Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Shadowdwarf
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
Joo, omasta mielestäkin tuo Eldsun aitta käy paremmin, oma vkl ohjelma on aika kiireinen niin en välttämättä pääse siivoamaan, mutta yritän kuitenkin. Monelta ja milloin mennään?
P.S. Kiva avatar, Currynator. =)
P.S. Kiva avatar, Currynator. =)
- vindikaattori
käviskö eldsulle ens perjantai?Kun minähän olen jokatapauksessa tulossa pelaamaan/raivaamaan
"All shall fear them and they shall fear no one" Roboute Guillman,Devastators.
- Currynator
Itse en osaa vielä sanoa pääsenkö perjantaina. Riippuu siitä menenkö mökilleni käymään.
PS: Kiitti Shadowdwarf :P
PS: Kiitti Shadowdwarf :P
eihän sen mikään yhden päivän ihme tarvi olla, mutta jos nyt perjantaille vaikka klo.12-> jos teille käy. Katsotaan sitten seuraavia päiviä kun tiedetään ketä perjantaina tulee ja miten siivous edistyy.
Aion kyllä huomenna jo aloittaa tyhjennystä.(en usko että jaksan/viitsin tyhjentää sitä paljoa.)
Aion kyllä huomenna jo aloittaa tyhjennystä.(en usko että jaksan/viitsin tyhjentää sitä paljoa.)
Viimeksi muokannut 666Eldsu, Ke 29.04.2009 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Noh tällä hetkellä näyttää siltä että pääsisin tulemaan perjantaina.
ilmoitelkaa jonkun aikaa ennen tuloanne.
ja onko ex eaglen pöydät käytettävissä vai pitääkö hakkia uudet?
ja onko ex eaglen pöydät käytettävissä vai pitääkö hakkia uudet?
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Enpä tiedä onko eaglen pöydät saatavilla. Kysykää ukolta. Olisin itse kysynyt tänää ku kävin eaglessa mutta unohin :P.
Ps: Jee nykyään saa eaglesta 20€ ostoksista merkinnän ja 10 merkintää nii saa 20€:lla ukkoja :D
Edit: Pöydistä vielä. Pöytien koollahan ei ole niin väliä jos hankimme jostain pelikentän kokoisia levyjä. Näitten päällä sitten joko sitten entisen pelipaikan tyyliin 24"x24" laattoja jotka on hiekotettu tai vaikka ruohomatto. Itse pelasin yhen kaverini luona että laitoimme pienen keittiö pöydän päälle ison alustan ja ruohomatto päälle ja sitten pelaamaan.
Ps: Jee nykyään saa eaglesta 20€ ostoksista merkinnän ja 10 merkintää nii saa 20€:lla ukkoja :D
Edit: Pöydistä vielä. Pöytien koollahan ei ole niin väliä jos hankimme jostain pelikentän kokoisia levyjä. Näitten päällä sitten joko sitten entisen pelipaikan tyyliin 24"x24" laattoja jotka on hiekotettu tai vaikka ruohomatto. Itse pelasin yhen kaverini luona että laitoimme pienen keittiö pöydän päälle ison alustan ja ruohomatto päälle ja sitten pelaamaan.
tarkoitin noilla pöytien mitoilla pelialustojen mittoja. anteeksi epäselvyyteniCurrynator kirjoitti:Edit: Pöydistä vielä. Pöytien koollahan ei ole niin väliä jos hankimme jostain pelikentän kokoisia levyjä. Näitten päällä sitten joko sitten entisen pelipaikan tyyliin 24"x24" laattoja jotka on hiekotettu tai vaikka ruohomatto. Itse pelasin yhen kaverini luona että laitoimme pienen keittiö pöydän päälle ison alustan ja ruohomatto päälle ja sitten pelaamaan.
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Ok oon varmasti tulossa huomenna auttamaan siivouksessa. Klo 12 tulisin ja pyörällä vielä (oho :D). Pari kysymystä paikkaan liittyen:
Minkälainen se aitta on? Mahdollisia tuntomerkkejä, väri jne jotta löydän sen helposti.
Onko siellä pöytää? Minkälainen pöytä kelpaa, ei tartte olla iso. Pöytää kyselen sen takia että siivouksen jälkeen (jos saadaan paikka siivottua) jos porukalla on aikaa ja kiinnostusta, nii voitaisiin kokeilla Inquisitoria :D. Pari vuoroa jotta porukka sais käsityksen minkälainen peli on kyseessä ja halutaanko sitä pelata enempää. Voin tehdä kaikki valmistelut hahmoihin sun muuhun niin ei mene siihen aikaa.
Minkälainen se aitta on? Mahdollisia tuntomerkkejä, väri jne jotta löydän sen helposti.
Onko siellä pöytää? Minkälainen pöytä kelpaa, ei tartte olla iso. Pöytää kyselen sen takia että siivouksen jälkeen (jos saadaan paikka siivottua) jos porukalla on aikaa ja kiinnostusta, nii voitaisiin kokeilla Inquisitoria :D. Pari vuoroa jotta porukka sais käsityksen minkälainen peli on kyseessä ja halutaanko sitä pelata enempää. Voin tehdä kaikki valmistelut hahmoihin sun muuhun niin ei mene siihen aikaa.
- vindikaattori
varmistin,joo kyl mie tuun.
Ps:Otanko figut mukaa??
Ps:Otanko figut mukaa??
Sisältä. hirsi seinäinen, 10-12 neliöö.Currynator kirjoitti:Pari kysymystä paikkaan liittyen:
Minkälainen se aitta on?
.
Löydät aitan kun löydät meidän talon joka on puna kattoinen, valkoseinäinen (muistaakseni lähitienoon ainoa tälläinen) ja jonka pihalla on punainen ulkorakennus(alias aitta).Currynator kirjoitti: Mahdollisia tuntomerkkejä väri jne jotta löydän sen helposti.
.
pitäisi löytyy.Currynator kirjoitti: Onko siellä pöytää? Minkälainen pöytä kelpaa, ei tartte olla iso.
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- vindikaattori
otan sitte ne figut
- vindikaattori
Onko tietoa, että saammeko pöydät eaglesta?
- Currynator
Ei tietoa (ainakaan minulla). Itse oon menossa ensiviikon lopussa eagleen käymään joten kysäsen silloin (ellei joku muu oo ehtinyt kysyä ensin).
- vindikaattori
mä oon kyl menos ens viikon alus ostamaa yhden tilaamani paketin nii voin kysyy
- vindikaattori
Parempi ois et karri soittais se kuitenki on eniten pelannu/vanhin joka pelaa
- Currynator
Nii pistetään asiat vaan vanhuksen niskaan. Pöh nykynuoriso.... Kun minä olin teidän ikänen nii meillä.... *tunteja kestävää valitusta ja vanhojen aikoijen muistelua*.... ja sitten selvisi ettei meillä ollut juustoa leivän kanssa...... *epämääräistä muminaa*....
Kysäsen ukolta kun eaglessa käyn joka saattaa olla huomenna tai sitten perjantaina. Perjantaista en ole täysin varma koska lähden silloin tuonne Turkuun 40k turnausta pelaamaan.
Kysäsen ukolta kun eaglessa käyn joka saattaa olla huomenna tai sitten perjantaina. Perjantaista en ole täysin varma koska lähden silloin tuonne Turkuun 40k turnausta pelaamaan.
- vindikaattori
okei,ja onnea turnaukseen
Edit:Tuo sitten hienoja palkintoja mukanas!
Edit:Tuo sitten hienoja palkintoja mukanas!
- Currynator
Kävin, kysyin ja palasin. Saadaan pöydät mutta meidän on keksittävä tapa siirtää ne. Henkilöautoihin ku ne ei mahdu. Paku tai peräkärryn tapanen olisi hyvä. Eli kertokaa jos teiltä löytyy jokin kulkuväline siirtämään pöydät.
- vindikaattori
mun iskä sano et se voi viiä ne jos se saa sen appi ukon perävaunun lainaa.