Kesän iso 40k turnaus!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Kesän iso 40k turnaus!
Turnauksen tiedot löytyvät täältä:http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 11&t=86519
Re: Kesän iso 40k turnaus!
Great! Ite en ole tulossa osallistumaan, siirryn suosiolla tuomaripöydän toiselle puolelle jos Kimmo kelpuuttaa ja lisää paikanpäällä olevia järkkäreitä/valvojia/tuomareita tarvitaan (varmaan nyt Kimmo, Lauri, WH ja minä jos kelpaan, Zewestä ja Junnusta ei tietoa?). Kerro jos asianlaita on näin, tiedän varautua.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Joo kyl mä ainakin oon tulos, mut oikiasti ihmiset, noita Kimmon maastoja pitäs maalata enemmän...
Riippuu että pääsenkö pelaamaan. Jos en pääse, niin tulen sitten järjestäjäksi.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
No ellette postissa pistä, niin mun on aika hankala auttaa tässä vaiheessa : / Vai koska ootte seuraavan nelkkariturnauksen pitämässä?Laintime kirjoitti:Joo kyl mä ainakin oon tulos, mut oikiasti ihmiset, noita Kimmon maastoja pitäs maalata enemmän...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
kimmon kaa oli vähän puhetta että 13.6/14.6 olis seuraava 40k turnee.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
njoo, ainakin alustavasti olisin pääsemässä osallistumaan turneeseen, btw onko maalauksessa joku standardi (värimäärä,teema[yhtenäisyys] beissaus?) vai onko joku tuomaroimassa itse maalauksen tasoa?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Ite yritän ens viikonloppuna tuoda lisää maastoja maalattavaksi.
Ja turnaukseen osallistumisesta ja järkkäreistä. Kaikki halukkaat saavat tulla järkkäreiksi mukaan. Tarvittaessa uskon suoriutuvani siitä yksinkin. Mutta jos turnauksen 30 pelaajan määrä jää vajaaksi niin kaikki halukkaat osallistuu lisä pelaajina. Ja jos joku meidän porukasta ehdottomasti haluaa osallistua pelaajana niin ihan vapaasti. Kyl järjestäjiä riittää.
ps: Olisi hyvä jos kaikki pelaamaan haluavat ilmottautuisivat virallisesti tuonne turnauksen topiciin, niin saataisiin sinne "pesämuna". Muutkin ihmiset saattais uskoa et pelaajia on tulos.
Ja turnaukseen osallistumisesta ja järkkäreistä. Kaikki halukkaat saavat tulla järkkäreiksi mukaan. Tarvittaessa uskon suoriutuvani siitä yksinkin. Mutta jos turnauksen 30 pelaajan määrä jää vajaaksi niin kaikki halukkaat osallistuu lisä pelaajina. Ja jos joku meidän porukasta ehdottomasti haluaa osallistua pelaajana niin ihan vapaasti. Kyl järjestäjiä riittää.
ps: Olisi hyvä jos kaikki pelaamaan haluavat ilmottautuisivat virallisesti tuonne turnauksen topiciin, niin saataisiin sinne "pesämuna". Muutkin ihmiset saattais uskoa et pelaajia on tulos.
Mä tiedän vasta 17.päivä kesäkuuta pääsenkö tulemaan. Ja jos tulen, olen mielelläni valvojana ja tuomarina. Myös mahdollisena varapelaajana :)
Nii ja niistä mainospiirroksista. Alkaako niillä olla jo kiire?
Nii ja niistä mainospiirroksista. Alkaako niillä olla jo kiire?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Dark Elf69
Mahdollisesti tulossa pelaamaan paikalle. Tiedän enemmän viiden päivän reissun jälkeen.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Odotellaan ihan rauhassa. Uskon niitä pelaajia tulevan, kun noin paljon topicia katsottu. Uusia järjestäjiä ja hiukan syrjässä isosta scenestä nii porukka hiukan epävarmoja hommasta.
Kyl ne tulee ku tajuaa et mä oon siel, tuo vaan suitsukkeita jalkojen eteen!111!!1
just, karkotat vaan viimmeisetkin pelaajatI Ride in a Dragon kirjoitti:Kyl ne tulee ku tajuaa et mä oon siel, tuo vaan suitsukkeita jalkojen eteen!111!!1
Olis melko huonosti ajateltuna että tällä hetkellä siel ei olekkaan muita kuin SeKalaisia...Laintime kirjoitti:just, karkotat vaan viimmeisetkin pelaajatI Ride in a Dragon kirjoitti:Kyl ne tulee ku tajuaa et mä oon siel, tuo vaan suitsukkeita jalkojen eteen!111!!1
:<
tais jäädä osallistujien määrä tohon 18 henkeen, ihan hyvin ekana tällasena turneena.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Kuutentoista itse asiassa, joudun jättäytymään pois silläkin uhalla että Lauri tappaa mut.santso kirjoitti:tais jäädä osallistujien määrä tohon 18 henkeen, ihan hyvin ekana tällasena turneena.