Chaos Marineilla alkuun .. auttakaa :(
Re: Chaos Marineilla alkuun .. auttakaa :(
Juu kiiiiitoos~ ja VIELÄKIN (miten mä jaksan :S) niin on kysymyksiä -.- : Elih.. Tää on enemmänki strategi kysymys mutta kannattaisiko laittaa nytten tuollaiseen 10 kaaos avaruus marsun ryhmään 2 chainsaw swordin kanssa ja onkos tuo nyt bolt pistoolin kaa?
vaai...?
P.S. Onkos tuollaiset "normi" kulta-musta-hopeat Kaaos marsut ns. "hienosti" maalattuja?
vaai...?
P.S. Onkos tuollaiset "normi" kulta-musta-hopeat Kaaos marsut ns. "hienosti" maalattuja?
- 'Neljäviitonen
Lainaanpa itseäni:
Walzu45 kirjoitti:Jos lukisit sen codexin, huomaisit, ettei tuolla ole sääntöteknisesti mitään merkitystä, joten siitä vaan, jos ne silmää miellyttää.
Jos ne on maalattu hienosti.Jaffez kirjoitti:P.S. Onkos tuollaiset "normi" kulta-musta-hopeat Kaaos marsut ns. "hienosti" maalattuja?
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Walzu.. tarkoitin TAKTISESTI :D eli tulevaisuuden varalta että onko siinä mitöö järkee :D (ja toi on sit tarkotuksel laitettu mitööl -,-)
- Half-breed
Re: Chaos Marineilla alkuun .. auttakaa
Mitä sitten millä tavalla tarkoitit? Kuten tässä on jo sanottu sääntöteknisesti asialla ei ole mitään väliä. Laita vaan janttereille sekaisin bolttereita ja klosisaseita, sillä sääntöteknisesti niillä on se koko asearsenaali, eikä vain ne mitä figulla on käsissä.Jaffez kirjoitti:Walzu.. tarkoitin TAKTISESTI eli tulevaisuuden varalta että onko siinä mitöö järkee (ja toi on sit tarkotuksel laitettu mitööl)
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rautalangasta väännettynä: koodeksi sanoo että kaaosmariiniryhmillä on bolter, bolt pistol ja lähitaisteluase. Sääntöjä ei muuta miksikään se, että niille olisi kootessa laitettu pelkkä pistooli ja lähitaisteluase, boltteri ja lähitaisteluase, boltteri ja pistooli tai ne kaikki. Eli jos pari ukkoa näyttää hienolta pistoolin ja sahamiekan kanssa, ne saa laittaa ryhmään (eiköhän nyt tullut tarpeeksi selväksi).
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Nu vui samperi... ei millään pahalla mutta nytten ette tajunneet asiani pointtia :( LUKEKAA TÄMÄ TARKASTI = Eli... Jos menen turnaukseen ja minulla on kaaokseni mukana.. niin onko siitä ETUA jos niitä on siellä ryhmässä ??
*yrittää väistää kaiken tännepäin lentävän*
Ja vielä :S joissain puketeissa on tumman sinisiä Kaaos Marsuja ja joissain noita perinteisiä musta-kultaisia.. onko sillä väliä jos on erivärisiä "squadei?"
*yrittää väistää kaiken tännepäin lentävän*
Ja vielä :S joissain puketeissa on tumman sinisiä Kaaos Marsuja ja joissain noita perinteisiä musta-kultaisia.. onko sillä väliä jos on erivärisiä "squadei?"
- 'Neljäviitonen
Ei, vaan sinä et ymmärrä, mitä minä, Vilkku ja HB yritämme sinulle selittää.Jaffez kirjoitti:Nu vui samperi... ei millään pahalla mutta nytten ette tajunneet asiani pointtia :( LUKEKAA TÄMÄ TARKASTI = Eli... Jos menen turnaukseen ja minulla on kaaokseni mukana.. niin onko siitä ETUA jos niitä on siellä ryhmässä ??
EI OLE YHTÄÄN MITÄÄN VÄLIÄ, ETTÄ ONKO NIILLÄ UKOILLA BOLTER TAHI PISTOOLI JA CCW.
JOKAISELLA UKOLLA ON ULKONÄÖSTÄ HUOLIMATTA KAIKKI NOISTA KOLMESTA ASEESTA.
Menikö perille?
Ja yleensä koko armeija kannattaa maalata saman väriseksi, niin näyttää yhtenäisemmältä.
...jos tajusin kysymyksesi oikein.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- Half-breed
Re: Chaos Marineilla alkuun .. auttakaa
Tarkoitat varmaan Thousand Soneja? Siis virallisestihan ne on tuollaisen värisiä, mutta kukaan ei kiellä sinua maalaamasta niitä omalla tapaa.Jaffez kirjoitti:Ja vielä joissain puketeissa on tumman sinisiä Kaaos Marsuja ja joissain noita perinteisiä musta-kultaisia.. onko sillä väliä jos on erivärisiä "squadei?"
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Aijoo ... Anteeksi kaikki aiheuttamani vaiva jne. ja erittäin suuri KIITOS :3
- 'Neljäviitonen
Eipä mitään. Oli ilo olla avuksi. :P