:O, eikö GW:n liima muka kelpaa? Itse satuin ostamaan tuollaisen purnukan, ja pirun hyvin on toiminut. Liimaus on vahva, ja kuivuu kohtalaisen nopeasti, niin ei tarvitse pitää liimattavasta kohdasta kiinni kuin muutaman sekunnin, ja aika hyvin on vähän kaikkea liimannut. Ja sivellin kun tulee mukana, niin ei se liima ole loppumassa vähään aikaan. Itselläni on ~30 normikokoisen ukon ja parin ismomman ukon jälkeen purkista mennyt vasta puolet. Niin, ja tuo kyseinen purkki kaatui pari päivää sitten niin että puolet purkista on nyt hiirimatollani, joten ei se heti ole minulla loppumassa, muutenkin pelkkiä hyviä kokemuksia tuosta GW:n liimasta.Drumavatic´ kirjoitti:Tiedättekö parempaa liimaa tina figuihin kuin tuo GW:n säälittävä minipurnukka? Ajattelin koska se tuntuu kuivuvan ja loppuvan aina kun sitä tarvitsisi. Eli Parempaa tinaliimaa kuin GW:n oma. (paremmalla tarkoitan suunnilleen että siinä tulee enemmän tavaraa ja että kokemuksienne mukaan toimii hyvin.)
Mutta jos itse et tykkää tuosta liimasta, niin paha sanoa, muut liimat ovat nimittäin aika huonosti toiminut. Etenkin loctiten Super Attak