Megabatlle

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

jupu_pupu_mies

Megabatlle

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Mitäpäs jos järjestettäisii megabatlle joku viikon loppu? Yksi peli ilta joka olisi pahat vastaan hyvät 10-20k kummallakin puolella. Näin voisimme saada ne Jaket sunmuut innostuumaan peleistä. Minulta ainakin kaaoksen puolelle löytyisi 3k rottia ja 6k demoneja. Ja joku saa kyllä hyvien puolelle lainaan ne 3k welffejä jos tarvitsee. Niin että paljos porukalta löytyisi armeijja ja kiinnostusta tämmöiseen?. Hyvät vastaan pahat olisi kyllä ihan hyvä. Mutta toisaalta se saattaa mennä aika auto winniksi paoille koska löytyy ne demonit, vc ja delffit (ja tietysti aleksin kholekkiritarijuna). Mutta Minulla ainakin olisi hauskaa tälläistä peliä pelatessa. Ja jos hyvien figut ei riitä nin kutsutaan pari Lahtelaista(ko) puolustamaan hyvyyttä kaaosta vastaan.
Guardian of Chaos

Re: Megabatlle

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos »

No empä oikeen tiedä tuossa menisi ikuisuus pelata, kun ottaa huomioon että siinä 12k pelissäkin meni se joku 6-7h niin empä oikeen usko että tuommoinen megabattle innostaa ketään muuta kuin ehkä sinua ja veetiä.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
jupu_pupu_mies

Miks ei sua? 12k ois ihan hyvä. Alotetaan vaikka 10 ja lopetetaan sitten kun se loppuu?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

jupu_mies kirjoitti:Miks ei sua? 12k ois ihan hyvä. Alotetaan vaikka 10 ja lopetetaan sitten kun se loppuu?
1. Aika. Pelkkä deboominenkin vie sen reilut pari tuntia.
2. Figujen puute. Mistäs hankitaan kaikki figut? Mul löytyy joku 3k vampyyrikreivejä ja örkkejä se 4-5k, plus käävät.

Mun mielestä se hyvis-pahis idea ei ole kauhean hyvä. Oletetaanpa, että Kalle tulee mukaan peliin. Pahispelaajia on liikaa hyvispelaajiin verrattuna. ja kun ajattelee vähän noita liittojakin. Miten saataisiin sopivan tasaiset liitot ja silti hyvis-pahis juttu?
jupu_pupu_mies

No joo kaaoksen ritarit, warppi kanuunat, salamat jezzailit, rättärit, kholekki, horrorit, flamerit, koirat, regebunkkeri, repeatter crossarit, hydrat ja mukava magia samalla puolella... Mutta toisaalta silloin menisi fluffi suht koht hyvin. Ja tällä ehkä saataisiin ne vanhat pelaajat ketkä ei enää pelaa niin siihen peliin...
Scumboogie

jupu_mies kirjoitti:No joo kaaoksen ritarit, warppi kanuunat, salamat jezzailit, rättärit, kholekki, horrorit, flamerit, koirat, regebunkkeri, repeatter crossarit, hydrat ja mukava magia samalla puolella...
Ja vastustajat repeävät riemusta, enpä tiedä...
Warhammer rulebook:The most important rule: Players are having fun together...
jupu_pupu_mies

No joo... Mutta ehkä tuollaista listaa emme käytäkkään... Ja löytyyhän hyviksiltäkin alasin, great cannonit, Tankit, paavimobiili, Dryadit, Star dragon, boltterit, wildikset, wardancerit, puumies, alter, dragon princet, kotkat, organ gun, thunkut, empiren halvat ritarit niin että löytyy niiltäkin kovia juttuja, Tosin kaikki ei niin kovia kuin pahiksilla...
Scumboogie

jupu_mies kirjoitti:Ja löytyyhän hyviksiltäkin alasin, great cannonit, Tankit, paavimobiili, Dryadit, Star dragon, boltterit, wildikset, wardancerit, puumies, alter, dragon princet, kotkat, organ gun, thunkut, empiren halvat ritarit niin että löytyy niiltäkin kovia juttuja, Tosin kaikki ei niin kovia kuin pahiksilla...
Touché, sitä mä hainkin takaa. Ne ei oo niin kovia kuin pahiksilla. Täytyy miettiä että jos muuta peliporukkaa innostaisi pelata niin voisi kattoa mikon armeijasta tulon jälkeen jotain minä-guardian vs. jupu-mikko-kalle, armeijoina VC-WoC vs. Welfs-empire-helfs, mitäs sanotte?
jupu_pupu_mies

No jaa... Mä haluun olla pahis :DD! No käyhän se ainakin mulle, tosin kalle saisi siihen mennessä hankkia 2k armeijjan.
Scumboogie

Ja eihän mun ole pakko pelata VC:llä, jos samalla puolella on joku kova armeija. Vois lähteä vaikka massaörkkiarmeijalla :D
jupu_pupu_mies

Onko woc kova armeijja??? Tai minun rotat/demonit?? No demonit nyt ainakin ja saa nähdä mitä uudet rotat tuo tullessaan ;)
Scumboogie

Jos me pelataan 8k peli niin kyllä se WoC saa aika monta k:ta pelattavaksi. Eikö sun mielestä kholekki, WoC magia ja ritarijyrä ole kova?
jupu_pupu_mies

Onhan se... Mutta ne kyllä kaatu tykkeihin sun muuhun dakkaan... Mutta joo palataan siis asiaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”