Orks Evil Sunz 1500p
Orks Evil Sunz 1500p
Lisäksi seuraavaksi örkkilistaa 1500p edestä. Keksikää parantamisen varaa ja lisää. Evil Sunzeja red wons go FASTA!!!!!
HQ
Warboss Gurgobit: warbike, power klaw, cybork body, bosspole (anti tank heppu)
140p
Troops
12 Boyz+Nob Trukkerz: trukk, power klaw, bosspole
147p
147p
147p
147p
20 'Ard Boyz+Nob Bigtrukkerz: power klaw, bosspole (tulee battlewagonin kyytiin)
240p
Fast Attack
4 Warbikerz+Nob Bikerz: power klaw
135p
135p
3 Deffkoptas Crazy Meks: 3 t-l rokkit launchas
135p
Heavy Support
Battlewagon Bigtrukk: red paint job, 4 big shootas, stikkbomb chukka
120p
Total 1493p
Infranty 80
Tanks 5
HQ
Warboss Gurgobit: warbike, power klaw, cybork body, bosspole (anti tank heppu)
140p
Troops
147p
147p
147p
147p
20 'Ard Boyz+Nob Bigtrukkerz: power klaw, bosspole (tulee battlewagonin kyytiin)
240p
Fast Attack
135p
135p
3 Deffkoptas Crazy Meks: 3 t-l rokkit launchas
135p
Heavy Support
Battlewagon Bigtrukk: red paint job, 4 big shootas, stikkbomb chukka
120p
Total 1493p
Infranty 80
Tanks 5
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Re: Orks Evil Sunz 1500p
Onko niin hyvä lista ettei sanotuksi saa?
Missäs bossin attack squiggi on? Ja en lähtisi pelkällä bossilla panssareita puhkomaan. Fistejä löytyy mutta ottaisin enemmän rokkitteja, edes muutaman. Tai vaikkapa edes yhden pojuryhmän tilalta lootia.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
jaa ei bossilla tankkeja tuhota?? sillä tuhoo kaikki! squikkia voisi miettiä mutta ne ovat liian kalliita mielestäni yhdeksi attackiksi. vastustajilla on paljon 14 armor tankkeja että nuo deffkoptat rittänee tuhoamaan ainakin dredit. pojat hoitaa kyllä 14 tankit. kaikki vastustajat ovat jo 2 vuoron aikana klosessa minun kanssa että lootille ei jää ammuttavaa..Remington kirjoitti:Missäs bossin attack squiggi on? Ja en lähtisi pelkällä bossilla panssareita puhkomaan. Fistejä löytyy mutta ottaisin enemmän rokkitteja, edes muutaman. Tai vaikkapa edes yhden pojuryhmän tilalta lootia.
En epäile etteikö saisi tuhotuksi vaan se, että ehtiikö yksin joka paikkaan. Usein nähny että etenee liian rohkeasti ja jää vastustajan jalkoihin. Tietysti saa parhaimmillaan jopa tankin/vuoro. Toki itsekin pelannut fistihordea että kyllähän moinen toimii!Axe Reaper kirjoitti:jaa ei bossilla tankkeja tuhota?? sillä tuhoo kaikki! squikkia voisi miettiä mutta ne ovat liian kalliita mielestäni yhdeksi attackiksi. vastustajilla on paljon 14 armor tankkeja että nuo deffkoptat rittänee tuhoamaan ainakin dredit. pojat hoitaa kyllä 14 tankit. kaikki vastustajat ovat jo 2 vuoron aikana klosessa minun kanssa että lootille ei jää ammuttavaa..Remington kirjoitti:Missäs bossin attack squiggi on? Ja en lähtisi pelkällä bossilla panssareita puhkomaan. Fistejä löytyy mutta ottaisin enemmän rokkitteja, edes muutaman. Tai vaikkapa edes yhden pojuryhmän tilalta lootia.
Mutta muutama rokkitti/loota enempi ois musta jeesh. Tietty jos huutaa verta ja kalloja rynnäten nopeasti päälle niin liekö tarviiko muuta.
Squikki on kyl kallis mutta sillä pistemäärällä ei paljoa muuta järkevää saa ja minusta S10 fistihyökkäys on vaan niin munakas, että sen hankkisin. En juurikaan tuolla kalliimmalla mutta viellä tuohon venysin.
Ne rokkitit vaan jää niin että kaikilla paitsi dredeillä on mun peleissä 14 armori että en tiiä että tarvitseeko rokkitteja enempää kuin ne 3 twin linked rokittia deffkoptilla ja jos antaisi trukeille rokkitit niin ne trukithan kaartaa 24" heti vihulaisten päähän että ei saa ammuttua rokkiteja ja jos koittaa seuraavalla vuorolla niin ne trukit on jo tuhottu. Battlewagonille rokkitit on taas pisteitä vieviä 10p yksi ja se bigtrukki on semmonen luotimagneetti että.... Örkeillä ei ole muuta 14 pleksi poraus laitetta kuin klawit ja niitä minulla riittää. Ja warbossi kyllä on nopea jos 12" +d6 pääsee eteenpäin ja chargettaa 18". Sillä pääsee jo 2 vuorossa kentän päästä päähän ja tuskimpa vihollinen vie tankkejansa pois minun dep kulmaan jos minun boyzzit on jo niiden kulmassa >:) Kyllä muuten hankkisin rokkitteja enemmän...Remington kirjoitti:En epäile etteikö saisi tuhotuksi vaan se, että ehtiikö yksin joka paikkaan. Usein nähny että etenee liian rohkeasti ja jää vastustajan jalkoihin. Tietysti saa parhaimmillaan jopa tankin/vuoro. Toki itsekin pelannut fistihordea että kyllähän moinen toimii!
Mutta muutama rokkitti/loota enempi ois musta jeesh. Tietty jos huutaa verta ja kalloja rynnäten nopeasti päälle niin liekö tarviiko muuta.
Squikki on kyl kallis mutta sillä pistemäärällä ei paljoa muuta järkevää saa ja minusta S10 fistihyökkäys on vaan niin munakas, että sen hankkisin. En juurikaan tuolla kalliimmalla mutta viellä tuohon venysin.
Ja osaisitko sanoa tuosta bigtrukk ja 'ardboy combosta, toimisiko se?
Hyvin puollettu. Ja fisti on nykyisillä säännöillä tehokkaampi purkinavaaja (lyöt aina peräpeltiin) kuin aikasemmin. Ja mitä örkki tekee aseella, se lyö sillä! xD
En näe syytä miksi ei toimisi, tosin vastustaja kiinnittänee päähuomionsa (lue:kaikki isot aseet) siihen. Itse käyttäisin kahta. Oppinut vuosien mittaan, että kaksin aina kaunihimpi. Ja trukithan tippuvat melkein millä tahansa (tosin näitä on niin paljon ettei kaikkia alas kyllä saada). Tosin, miksi ostat näille 4+ armorin? 20 poppoo kun on itsessään jo tehokas taisteluväline. Enkä muista, että olen edes nähnyt kenenkään käyttävän kovispoikia. Lähiksessä kyllä kestävät enempi ja eipä tuolla pistemäärällä enää mitään muuta järkevää kyllä ostetakkaan. Eli vielä tiivistelmä, toimii mutta itse sijoittaisin kahteen.
En näe syytä miksi ei toimisi, tosin vastustaja kiinnittänee päähuomionsa (lue:kaikki isot aseet) siihen. Itse käyttäisin kahta. Oppinut vuosien mittaan, että kaksin aina kaunihimpi. Ja trukithan tippuvat melkein millä tahansa (tosin näitä on niin paljon ettei kaikkia alas kyllä saada). Tosin, miksi ostat näille 4+ armorin? 20 poppoo kun on itsessään jo tehokas taisteluväline. Enkä muista, että olen edes nähnyt kenenkään käyttävän kovispoikia. Lähiksessä kyllä kestävät enempi ja eipä tuolla pistemäärällä enää mitään muuta järkevää kyllä ostetakkaan. Eli vielä tiivistelmä, toimii mutta itse sijoittaisin kahteen.