Koetan tässä nikkaroida laillista deathwinglistaa, kun minulla sattuu olemaan space hulkistani kasa termiksiä. Yksikkövalinnat perustuvat puhtaasti siihen, mitä figuja minulla on, ja sellaisenaan eivät ole kovinkaan optimoidut. Idea on, että listaa ei deployata kentälle välttämättä ollenkaan, vaan se deep strikettää kentälle skenaarion kuluessa. En ole pelannut 40k:ta pariin editioniin kuin sen kaksi erää, niin en ole ihan kartalla että mikä kaikki on mahdollista ja mikä ei. Lista on rakennettu kokonaan vuoden 2006 dark angels -codekin pohjalta ja kaipaisinkin neuvoja että onko tämä lista vielä laillinen jne.
Deathwing Space Hulk veterans 1430
HQ:
--------
Belial, master of the Deathwing 130
Terminator Librarian 145
Elites:
-------
Venerable dreadnought
AC, HF, Extra armor, drop pod 200
Troops:
--------
Deathwing terminator Squad (5) 235
Sergeant, cyclone missile launcher
Deathwing terminator Squad (5) 220
Sergeant, Heavy flamer, Thunder hammer, lightning claws
Deathwing terminator Squad (5) 250
Sergeant, chain fist, assault cannon
Deathwing terminator Squad (5) 250
Sergeant, chain fist, assault cannon
70 pistettä pitäisi vielä saada palamaan, ideoita? Konvertoimalla komppanian bannerin ja apoteekkarin noille saisi jo aika lähelle tuota 1500 pisteen rajaa...
Deathwing 1500 (neuvoja kaivataan)
-
Mazikainen
Deathwing 1500 (neuvoja kaivataan)
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
Re: Deathwing 1500 (neuvoja kaivataan)
Ota dredille mielummin las cannon ja missilet, niin saat jotain anti-tankkia. Tai sitten jos DA dredit saa, niin multi-melta. Sitten jos jää pisteitä, niin kenties toinen dredi?
-
Mazikainen
Metallinen dredivanhus ei ikävä kyllä taivu lascannoniin wysiwygin rajoissa. Mielessä on kyllä käynyt että tuossa ei anti-tank -aseita ole muuten kuin lähitaistelussa, mutta tämä minun figuvarantoni toillaan rajoittaa, enkä haluaisi joutua tähän enää investoimaan. Tarkoitus on lähinnä pitää auki optio pelata 40k:ta joskus, kun siihen käypäsiä figuja kuitenkin on.
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
AC on oiva valinta, ja halvin mitä saat DA drediin. Itsellä 2 drediä, molemmilla AC. Ovat tehneet hommansa hyvin. Oletko varma tuon dredin pisteistä?? 215 voisi olla lähempänä totuutta...
Ota vaikka apteekkari ja Cyclone missile, niin saat suurinpiirtein sen maagisen 0,0015 Megapistettä kasaan.
Ja vinkkinä mahdollisiin peleihin, Deathwingistä irtoaa yllättävän paljon dakkaa, itse aina unohdan ja KHARGETAN boyzien kimppuun. (=ei hyvä juttu)
Ota vaikka apteekkari ja Cyclone missile, niin saat suurinpiirtein sen maagisen 0,0015 Megapistettä kasaan.
Ja vinkkinä mahdollisiin peleihin, Deathwingistä irtoaa yllättävän paljon dakkaa, itse aina unohdan ja KHARGETAN boyzien kimppuun. (=ei hyvä juttu)
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving roughly bi-monthly