Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
Ite ehdotelisin 40k turneeta 21.5-23.5 väliselle ajalle. Olisko porukkaa tulos? ettei olis taas semmonen mun laurin ja kimmon testailu "Turnaus"
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
Juu tulossa ollaan. Nyt kauhajokelaaset perkele ruvetaan kohta boikotoimaan teidän fabaa eillei ala pikkuhiljaa näkyä meidän 40k turnauksissakin.
Hihii, justiinsa otin tämän lauantain 2.25k Faballe >:D
Pakko ei oo tulla, boikotoidakkin saa. Pelaajia kyl löytyy tarpeeksi ihan muutenkin kun ei oo vappua jaloissa pyörimässä. Pitää kyl itekkin tulla sitte nelkkarin puolelle kuolemaan noilla lolleromariineilla.
Pakko ei oo tulla, boikotoidakkin saa. Pelaajia kyl löytyy tarpeeksi ihan muutenkin kun ei oo vappua jaloissa pyörimässä. Pitää kyl itekkin tulla sitte nelkkarin puolelle kuolemaan noilla lolleromariineilla.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
Mä pelaisin muuten 40kta mutta kun säänttis hukassa. Ken teitää minne mennyt...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Kyllä sinne näin alustavasti olisin tulossa
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Laintime on kyllä oikeassa että toi faba puolen "rasistisuus" 40k:ta kohtaa saisi loppua. Että 40k turnauksia kanssa kehiin, nyt on faba turnauksia ollut enemmän. Vaikka ite tykkään enemmä 40K:sta kuin fabasta, en fabaa vihaa enkä ala sitä haukkua, fabaakin on hauska pelata. Olen vain todennut että 40k:ssa on parempia mahdollisuuksia pärjätä.
Ehkä olen itse kanssa tulossa toho faba turnaukseen, riippuu mitä vkoloppu tuo tullessaan. Ja sääntikset ei oo ongelma, ku monella hepulla moiset löytyy ja kai niitä voi lainalleki antaa tarpeen tullen jne.
Ehkä olen itse kanssa tulossa toho faba turnaukseen, riippuu mitä vkoloppu tuo tullessaan. Ja sääntikset ei oo ongelma, ku monella hepulla moiset löytyy ja kai niitä voi lainalleki antaa tarpeen tullen jne.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Dark Elf69
Joo kyllä säänttiksiä saa varmaan lainalle mutta ostetaan veljen kanssa puoliksi yks. Mahdollisesti seinäjoelta jos faba turnaukseen tulen. Marineita rupeaa olemaan jonkin verran. Necroneita pelaisin mutta niillä pitää odottaa uudistusta kun ei oikein sytytä tällä hetkellä....
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Vaikka kyseessä on pikemminkin mun kuin koko FaBapuolen rasistisuus turnaus-nelkytkoota vastaan, niin...Seraphi kirjoitti:Laintime on kyllä oikeassa että toi faba puolen "rasistisuus" 40k:ta kohtaa saisi loppua. Että 40k turnauksia kanssa kehiin, nyt on faba turnauksia ollut enemmän. Vaikka ite tykkään enemmä 40K:sta kuin fabasta, en fabaa vihaa enkä ala sitä haukkua, fabaakin on hauska pelata. Olen vain todennut että 40k:ssa on parempia mahdollisuuksia pärjätä.
...FaBan järkkäreitä on kuitenkin aika turha kenenkään moittia nelkkariturnauksien vähyydestä. Mä olen pistänyt pystyyn turnauksia Zewen kanssa aina silloin kun olen sattunut sillä fiiliksellä olemaan, ei mulle ole ainakaan kukaan koskaan sanonut että "hei, veditte sit justiinsa meidän nelkkariturnauksen päälle". Niitä nyt vain järjestetään sen verta harvoin että tuntuu pitkältä. Kyl mä olen ainakin valmis ottamaan FaBaturnauksia pois jos joku ihan oikeasti mulle sanoo suoraan et nyt ei pidetä muuta ku nelkytkoota.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Eipä noiden turnausten järkkäilyssä ole mielestäni mitään ongelmaa ollut. Nelkkaria on ollut melko vähän alkuvuoden aikana, kun itse en yksinkertaisesti ehdi ja jaksa täältä Tampereelta niitä ruveta aina väsäämään. Voisivat nämä meidän Seinäjoen pään 40k sankarit (late? wh?) ottaa myös hiukan ohjia ja pistää niitä nelkkari turnauksia pystyyn. Mut hyvinhän teki ootte nyt laittamas nelkkaria pystyyn loppu kuulle, jot kyl asioitten pitäisi sillä saralla korjaantua. Ainut mikä itseä aina kyrpii näiden turnausten puolesta on niiden melko myöhäinen ilmottaminen foorumeilla. Se yks viikko varoitus aikaa ei yleensä riitä pitemmän matkan takaa tuleville, kun viikonloput on jo mahdollisesti sovittuna muille menoille. Eikä niitä enää siinä ajassa ehdi ja jaksa ruveta säätämään. Se 2-3 viikkoa ois mielestäni optimaali aika nii ehtii järkätä menonsa ja valmistautuaki siihen.
joo, kyllä seuraava turnee vois olla sitte 40k,senki vois alottaa pienemmällä mittakaavalla että saadaan kaikki ''no ei oo marsuja tarpeeksi, en voi tulla'' tyypit mukaan(1000pts). ja pyh necronit on kiinnostava rotu pelata siinä missä de:tkin.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
samaa mieltä ollaan. Itellä ne viikoloput menee kuin "lääkärien ajanvaraukset."Mr_Fogg kirjoitti:Eipä noiden turnausten järkkäilyssä ole mielestäni mitään ongelmaa ollut. Nelkkaria on ollut melko vähän alkuvuoden aikana, kun itse en yksinkertaisesti ehdi ja jaksa täältä Tampereelta niitä ruveta aina väsäämään. Voisivat nämä meidän Seinäjoen pään 40k sankarit (late? wh?) ottaa myös hiukan ohjia ja pistää niitä nelkkari turnauksia pystyyn. Mut hyvinhän teki ootte nyt laittamas nelkkaria pystyyn loppu kuulle, jot kyl asioitten pitäisi sillä saralla korjaantua. Ainut mikä itseä aina kyrpii näiden turnausten puolesta on niiden melko myöhäinen ilmottaminen foorumeilla. Se yks viikko varoitus aikaa ei yleensä riitä pitemmän matkan takaa tuleville, kun viikonloput on jo mahdollisesti sovittuna muille menoille. Eikä niitä enää siinä ajassa ehdi ja jaksa ruveta säätämään. Se 2-3 viikkoa ois mielestäni optimaali aika nii ehtii järkätä menonsa ja valmistautuaki siihen.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
- Dark Elf69
Joo on ne kiinnostavia ja siistejä mutta ei oikein innosta kun armeijaan ei voi oikein ottaa mittän uutta ja erikoista. Elikkäs optioita liian vähän ja kyllä marinet nyt aina yhdet necronit voittaa ainakin ennen kun necrot uudistuu.santso kirjoitti:joo, kyllä seuraava turnee vois olla sitte 40k,senki vois alottaa pienemmällä mittakaavalla että saadaan kaikki ''no ei oo marsuja tarpeeksi, en voi tulla'' tyypit mukaan(1000pts). ja pyh necronit on kiinnostava rotu pelata siinä missä de:tkin.
Ja kyllä mulla niitä marineita on sen verran että pitäis reilusti 2k lista saada. Se on vain kun tullut niitä Assault on black reach boxeja osteltua niin jäänyt kaikki erikoisuudet vähemmälle ainakin heavyt...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Muutenkin meidän pelaajilta löytyy niin paljon marineja, että niiden lainaaminen on tuskin onglema.
http://www.youtube.com/watch?v=MuvD-7M9 ... re=related kaikkei sitä löytääkin ;) ihan kuunneltavaa. Karua menoa.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
MNyöhästyit kahdellakymmenellä sivulla.zewe kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=MuvD-7M9 ... re=related kaikkei sitä löytääkin ;) ihan kuunneltavaa. Karua menoa.
X>
mä tässä tuumin vaihtaa TAAS mun tau-armeijan väri teemaa... mutta en keksi yhtää että minkälaiseksi...vielä.
Vanhat maalit pitäisi saada ensin pois. Kuinka resiinistä saa maalin pois (forgen battlesuitit) ja mäntysuopa ei kaikkea maalia poista. Mikä siis on muovi figuille paras tapa poistaa maalipinta vahingoittamatta figua ?
Vanhat maalit pitäisi saada ensin pois. Kuinka resiinistä saa maalin pois (forgen battlesuitit) ja mäntysuopa ei kaikkea maalia poista. Mikä siis on muovi figuille paras tapa poistaa maalipinta vahingoittamatta figua ?
- Da Big Boss
Huudellaanpa täällä ulkopuolisena neuvoja.
Kai olet katsonut tämän, sieltä pitäisi löytyä ihan kivasti neuvoja.
Niitä väriteemoja voi kehitellä DoW:lla jos omistaa, myös täältä voisi löytää teemoja.
Niitä väriteemoja voi kehitellä DoW:lla jos omistaa, myös täältä voisi löytää teemoja.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Hyvin iso kiitos!Da Big Boss kirjoitti:Huudellaanpa täällä ulkopuolisena neuvoja.
Millos seuraava faba turnee on? ja koittakaa järkätä silleen että oisin lomilla sillon :P, vaikkapa 11 tai 12 päivä ens kuuta, kokona 2250, kiitos ja anteeks
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()