hyvä armeija örkeille
- bloodthirster123
hyvä armeija örkeille
eli etsin hyvää space marine vastaista örkki armeijaa. en tiedä hyvin millanen lista ois hyvä, ampuva-, massa- vai speed freak armeija.
kiitos jo etukäteen.
kiitos jo etukäteen.
"We're da best. Think different do ya? Come and have a go then, ya runty littlr wimp!"
-Gasgrakh, goff nob
-Gasgrakh, goff nob
- Half-breed
Re: hyvä armeija örkeille
Kaikella pärjää. Tosin armeijan rakennetta kannattaa tviikata riippuen siitä mitä vihollinen pelaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- mister??!!
Minä tekisin SPACE MARINEITA vastaan sellaisen armeijan jossa olis paljon massaa ja joka ampuisi paljon ja sitten massa edulla menisi closikseen ammuttuaan muutamia ukkoja ensin space marine rivistöistä. Mutta minähän en örkeistä tiedä paljon mitään.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
No onko mitään järkeä avata suutaan jos ei tiedä mitään?mister??!! kirjoitti:Minä tekisin SPACE MARINEITA vastaan sellaisen armeijan jossa olis paljon massaa ja joka ampuisi paljon ja sitten massa edulla menisi closikseen ammuttuaan muutamia ukkoja ensin space marine rivistöistä. Mutta minähän en örkeistä tiedä paljon mitään.
- mister??!!
Minähän sanoin että minä tekisin tälläisen marsuja vastaan.Koska tuollainen minusta kuuloistaisi hyvältä marsuja vastaan.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
- Crusher Zogoth
Paljon nob bikereitä. Lääke ihan mitä tahansa vastaan.
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"
-Lord Kamina
-Lord Kamina
Massa toimii mariineita vastaan. Jos ei toimi, tarvitaan lisää massaa. Jos ei vieläkään toimi, kannattaa miettiä taktiikoita ja hankkia jotain, millä nämä taktiikat toteutetaan.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Massalla ei tarvi taktiikkaa.Vilkku92 kirjoitti:Massa toimii mariineita vastaan. Jos ei toimi, tarvitaan lisää massaa. Jos ei vieläkään toimi, kannattaa miettiä taktiikoita ja hankkia jotain, millä nämä taktiikat toteutetaan.
Kaikki joukot yhteen kasaan ja juosten vihollislinjoihin. Vastustajan whirlat, vindicaattorit, lemanit ja vastaavat kiittävät, mutta örkkejä pitääkin olla sen verran reilusti ettei muutaman (muutaman kymmenen) kuoleminen tunnu. Lisäksi marineita vastaan kannattaa ottaa rokkitlaunchoja. Boyzeille niitä on turha ostaa, koska maksavat liikaa ja ampuvat kuitenkin ohi. Lisäksi jouksemisesta on useimmiten enemmän hyötyä. Buggyt ja koptat puolestaan ovat oivallisia rokkit-alustoja. Nopealla liikkeellään voivat koukata vihollisen sivustaan tankkeja härnäämään, tai sitten niillä voi screenata massan etenemistä.
Massan liikuttelussa pitää kuitenkin olla taitava. Deploymentissä joukot tulee usein laitettua liian lähekkäin, jolloin parin ensimmäisen vuoron liikkuminen sumputtaa hitaimpia mobeja. Lisäksi chargen ajoitus on kriittinen (koska chargen saaminen vaikuttaa paljon pelin lopputulokseen). Kaikkien mobien pitäisi päästä chargaamaan samalla vuorolla, tai käy helposti niin, että iso mobi piirittää pienemmän yksikön ja estää muiden mobien chargaamisen. Lisäksi charge-etäisyydellä voi yrittää pelailla että sopiva määrä örkkejä pääsee lyömään. Liian monella lyönnillä vastustaja kuolee kokonaan ensimmäisessä chagessa ja mobi jää vihollisen ammunnan armoille seuraavan vuoron ajaksi. Ideaalitilanteessa lähitaistelu voitetaan vastustajan vuorolla ja omalla vuorolla chargataan uuden uhrin kimppuun. Lisäksi kannattaa reenailla useamman kohteen kimppuun chargaamista samanaikaisesti. Isommilla mobeilla tämä onnistuu helpommin.
Lisäksi kannattaa tarkoin harkita haluaako chargata useammalla mobilla saman kohteen kimppuun. Monessa tilanteessa marinet saavat enemmän tappoja kuin örkit, jolloin otetaan no-retreatista lisää haavoja. Ja nämä kertautuvat jokaista taisteluun osallistunutta mobia kohden. Esimerkiksi lc-termisten kanssa kannattaa olla varovainen.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!