"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotulaisten maalauspaikat näytille!

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Stifler

Re: Sotulaisten maalauspaikat näytille!

Viesti Kirjoittaja Stifler »

space marien kirjoitti:Mistä te kaikki saatte omat lasikaapit figuille kun itse en ole löytänyt alta kolmen sadan...?
Ikeasta sai ainakin 50 e koottavat- Tosin siitä on aikaa mutta mielestäni edelleen niitä myydään ja hinta ei päätä huimaa
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

kiitos.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Et viittis laittaa linkkiä? En löytänyt kuin 76e maksavan..
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Khorne Marien

Itsekin löysin vain tämän
Tämä maksaa vaan 56e :D
Edit:Se olikin 59e... :S
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 03.07.2009 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Mulla siinä on hintana 59 euroa.

?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Khorne Marien

Da Big Boss kirjoitti:Mulla siinä on hintana 59 euroa.

?
Katsoin väärin.
T3ro

Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta..

Edit: Oma maalauspaikka: Kuva nro.1: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon1.jpg
Kuva nro.2: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon2.jpg

Tavallista epäsiistimpi kuin yleensä, mutsi ei ole valittanut että pitäisi siivota toi niin tuohon kuntoon päässyt viikossa :D Huomatkaa väh. kuukautta vanha vesi ;) Siellä kasvaa varmaan jo jotain eliöitä mutta ei jaksa vaihtaa.. Näyttää kuvissa aika pieneltä pöydältä vaikka oikeasti on n. 80x55cm.

Edit2: Ja huomatkaa, pöytä on natinkia natinkia (50 luvulta) :D Edesmenneen faijan lapsuudenkodista.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Lasikaapeista tuli mieleen, saan itsekin kuunvaihtoon mennessä :)
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Tellus kirjoitti:Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta.
Mulla on noita kolme. Oikein toimivia ja näyttää hyvältä rinnakkain seinällä. Mutta aika työläs oli virittää niihin valot. Tai tarkemmin sanoen suht näkymättömän johdotuksen ja katkaisimet. Spotteina käytin Ikean spottisarjaa.

-mv40k2
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Drumavatic´ kirjoitti:Lasikaapeista tuli mieleen, saan itsekin kuunvaihtoon mennessä :)
No varmaan saa moni muukin, mutta miten se liittyy lasikaappeihin? ;)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
T3ro

mv40k2 kirjoitti:
Tellus kirjoitti:Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta.
Mulla on noita kolme. Oikein toimivia ja näyttää hyvältä rinnakkain seinällä. Mutta aika työläs oli virittää niihin valot. Tai tarkemmin sanoen suht näkymättömän johdotuksen ja katkaisimet. Spotteina käytin Ikean spottisarjaa.

-mv40k2
Kannattaako tollaseen kytkeä valo? Jos kannattaa, mikälainen lamppu tollaseen sopii? Asentamisesta ei varmaan tule ongelmaa, broidi on vallilan sähkölinjalla ja luulis osaavan..
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Pari lediä, värit armeijan teeman mukaan. Asennuksenkaan ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
mv40k2
Viesti:

Kaarti kirjoitti:Pari lediä, värit armeijan teeman mukaan. Asennuksenkaan ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
Jep, valot on ihan tarpeen, sillä muuten figut on koko ajan vähän pimennossa eikä värit ja yksityiskohdat tule oikein esiin, paitsi kaikkein aurinkoisina päivinä. Itse laitoin yhden alas ja yhden ylös per vitriini. Suosittelisin mahdollisimman neutraalia (valkoista) valoa tuottavia ledi-lamppuja tai spotteja. Ja kyllä siinä puolikas päivä ainakin vierähtää kun tekee useampaa vitriiniin siistit johdotukset sisänurkkiin ja vitriineistä ulos (virta) ja virittää kytkimet vitriinien sivuille tai päälle. Virtajohtoakin saa haarotella useammalle vitriinille ja piilotella lattialistoja pitkin (siis jos haluaa ettei roiku rumasti ja ole siivouksen, ym tiellä tai jaloissa). Eli turha vähätellä että pikainen homma ja helppo rasti. Kyllä siinä aikansa saa näperrellä.

Vinkki 1: Laita lamput ja johdotukset vitriineihin ennen kun vedät seinälle, niin käy helpommin.

Vinkki 2: Spotit on aika kirkkaita ja heijastuu helposti esim. telkkarista. Hanki niille himmentimellä varustettu muuntaja, niin saat vitriineistä sopivan tunnelmavalaistuksen esim. telkkarin katseluun.

-mv40k2
T3ro

Mutsi oli käynyt kattomassa tollasta ikeassa, ja siinä tulee kuulemma ylös lamppu valmiina.. Oiskohan sulla eri malli tai jotain?

Vois tehä tohon sitten koulussa ensi vuonna pohjaankin jonkun valon :)
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
mv40k2
Viesti:

Tellus kirjoitti:Mutsi oli käynyt kattomassa tollasta ikeassa, ja siinä tulee kuulemma ylös lamppu valmiina.. Oiskohan sulla eri malli tai jotain?
Silloin kun mä ostin (olisko joskus 8v sitten), niin oli muistaakseni ilman lamppuja. Ostin mukaan toisen setin lamppuja ja viritin vitriinien alalaitoihin. Jossain vaiheessa vaihdoin lamppuihin vielä Osramin tehokkaammat ja valkoista valoa tuottavat polttimot, kun Ikean orkkikset alkoi pätkimään, tms.

Täytyy myöntää, että vaikka lamput oli ylhäällä ja alhaalla, vitriinien keskiosassa saattoi silti olla aika pimeää. Johtui siitä että kun lasitasoja on paljon ja jokaiseen tunkee paljon figuja, niin valoa ei vaan riittäny keskitasoille asti. Eli kantsii laittaa figuja joka tasolle suht harvakseltaan eikä tunkea sekaan isoja maastonpalasia tai FB rykmenttejä alustojen kanssa.

-mv40k2
thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

Mie saan mun kaverilta lasivitriinin kanssa.
Just tuon 59 maksavan.
Tosin se tulee täyteen ja pelkästä örkki armeijan määrästä.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Ongelma (tulevan) maalauspaikan kanssa, Talo on ennen ollut kahden perheen (tämä on vanha puu- rintamamies talo- isompaa mallia) ja ylhäälläkin oli keittiö. Nyt kun vanhemmat muuttavat alas heidän vaatekkaappinsa, (joka oli se keittiö) muuttuu hourulaksi (Figu-luolaksi) Paikka on hämärä ilman ikkunaa ja pyydän suositeltua valaistusta?

Nykyinen paikka on kellarissa eikä sielläkään ole erityisesti valoa, ja siellä oonkin päydän kohdalla iso putkilamppu. Tämän luulisi riittävän ja riittähän se, valoa on tarpeeksi, ehkä liikaakin ja varjoja tulee aivan pirusti. Joko huono valaistuksen laatu ja väri vai ylivalaiseeko lamppu sillä en pysty blendaamaan edes ihonvärejä koska maali kiiltelee ja heijastaa vahvassa valossa. Help any'one?
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Ekaks tulee mieleen säädettävä pöytävalo. Ei pitäisi tuottaa vaikeuksia, mutta sanokoot joku muukin jotain. En todellakaan tiedä onko hyvä ajatus...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Aemilius

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

Tässä oma, joihinkin täältä löytyviin verrattuna suhteellisen siisti maalauspöytä. Suuren ikkunan ansiosta valoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi, ja apupöydän myötä tilakin lisääntyi ihan kivasti. Pahoittelen huonoa kuvanlaatua. Ottakaa pudotusvalikosta "View image" tjsp. niin näette toisenkin puolikkaan.

Kuva
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Kiitos tellukselle tuon kaapin linkkaamisesta. Juuri tuollaista etsin, kun ne 59e kaapit on liiaan pieniä eikä ole tilaa kahdelle. Ja muut ikean lasivitriinit on rumia.

Pitäisi varmaan kuvata oma piste, mutta kun tuli se juuri siirrettyä, eikä ole kaikki kama vielä paikallaan. (Juoksen kahden eri pöydän välillä etsimässä tarvitsemiani härpäkkeitä.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”