GW korottaa...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Drakojan

GW korottaa...

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

...hintoja.
White Dfarf 353 kirjoitti:Price Cahnges

In June we will be increasing some of the prices of our metal and plastic sets and hobby products. The price change will take affect from the 1st June.
Yeah...
Oberon

Re: GW korottaa...

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Wanha.
Ollut GW:n sivuilla jo kuukauden päivät tms, eivät vaan vieläkään kerro että mitä hintoja muuttavat. Olihan se odotettavissa, aika vaan on vähän huono, jatkan edelleen maelstromista isojen kamojen tilaamista. Luojan kiitos harva figu on enää metallia, mariineilla ja ig:llä, ja ig:kin on counts assia koko porukka eli ei haittaa liikaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Drakojan

Kuka sieltä sivuilta mitään löytää? ;) Ja sotussa en ole vielä nähnyt, tai jos olenkin niin se on sitten niitä kuukausia vanhoja topicceja.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Periteinen vuotuinen (vaikka taitaa tapahtua useamman kerran vuodessa) hintojen nousu on näemmä jälleen ajankohtainen. Kohta varmaan julkaisevat uuden kampanja kirjan... aivan planet strike on tulossa... Imperial greed.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Aloinkin ihmetellä mikä tällä kertaa on kestänyt. Antaa mäkätyksen ja lopettamisella uhkailun alkaa!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Ooh, GW korottaa hintoja! En olisi uskonut, luulin niiden laskevan niitä :O.

Aika ovela ajoitus kyllä, ei ehtinyt vappumarssilla kukaan valittamaan. Pirun kapitalistit...
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Jodi91

Viesti Kirjoittaja Jodi91 »

Tuohan on ollut GW:n etusivun uutisissa jo tovin. Harmittaahan hintojen nousu aina, mutta tuskinpa tuo korotus niin iso on että pahalta tuntuisi.
Spore miina

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

Warseerissahan on jo jonkin aikaa valitettu ja raivottu empiren uusista muovisista goldswordeista. Huhujen mukaan muoviin on sekoitettu timantteja.
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Hiilimöykkyjä ne vielä ovat, sanovat vaan timanteiksi!
No, eihän hinnannousu koskaan ole hyvä asia kuluttajan kannalta, mutta mitenkäs on GW:n pörssikäyrät heilahdelleet tässä viime aikoina? Jos kurssi on pahastikin pohjamudissa, niin hinnannousua voisi painaa hieman villaisemmalla. Taannoin tulleen hinnankorotuksen syyksi esitetty raaka-aineiden hinnannousu oli myös periaatteessa ihan hyväksyttävä.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Cool ehkä ensi edikassa näemme kullatun bloodthirsterin :)
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Blingbling Thirser. Minkäköhän laista tulisi jos sekoitetaan FaBan rodut ja katusota?
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Drakojan

Arkki kirjoitti:Blingbling Thirser. Minkäköhän laista tulisi jos sekoitetaan FaBan rodut ja katusota?
"Yo dawg, we put a Greatsword in a Space Marine so you can play FaBa while you play 40k"
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Galeios kirjoitti:Hiilimöykkyjä ne vielä ovat, sanovat vaan timanteiksi!
No, eihän hinnannousu koskaan ole hyvä asia kuluttajan kannalta, mutta mitenkäs on GW:n pörssikäyrät heilahdelleet tässä viime aikoina? Jos kurssi on pahastikin pohjamudissa, niin hinnannousua voisi painaa hieman villaisemmalla. Taannoin tulleen hinnankorotuksen syyksi esitetty raaka-aineiden hinnannousu oli myös periaatteessa ihan hyväksyttävä.
Joopajoo. Jos hinnannostot lisäävät voittoa, niin kyllä ne kannattaa tehdä ja tehdään, oli kurssi sitten laskussa tai ei. Kuluttajan kannattaa miettiä, onko tuote hintansa väärti, eikä miettiä toimiiko pörssiyhtiö reilusti.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Ar-Senator kirjoitti:Joopajoo. Jos hinnannostot lisäävät voittoa, niin kyllä ne kannattaa tehdä ja tehdään, oli kurssi sitten laskussa tai ei. Kuluttajan kannattaa miettiä, onko tuote hintansa väärti, eikä miettiä toimiiko pörssiyhtiö reilusti.
Mielenkiintoista että samat lätinät on joka kerran kun GW nostaa hintojaan. Puolet uhkaa lopettaa figujen ostamisen samoin tein ja puolet on että EVVVK. Jokatapauksessa kaikki kallistuu ja jos kerran GW:llä on mahdollisuus nostaa hintojaan niin mikseivät he sitä tekisi. Ar-Senator sanoikin todella tyhjentävästi - kannattaa itse miettiä onko hinta kohdallaan. Sillä jos myynti ei notkahda, niin silloinhan hinta ei ole vielä ylihintainen vaan kohdallaan.
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Drakojan kirjoitti:Yo dawg, we put a Greatsword in a Space Marine so you can play FaBa while you play 40k"
*reps*

Xzibit & 4chan FTW! :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
TheMuumio

Viesti Kirjoittaja TheMuumio »

Verrattuani uusien pakettien hintoja (Empire Archers & Greatswords) vanhoihin näyttää siltä, että GW pääosin nostaa punta ja dollarihintoja ylemmäs vahvan euron takia (Saksan GW:n sivuilla Archers = 19.50 € kun State Troops = 20 €. UK:n sivuilla taasen Archers = £ 14.70 ja State Troops = £ 11.75), hinnat joissain paketeissa tulevat hyvin todennäköisesti kuitenkin nousemaan, mutta tämä on huomionarvoinen asia.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Pyöveli kirjoitti:Mielenkiintoista että samat lätinät on joka kerran kun GW nostaa hintojaan. Puolet uhkaa lopettaa figujen ostamisen samoin tein ja puolet on että EVVVK.
Noita molempia on itseasiassa 1/3 ja viimeinen kolmannes tulee niistä jotka huomauttelevat näistä kahdesta.
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Ar-Senator kirjoitti:
Galeios kirjoitti:Hiilimöykkyjä ne vielä ovat, sanovat vaan timanteiksi!
Joopajoo. Jos hinnannostot lisäävät voittoa, niin kyllä ne kannattaa tehdä ja tehdään, oli kurssi sitten laskussa tai ei. Kuluttajan kannattaa miettiä, onko tuote hintansa väärti, eikä miettiä toimiiko pörssiyhtiö reilusti.
Voisin vuodattaa tähän vaikka mitä epäolennaista lapsityövoimasta ja reilun kaupan banaaneista, mutta en tee sitä! :D
Tarkoitan lähinnä siis sitä että jos pelaisin empirellä ja minun olisi pakko saada uusia Greatswordeja, kiroilisin todennäköisesti hieman vähemmän jos tietäisin että hinnankorotuksen takana olisi joku muukin syy kuin pohjaton ahneus.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

"You dawg! We heard you like gw. So we put a pricetag to the pricetag so you can pay while you pay!"
Drakojan kirjoitti:
Arkki kirjoitti:Blingbling Thirser. Minkäköhän laista tulisi jos sekoitetaan FaBan rodut ja katusota?
"Yo dawg, we put a Greatsword in a Space Marine so you can play FaBa while you play 40k"
No hei olihan chaoksellakin ainakin vanhassa kirjassa aseoptiona great weapon. ;D
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Tässä tuli mieleen, ettei nuo Greatswordit kuitenkaan kalleimpia muovihapakefiguureja ole ainakaan suomen hinnoilla. 10 Space marine Scouttia boltereilla maksaa 40 euroa ja Snipereillä 45 euroa. Aseet ovat kivasti eri paketeissa. Maelstrom gamesista toki reilusti halvemmalla, mutta ei ole vielä ainakaan tarve vienyt voittoa, vaikka noista saisi kyllä hienoja Carapace Veteraaneja.
Miau.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”