olen 7:alla Yhtärissä.Mr.Jargler kirjoitti:Jos en väärin muista taijat olla samassa koulussa.Oletko Yhteiskoulussa ??? Ja kyllä mää kait sinne 2 akoihin fantsuun ilmesty...
40k pelikavereita kuopioon?
- Khorne Marien
Re: 40k pelikavereita kuopioon?
-
Mr.Jargler
Niin olen minäkin (Yhtärissä siis)...Mutta kylää se Paistikas minut aina tuntee(kait)...
Viimeksi muokannut Mr.Jargler, Ti 17.03.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...And They shall know NO fear...
- Khorne Marien
Mutta miltä näytät?! Jos vaikka näkisi sinua huomenna koulussa... Koputa olalle tai tervehdi muuten jos huomaat mut. Kuljen yleensä ehkä 5:n tyypin kaveriporukassa.Mr.Jargler kirjoitti:Niin olen minäkin...Mutta kylää se Paistikas minut aina tuntee(kait)...
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ma 16.03.2009 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mr.Jargler
Semmonen Aika vaaleet hiukset.Musta takki,Ja pipo.Maiharit ja farkut.Aikas pitkä (omalla mitta puullani...).
- Khorne Marien
ok.Olen ehkä nähnyt sinut. Mutta kiva kun tutustuu uusiin tyyppeihin meidän koulussa.Mr.Jargler kirjoitti:Semmonen Aika vaaleet hiukset.Musta takki,Ja pipo.Maiharit ja farkut.Aikas pitkä (omalla mitta puullani...).
-
Mr.Jargler
Itekkin oon kait sinut siellä havainnut...Joskus...
- Khorne Marien
Näkeehän siellä vaikka ketä. tunnetko monta tyyppiä meidän koulusta jotka pelaa 40k? Minut tunnistaa myös joskus kantamastani itsetehdystä figusalkusta.Mr.Jargler kirjoitti:Itekkin oon kait sinut siellä havainnut...Joskus...
-
Mr.Jargler
Sinun lisäksi en ketään...En ketään...
- Khorne Marien
Surullista... =( Noh ei enää puhuta offia jos tuo nyt sitä oli... Itse tiedän seiskalta ja ysiltä pari tyyppiä jotka pelaa 40k.Mr.Jargler kirjoitti:Sinun lisäksi en ketään...En ketään...
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 10.07.2009 16:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Captain-Jake
Joku saa ottaa perjantaina minua vastaan 1500pts matsin!
Jaa, en tiivä onko intoa niillä intoa pelata muita vastaan :/, kun yleensä ollaan kaveriporukassa pelailtu... Mut voin kyll kysellä innostasko pelata vaikka sua vastaan ?Captain-Jake kirjoitti:No mikseivät he sitten pelaa? Olisi kiva saada vaihtelua ja kokemusta eri armeijoita vastaan ennen gt:tä. Ilmoittaudun siis vapaaehtoiseksi pelaajaksi 1500pts pistemäärä. GT:n jälkeen käy mikä vain 1000-2500 väliltä.
Niin ja eikö voitas pelata vaikka huvikseen tämmönen peli porukalla jossain ?
Minä
Captain-Jake
vs
Space Marien
Mt.Jargler
Tai jotenkin vastaavasti ?
Mää voisin... Vähän jälkeen puol kaks fantsulla ?Captain-Jake kirjoitti:Joku saa ottaa perjantaina minua vastaan 1500pts matsin!
Aika outo asenne kyllä, eikö kiinnosta pelata uusia armeijoita ja vastustajia vastaan välillä? Luulisi että alkaa kyllästyttää aina samat naamat, armeijat ja mahdollisesti listatkin. Minä ainakin haluaisin pelata mahdollisimman vaihtelevia vastustajia vastaan, siinähän se omakin pelisilmä kehittyy kun ei tiedäkään ennalta kaikkia vastustajan kikkoja.Paistikas kirjoitti:Jaa, en tiivä onko intoa niillä intoa pelata muita vastaan :/, kun yleensä ollaan kaveriporukassa pelailtu...
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Juu, täytyy kyllä sanoo samaa, kai voisin koittaa motivoida porukkaa pelaamaan muitakin vastaan. Ois tosiaan kiva pelata muutakin vastaan kuin eldareita ja marsuja (chaos marsuista tosin pidän vielä)Kurimus kirjoitti:Aika outo asenne kyllä, eikö kiinnosta pelata uusia armeijoita ja vastustajia vastaan välillä? Luulisi että alkaa kyllästyttää aina samat naamat, armeijat ja mahdollisesti listatkin. Minä ainakin haluaisin pelata mahdollisimman vaihtelevia vastustajia vastaan, siinähän se omakin pelisilmä kehittyy kun ei tiedäkään ennalta kaikkia vastustajan kikkoja.Paistikas kirjoitti:Jaa, en tiivä onko intoa niillä intoa pelata muita vastaan :/, kun yleensä ollaan kaveriporukassa pelailtu...
-
Mr.Jargler
No voishan sitä joskus kokeilla...Heti kun maksat velkas niin lähtee lantikka ostos listalle(tai vastaava).
Mutta ei vielä viittis lähtee pelaamaan kun tuota AT tulta uupuu ihan mukavasti...
Mutta ei vielä viittis lähtee pelaamaan kun tuota AT tulta uupuu ihan mukavasti...
Kuun lopussa kyllä.Mr.Jargler kirjoitti:No voishan sitä joskus kokeilla...Heti kun maksat velkas niin lähtee lantikka ostos listalle(tai vastaava).
Et sää mihinkään mitään hemmetin AT:t tulta tartte, ei meillä oo tankkeja olemassa.Mr.Jargler kirjoitti:Mutta ei vielä viittis lähtee pelaamaan kun tuota AT tulta uupuu ihan mukavasti...
Edit: Niin ja sitäpaitsi Space Marienillahan on AT:ta ihan tarpeeks
-
Mr.Jargler
Niin paitsine 2 leman russia ja basiliski Chimeran kera.Ei niitä kaikkia assault termoilla hoideta...
Minulla taas ei ole.
Minulla taas ei ole.
Viimeksi muokannut Mr.Jargler, To 19.03.2009 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Captain-Jake
Hyvä idea. Pelataan näin joku kerta! Joku 2000pts yhteensä per puoli?Paistikas kirjoitti:Captain-Jake kirjoitti: Minä
Captain-Jake
vs
Space Marien
Mt.Jargler
- Khorne Marien
Missä ja milloin?Captain-Jake kirjoitti:Hyvä idea. Pelataan näin joku kerta! Joku 2000pts yhteensä per puoli?Paistikas kirjoitti:Captain-Jake kirjoitti: Minä
Captain-Jake
vs
Space Marien
Mt.Jargler
Hmm, pitää katella joku päivä ja paikka jossain.space marien kirjoitti:Missä ja milloin?Captain-Jake kirjoitti:Hyvä idea. Pelataan näin joku kerta! Joku 2000pts yhteensä per puoli?Paistikas kirjoitti:Captain-Jake kirjoitti: Minä
Captain-Jake
vs
Space Marien
Mt.Jargler
Juu tolleen ollaan pelattu porukalla yleensä
-
Mr.Jargler
Niin...
Mutta ilmoitelkaa jos löytyy aikaa...
Mutta ilmoitelkaa jos löytyy aikaa...