Turinakisaa?

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Drakojan

Re: Turinakisaa?

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Alien of Chance kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:
Veripallo kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:Mä en ole varma tajuaako jupu loukkaantua kahta kertaa : (
Joku syöttäkää tämä kaveri sen omille lohikäärmeille. Jupu ja muut pallittomat/tissittömät loukkaantuvat kohta niin pahasti etteivät uskalla enää tulla tänne. Foorumi kiusausta!
Yllättävää, tarinakisatopikissa haukutaan toisia ihmisiä :O

Ihan ennenkuulumatonta, eihän näin ennen.
No ei kohta ole yllättävää kun kaikki alkavat haukkua minua nyt varmana! No jaa mitäpä siitä. Luin kaikki tarinat, mutta en äänestä. Syy siihen se että en jaksa :p
Jaksatpas! *omo!
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Jos ei jaksa niin on laiska ja sillä selvä. Hyvä että sentään ilmoitit, niin voidaan samoin tein diskata kisasta. Jos muut ovat jo äänestäneet, niin saamme varmaankin tulokset pian? :P

Enpä ole ennen kuullut ihmisiä haukuttavan pesuainemerkkien nimillä muuten. Hassua.
Drakojan

Kolmastoista kirjoitti:Jos ei jaksa niin on laiska ja sillä selvä. Hyvä että sentään ilmoitit, niin voidaan samoin tein diskata kisasta. Jos muut ovat jo äänestäneet, niin saamme varmaankin tulokset pian? :P

Enpä ole ennen kuullut ihmisiä haukuttavan pesuainemerkkien nimillä muuten. Hassua.
Haista sinä Ariel!
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Ei saa kiusata :( ) GT:ssä nähdään iriad!
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

jupu_mies kirjoitti:Ei saa kiusata :( ) GT:ssä nähdään iriad!
Oha se hyvä että viimistä sijaa pitää vaihteeks joku muukin ku IRIAD.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Saa kiusata ainakin silloin kun minä olen kiusauksen kohteena. Tosin jos näen haukkujan joskus niin saattaa tulla musta silmä ja kaikkea muuta mitä tappelusta voi saada. Samanlainen kohtelu kuin kavereilleni jotka ärsyttävät. No ei kuitenkaan! Enhän minä satuttaisi vieraita ihmisiä :D
Drakojan kirjoitti:Jaksatpas! *omo!
No enhän jaksa. Kuvittele siinä vain terva saippuan tuoksua :D (haisee kyllä hirveälle ja onko se edes terveellistä kun sisältää samaa ainetta mitä tupakassakin on)

edit: Haukkuminen sallittu nyt oikeasti minua kohtaan!
Viimeksi muokannut Alien of Change, To 19.03.2009 07:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Alien of Chance kirjoitti:Tosin jos näen haukkujan joskus niin saattaa tulla musta silmä ja kaikkea muuta mitä tappelusta voi saada
Niin, sinulle
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

ROFL, sanos vaikka judgeille että tahot haastaa mut heti ykkösvuorolla. Lupaan tulla hakeen ne 30 turnauspongoa talteen.

En minä mitään oo äänestäny. Perjantaina vasta. Lueskellut kyllä oon, mutta opinnot vie hieman liikaa aikaa että ehtisin kirjottaa jotain ihmeellistä arvostelua.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Hitto nyt lopetatte sen toistenne haukkumisen! Tämä keskustelu oli paljon kivempi kun tapeltiin ryssien tankeista ja LSD:stä! (Tais muuten IRIAD olla oikeassa, heti kun Jupu tuli niin laski tämän ketjun taso, mutta älkää sanoko sitä hänelle)

Saako muuten äänestää vaikkei itse osaallistunut kisaan ???
Hän on puhunut.
Iron-Father

Viesti Kirjoittaja Iron-Father »

Mitä minä olen ymmärtänyt Alber Hofmannin tutkimukset koskien LSD:tä taisivat olla hyvinkin epävarmoja ja perustua poikkeuksellisen epätieteellisille keinoille. Tutkimusta on vaikea pohjata testeille, jotka koostuvat lähinnä ajoittaisten tripejen havainnoimmisesta ja niiden arvioinnista. On hyvä myös huomioida tosiseikka, että merkittävimmät tätä ainetta koskevat tutkimukset koostuvat lähinnä höyrypäiden kuten Richard Alpertin ja Timothy Learyn saavutuksista. Henkilökohtaisesti minä en luottaisi aineeseen, joka on vaikutuksiltaan niinkin epävarma vaikutuksilta kuin LSD. Voihan se olla hauskaa, mutta entäs kun tulee se "paha trippi"? Ymmärtääkseni hallusinogeenit, kuten LSD myös aiheuttavat pysyviä vaurioita ihmisen näköaivokuorelle. Tämä tarkoittaisi siis käytännössä pysyviä aistiharhoja aineen käyttäjälle. Ja mitä tulee tuohon tutkimukseen LSD turvallisuudesta, niin tämä kyseinen tutkimushan nosti myös esim. kahvin kaikista vaarallisimpien päihteiden joukkoon(?!).

Oli miten oli minusta tyyny nokittaa sekä tankit että LSD:n. LSD on epävarmaa skeidaa, kuten äsken totesin. Tankki taas on syvimmältä merkitykseltään vain yksi iso ja kova tyyny. Hyvinhän siellä Leopardissa kuulemma nukkuu. Vai mitä te muka luulitte alokkaiden tekevän siellä vaunussaan suurimman osan ajasta?
Veripallo kirjoitti:Saako muuten äänestää vaikkei itse osaallistunut kisaan ???

Go ahead.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Veripallo kirjoitti:Saako muuten äänestää vaikkei itse osaallistunut kisaan ???

Go ahead.
Ai, kas, enpä tajunnut. Vois kai jos selviän parin päivän sisällä tästä nykytilanteestani.
Viimeksi muokannut Rune, Pe 20.03.2009 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Idea oli kyllä käsittääkseni (kuten viimevuonnakin), että vain osallistujat saavat äänestää ja vaikuttaa viralliseen kisatulokseen. Syynkin luulisi olevan selvä: niitäkin kahden postauksen ihmeitä maailmassa riittää, jotka haluavat päästä pätemään ja vaikuttamaan, vaikkeivät itse erota pilkkua sanasta "*****".

Ei-osallistuneiden mielipiteitä ja arvosteluita olisi mielestäni sopivaa julkaista vaikkapa tässä ketjussa (jos tätä sitten vielä joku lukee), kunhan virallinen pisteidenlasku ja äänestys on valmis.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Veripallo

Ilmeisesti en voi voittaa tätä kiistaa kun en saa ketään taakseni :( Valehtelisinhan minä itsellenikin jos väittäisin ettei IF olisi oikeassa, mutta sitä seikkaa ette kumoa että LSD on mahdollisuuksien aine, ja juuri se tekee siitä niin ihmeellisen. Hoffman loi aineen jota me emme pysty millään oikein ymmärtämään!
Iron-Father kirjoitti:Ja mitä tulee tuohon tutkimukseen LSD turvallisuudesta, niin tämä kyseinen tutkimushan nosti myös esim. kahvin kaikista vaarallisimpien päihteiden joukkoon(?!).
No. Jos kahvi kerta on noin vaarallinen, (ja minä sentään nautin usean kupin sitä lähes joka päivä) niin ei kai nyt yksi "trippi" LS... Eikun siis päihdeaineet ovat kamalia! Nyt kun tuli ajatelleeksi niin itseasiassa alkoholikin on aika paskaa. Tai siis miksi ihmeessä me sitä juodaan?!? Pää menee hetkeksi pyörälle (mitä minä en sinäänsä koe edes kovin hienoksi) ja sitten on kamala olo koko seuraavan päivän. Aika älytöntä.

Noniin sitten off-topicciin. Taidampa lukaista sitten nuo tarinat vielä kertaalleen läpi ja antaa sitten ennätyksellisen lyhyet arvioinnit niistä. Jos ehtii...
Hän on puhunut.
kana lintu

Viesti Kirjoittaja kana lintu »

ROFL, sanos vaikka judgeille että tahot haastaa mut heti ykkösvuorolla. Lupaan tulla hakeen ne 30 turnauspongoa talteen.
me tullaan lollolttelee jos et niitä pisteitä saa jäät kuintenkin mestarien (lumijokilaiste) alapuolelle
orkit on parahita muut on ihan tymiä :D
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

kana lintu kirjoitti:
me tullaan lollolttelee jos et niitä pisteitä saa jäät kuintenkin mestarien (lumijokilaiste) alapuolelle
No tietysti kaikki jää, kun ei niitä Predatoreita saa kivilingoilla helposti tuhottua. Lisäksi marsut ei ota miinuksia panssareihin, ja liikkuvat koko ajan sikamaisessa Skirmish-muodostelmassa, eivätkä välitä staattisesta. Niin onko ihme jos viette fabaturneen marsuillanne.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Iron-Father

Viesti Kirjoittaja Iron-Father »

WHAM kirjoitti:Idea oli kyllä käsittääkseni (kuten viimevuonnakin), että vain osallistujat saavat äänestää ja vaikuttaa viralliseen kisatulokseen. Syynkin luulisi olevan selvä: niitäkin kahden postauksen ihmeitä maailmassa riittää, jotka haluavat päästä pätemään ja vaikuttamaan, vaikkeivät itse erota pilkkua sanasta "*****".
Noniin joo. Näinhän se siis meni. Ihan loogista, anteeksi erehdykseni.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

LOL, jouduin melkein pakottamaan itseni lukemaan tarinat ja arvostelemaan, onneksi IF:n viesti kertoikin ettei tarvi.

Kana-linnun viestien taso pysyy sittenkin alamaissa, yksi viesti kunnolla kirjoitettuna ja heti seuraava on huonoa suomea. Bravo!

Jatketaanko nyt off-topiccia LSD:stä ja Ryssien lada-tankeista. Plizzzzzz?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Veripallo

Jatketaan vain
Da Big Boss kirjoitti:Jatketaanko nyt off-topiccia LSD:stä ja Ryssien lada-tankeista. Plizzzzzz?
Kaikki muu paitsi ladatankit, tyynyt ja LSD on offtopiccia ;) En ehtinyt tänään hakea uutta tietoa LSD stä jolla voisin tulla taas nokittamaan teille, mutta luin tänään jo vanhaksi menneestä helsingin sanomasta että venäläiset on modernisoimassa armeijaa. Tulossa upouusia, tehokkaampia ladoja palvelukseen (en muista tarkkaa nimeä). Haluaako joku sotahullu sanoa omia mielititeitään tästä???

Ja sitten se vähemmän tärkeä: Ai en saakkaan äänestää? HÖ! (okei WHAMin syyt on kyllä ymmärrettävät). No empäs sitten anna arvostelujakaan, vaikka voin sanoa että nämä viimeksi lukemani olivat huonompia kuin aiemmat. :(
Hän on puhunut.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Veripallo kirjoitti:mutta luin tänään jo vanhaksi menneestä helsingin sanomasta että venäläiset on modernisoimassa armeijaa. Tulossa upouusia, tehokkaampia ladoja palvelukseen (en muista tarkkaa nimeä)

Whatta fuckfuckfuckfuckfuck, perkeleen ryssät. Pitääkö niiden taas saada uusia ladoja palvelukseen? No I say.

Tyynyistä sen verran, että en päässyt nukkumaan koko yötä se pään alla. Koira halusi huomiota klo 03.00, ja tyyny oli kadonnut jonnekin. Minkäköhän takia edes kerroin tämän. Enpä tiedä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Drakojan

Veripallo kirjoitti:Jatketaan vain
Da Big Boss kirjoitti:Jatketaanko nyt off-topiccia LSD:stä ja Ryssien lada-tankeista. Plizzzzzz?
Kaikki muu paitsi ladatankit, tyynyt ja LSD on offtopiccia ;) En ehtinyt tänään hakea uutta tietoa LSD stä jolla voisin tulla taas nokittamaan teille, mutta luin tänään jo vanhaksi menneestä helsingin sanomasta että venäläiset on modernisoimassa armeijaa. Tulossa upouusia, tehokkaampia ladoja palvelukseen (en muista tarkkaa nimeä). Haluaako joku sotahullu sanoa omia mielititeitään tästä???

Ja sitten se vähemmän tärkeä: Ai en saakkaan äänestää? HÖ! (okei WHAMin syyt on kyllä ymmärrettävät). No empäs sitten anna arvostelujakaan, vaikka voin sanoa että nämä viimeksi lukemani olivat huonompia kuin aiemmat. :(
:( Minun on se viimeisin. :(
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”