Selkeämpi armeijalistaus vai kaaos?
Selkeämpi armeijalistaus vai kaaos?
Ärsyä etsiä näitä listoja kun samaan kasaan kaikki masturboitu. En tiedä miten staattisia nämä foorumi-ratkaisut on, mutta sellanen olis aikas ihQ, että joka armeijalle olisi oma kategoriansa. Ja halutessaan löytäisi samasta nipusta kaiken.
Ja joojoo, search on keksitty, mutta viestejä on miljoona ja kielipolitiikka liberaali, joten mahdollisuus saada ihan muuten vain jonkun muljakkeen mainitsemana hakusanani on 110%
Mutta kiitos ja anteeksi. Oli mukava valittaa ja heittää ilmoille ajatus, joka varmaan on kuherrellut jo fiksuimpien mielissä.
Ja joojoo, search on keksitty, mutta viestejä on miljoona ja kielipolitiikka liberaali, joten mahdollisuus saada ihan muuten vain jonkun muljakkeen mainitsemana hakusanani on 110%
Mutta kiitos ja anteeksi. Oli mukava valittaa ja heittää ilmoille ajatus, joka varmaan on kuherrellut jo fiksuimpien mielissä.
Viimeksi muokannut Judas XXX, Ma 06.04.2009 04:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And the Lord said to him: Whence comest thou? And he answered and said: I have gone round about the earth, and walked through it. - Job 1:7
- Half-breed
Re: Armylist Chaos
Nää. Tulisi vain liikaa alafoorumeja, kun joka armeijalle pitäisi olla oma alue. Lisäksi eri armeijoiden pelaajamäärien takia joissakin alueissa olisi turhaa ruuhkaa, kun taas toisissa olisi autiompaa kuin Saharassa.
Kuitenkin ei se haku ole niin hankalaa, ja jos vähän jaksaa aikaa käyttää hakuun niin löytää sen mitä haluaa.
Hyvä näin.
Kuitenkin ei se haku ole niin hankalaa, ja jos vähän jaksaa aikaa käyttää hakuun niin löytää sen mitä haluaa.
Hyvä näin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No jahas:] Miten se eroaisi ehdottamani uudistuksen jälkeen tuosta "Peliporukka" osastosta? Siellä on fiksusti kaupungeittain tehty jako. Ja osa on "Saharaa" ja osa pursua yli laitojensa.
And the Lord said to him: Whence comest thou? And he answered and said: I have gone round about the earth, and walked through it. - Job 1:7
Olen samaa miltä Judaksen kanssa.
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
Re: Selkeämpi armeijalistaus vai kaaos?
Kuka tai mikä on fiksu?Judas XXX kirjoitti: Oli mukava valittaa ja heittää ilmoille ajatus, joka varmaan on kuherrellut jo fiksuimpien mielissä.
Itseäni ei häiritse mikä tämä nykyään on, uudet listat pysyy varmaan nyttenkin useamman viikon etusivulla ja tokalta vielä löytää jonkun ajan päästä, jos vanhoja haluaa paremmin löytää niin haku kyllä auttaa jos ei sotun niin google ainakin.
Ei meitä täällä niin paljoa ole aktiivisia että pelkkää kaaosta olisi.
Jos ei miellytä ja tahtoa et saa läpi, tee oma foorumi jossa voit tehdä ihan mitä haluat.
xDWarchef kirjoitti:Jos ei miellytä ja tahtoa et saa läpi, tee oma foorumi jossa voit tehdä ihan mitä haluat.
No sieltähän läsähti :] "Old skool" -jermut aina tahtoo vähän olla isomunasempia. Jos mulla olis oma foorumi tälle aiheelle, miks olisin täällä edes tätä viestiä jollekin tanopäälle kirjoittamassa? Döhdöh.
Kuullut joskus käsitteestä "kehitys" ? Minä olen (tuskin täällä kauan jaksan enää, kiitos tämän metsäsavolaisen vuorovaikutustaitojen) uusi. Minulle koko "army list" osasto on sama kuin sinulle "etusivu" Tuliko mieleen? Vähän empatiaharjoitusta ajatteluun mukaan.
Ja sen "fiksun" kohde kyllä lukee siinä ihan selvästi. Pyydä jonkun aivollisen tavata se:}
Ite oon kyllä ketjun aloittajan kanssa samoilla linjoilla, että jokaiselle armeijalle omat alafoorumit ois hyvä. Nyt jos haluun pyöritellä jotain uutta listaa, enkä tiedä, mitkä on esim. hahmojen esinecombot, on aika tuskastuttava käyttää tota hakua, kun jokainen on nimennyt yksikkönsä listassa ihan miten sattuu. Esim. helffien archerit voi olla ihan archereita, archeretteijä, arsuja, pyssyttelijöitä jne. Jos ton näkee listassa ni sen ymmärtää mitä sillä tarkotetaan, mutta hakuun noita on vähän vaikea saada osumaan.
Ja joo, sitten tulis paljon uusia alafoorumeita, joista osa tosi hiljasia, mutta mielestäni tämä ei oo niin paha juttu kuin tuo selkeys on hyvä.
Ja joo, sitten tulis paljon uusia alafoorumeita, joista osa tosi hiljasia, mutta mielestäni tämä ei oo niin paha juttu kuin tuo selkeys on hyvä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Enemmän vaikutusta saisit varmaan jos suoraan kysyisit MN:lltä tätä, voisi nopeammin saada tuomion tuleeko vaiko ei. Empatiaa voidaan kokeilla seuraavalla kerralla. Jos muistan.Judas XXX kirjoitti: Kuullut joskus käsitteestä "kehitys" ? Minä olen (tuskin täällä kauan jaksan enää, kiitos tämän metsäsavolaisen vuorovaikutustaitojen) uusi. Minulle koko "army list" osasto on sama kuin sinulle "etusivu" Tuliko mieleen? Vähän empatiaharjoitusta ajatteluun mukaan.
Yleensä figuilijana, ei tule mieleen että armeijalista osio olisi se kaikkein tärkein tällä foorumilla, ittellä muut asiat menee harrastuksessa ohi ja listatkin tehdään minuutissa ennen peliä ja pelin jälkeen unohdetaan.
Jos nyt näet tarvetta saada jaoteltua tätä niin antaa palaa, ittellä ei oo kiinnostusta moiseen.