahitteeksi.
Ehkä lähtisin vähän irrottamaan pisteitä noista trooppiryhymistä... horrorit ja plaguet toimii kivasti pienempinäkin, kun taas bloodletterit ja daemonetet ei niinkään.
Ymmärrän kyllä idean että mahdollisimman paljon pahan näköistä demonia tiskiin, neljä monsteria ja kaks minimonsteria jne.. mutta potkua tuosta listasta uupuu aika pahasti.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"