WARMACHINE/HORDES @ Puolenkuun Pelit Espoo
WARMACHINE/HORDES @ Puolenkuun Pelit Espoo
Ah ihanaa, vihdoinkin... Saatiin pk-seudulle oma liike, joka myy masiinaa. Tästä päivästä lähtien Espoon Puolenkuun Pelit myy myös Privateer Pressin tuotteita. Näin aluksi liikkeen hyllyssä on vain perus sääntökirjat, joka factionin battlebox,ja pieni läjä muita bokseja. Elikkä valikoima ei päätä huimaa, mutta jos peli ottaa myydäkseen, valikoimakin laajenee.
Privateer Pressin tuotteita hyllyssä ei ole ainoa hyvä, mitä Puolenkuun Pelit tarjoaa. Paikan päälle voi tulla myös pelailemaan. Juttelin myyjien kanssa, ja tarkoituksena olisi järkätä vakituinen pelipäivä joka keskiviikoksi.
Peukut pystyyn, että homma lähtee rullaamaan, ja saadaan WARMACHINE/HORDES -skene nousuun pk-seudulla. Puolenkuun Pelit Espoo sijaitsee Tapiolan Heikintorilla. Sinne siis!
Privateer Pressin tuotteita hyllyssä ei ole ainoa hyvä, mitä Puolenkuun Pelit tarjoaa. Paikan päälle voi tulla myös pelailemaan. Juttelin myyjien kanssa, ja tarkoituksena olisi järkätä vakituinen pelipäivä joka keskiviikoksi.
Peukut pystyyn, että homma lähtee rullaamaan, ja saadaan WARMACHINE/HORDES -skene nousuun pk-seudulla. Puolenkuun Pelit Espoo sijaitsee Tapiolan Heikintorilla. Sinne siis!
Re: WARMACHINE/HORDES @ Puolenkuun Pelit Espoo
Hieno juttu tämä. Toivottavasti henkilökunnalla löytyy intoa demota peliä uusille potentiaalisille pelureille ja pelaajakunta siten nousuun. Tärkeetä ois pelin näkyä, joten kaikki vaan pelaamaan tuonne sit!
Vakituinen pelipäivä on toki oikein hyvä juttu sekin ja toivoa sopii löytyvän uusia vastuksia. Ikävä kyllä juuri keskiviikko ei meikälle sovi kuin vasta kesällä, mutta jos vaikka joku uskaltautuisi meidänkin pelipäivään.
Vakituinen pelipäivä on toki oikein hyvä juttu sekin ja toivoa sopii löytyvän uusia vastuksia. Ikävä kyllä juuri keskiviikko ei meikälle sovi kuin vasta kesällä, mutta jos vaikka joku uskaltautuisi meidänkin pelipäivään.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Olisko kiinnostusta jos kysyttäs kauppiailta saisko tuolla järjestää, syksymmällä C2Arms liigaa? Olen sopinut heidän kanssaan demotusavusta ja jos löytyy uusia innostuneita pelaajia, voitais aloittaa vaikka sopeutetulla C2arms liigalla missä voi pelata myös 350pts pelejä. Olen muutenkin vähän miettinyt, että nykyinen 750pts standardi saattaa olla vähän liian korkee pistemäärä jos olet vasta aloittanut pelin ja olis hyvä tarjota myös pienemmän pistemäärän pelitilaisuuksia.
Timo
Timo
Toki ainakin mua kaikki pelaamismahikset kiinnostaa! Pistemäärässä tietysti jos käyttäis mk2-sääntöjä, niin pienilläkin luvuilla pelit on paremmin balanssissa, mutta miten vaan.
Heh heh :)
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pelataan MK1 pelejä kunnes mk2 ilmestyy. Tämä senkin vuoksi, että myös hordeilijat pääsee leikkiin mukaan.
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pelataan MK1 pelejä kunnes mk2 ilmestyy. Tämä senkin vuoksi, että myös hordeilijat pääsee leikkiin mukaan.
Nimen omaan ja omaan nimeen. Kumminkin ei nyt niin paljoa ole noiden pelien edustajia, että kannattaisi alkaa "dissaamaan" toista peli formaattia ennakoimalla liikaa. Mielestäni maltillisuutta kuuluisi olla ja ehken aloittaa kun WM mkII on julkistettu ja testeri säännöt H:n mkII säännöille tulee (ja tuolloinkin imo "kokeilla kepillä jäätä" periaatteella).finmirage kirjoitti:Mä olen kyllä sitä mieltä, että pelataan MK1 pelejä kunnes mk2 ilmestyy. Tämä senkin vuoksi, että myös hordeilijat pääsee leikkiin mukaan.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Juu pointti ei toki ollut dissata Hordesin pelaajia (vaikka näitä kai aika vähän tällä seudulla on ellei kakkosfaktioita laske). Kunhan sanoin mk2:n betaversionakin olevan paremmin balanssissa pienillä pistemäärillä. Tosin eipä kai sekään haittaisi ketään, jos liiga on mk1 lähtökohtaisesti, mutta saa halutessaan pelata myös mk2:n säännöillä.Aasimar kirjoitti:Nimen omaan ja omaan nimeen. Kumminkin ei nyt niin paljoa ole noiden pelien edustajia, että kannattaisi alkaa "dissaamaan" toista peli formaattia ennakoimalla liikaa. Mielestäni maltillisuutta kuuluisi olla ja ehken aloittaa kun WM mkII on julkistettu ja testeri säännöt H:n mkII säännöille tulee (ja tuolloinkin imo "kokeilla kepillä jäätä" periaatteella).finmirage kirjoitti:Mä olen kyllä sitä mieltä, että pelataan MK1 pelejä kunnes mk2 ilmestyy. Tämä senkin vuoksi, että myös hordeilijat pääsee leikkiin mukaan.
Tärkeintä kuitenkin että pääsisi pelaamaan enemmän!
Sen voin tähän paikkaan lisätä että siellä myös opetetaan Warmachine/Hordes perusteet niille jotka haluavat. :)
The Ironkingdoms Jewel, Cygnar
W/L
3/0
W/L
3/0
- Kaapelikala
Kyselen ihan vain semmoista, että onko WH/H-demotus keskiviikkoisin(ko?) johonkin tiettyyn aikaan, vai voiko vain pokkana saapastella sisään jossain vaiheessa ja pyydystää myyjää(kö?) näyttämään? Kiinnostaisi peli nimittäin jonkin verran.
Senkus saapastelet, menen itse sinne huomenna koska myyjä lupasi opettaa, he opettavat myös FaBa/40K/FoW perusteet. :)
W/L
3/0
W/L
3/0
Keskiviikko on ollut puokissa käsittääkseni se päivä jolloin ihmiset tulevat yleensä ulkoiluttamaan WM/H nappejaan. Demotusta kaverit antavat varmasti ihan joka päivä. Senkus menet sisään vain ja pyydät demoa.
- Kaapelikala
Siistiä. Pitääpi kattoa, josko huomissapäivänä ehtisi kurkkaamaan sielläpäin.
Kurkkasin siellä itse tänään, nyt on opittu ja valmiita ostamaan jotain tuotetta. :D
W/L
3/0
W/L
3/0
Mitä faktiota aattelit hankkia?
- Kaapelikala
Käväisin Puokissa itsekin ja taitaa lähteä Cryxin aloitusboksi tulemaan tännepäin. Jos hyvin käy, ensi viikolla mutkin pystyy bongaamaan pinkkejen(!) cryxejen kanssa sieltä :D.
Ja astiasta kukkaruukkuun, pelaillaanko keskiviikkoisin aamusta iltaan vai onko joku tietty aika?
Ja astiasta kukkaruukkuun, pelaillaanko keskiviikkoisin aamusta iltaan vai onko joku tietty aika?
Joo, alottelen itse varmaankin Cygnarin/Protectoraten boxin, en ole ihan varma itse, mutta ostan sen huomenna sieltä ja maalailen minkä ehdin, jos joku piipahtaa sinne niin kannattaa kysyä about kaikilta jos ne räplää tätä sivustoa ja jos räplää niin millä nickillä :D
W/L
3/0
W/L
3/0
No niin, nyt sitten on ostettu Cygnarin poxi, maalailen ne ja sitten pelailen siellä. :)
W/L
3/0
W/L
3/0
- Kaapelikala
Mitenkä pitkät toimitusajat tilattavilla tuotteilla (blistereitä lähinnä) olisi?
Kannattaa varmaan kysellä tuolta puokin foorumilta suoraan jos sinne meinasit tilailla.
- Kaapelikala
Nostellaanpas hiukkaisen.
Mites ensi viikolla ihmisiä tulossa WM/H:ta @PKP? Ei viittisi nimittäin raahata nappeja turhan päiten pitkiä matkoja.
Mites ensi viikolla ihmisiä tulossa WM/H:ta @PKP? Ei viittisi nimittäin raahata nappeja turhan päiten pitkiä matkoja.