"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Teh ultimate mattalakka

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Silveri

Teh ultimate mattalakka

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Välitämpä vinkin tännekin.

Testor's Dullcoten saatavuuden radikaalisti heikennyttyä olen etsinyt sopivaa korviketta ja nyt se on löytynyt, eikä saatavuuskaan ole samalla tavalla kiven takana: WInsor & Newton Acrylic Matt Varnish. Tulee isossa pullossa, levittyy hyvin siveltimellä ja muodostaa ohuita, todellakin mattapintaisia kerroksia. Suosittelen! Saatavuus: isot tavaratalot, taiteilijatarvikeliikkeet.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hands_of_blue

Re: Teh ultimate mattalakka

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Täytyy kokeilla, viimeinen pullo vanhaa Dullcotea nimittäin menossa. Mikäs siinä uudessa koostumuksessa on vikana?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ai saako sitäkin jo taas jostain? Sen siitä saa kun ei aikaansa seuraa...

Noh... tämä on ainakin vaihtoehto jota suosittelen kokeilemaan. Dullcote kuitenkin loppuu nopeasti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Silveri kirjoitti:Ai saako sitäkin jo taas jostain? Sen siitä saa kun ei aikaansa seuraa...

Noh... tämä on ainakin vaihtoehto jota suosittelen kokeilemaan. Dullcote kuitenkin loppuu nopeasti.
Juu kyllä nuo Englannin figuilijat ovat ainakin jo päässeet uudesta Dullcotesta kuulemma nauttimaan. Tosin en kuollaksenikaan muista millaista kommenttia siitä on tullut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”