Kaam0s 1,5 k
Kaam0s 1,5 k
Tämmöinen melko kilpailukykyinen lista olisi suunnitelmissa. Tässä listaan:
HQ:
Daemon Prince
mark of slaanesh, wings, lash
155p
Pitää se yksi ruoska nyt olla. :)
Kharn the betrayer
165p
Kokeilemisen arvoinen ukkeli. Menee bersu possen kanssa lantikkaan.
TROOPS:
7 Plague marine
2 melta gun
181p
Rhino
35p
7 Plague marine
2 melta gun
181p
Rhino
35p
Objektiiveille istumaan.
8 Berzerker
skull champion, power fist
208p
Lantikkaan.
HEAVY SUPPORT:
Land rider
daemonic possession
240p
Pitää tätä nyt kokeilla.
2 Obliterator
150p
2 Obliterator
150p
Laseria perseeseen.
1,5k / 1,5k
Listaa en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta paperilla näyttää melko hyvältä.
Bersu ryhmän voisi vaihtaa tietenkin ryhmälliseen tavallisia marineja yhdellä meltalla, mutta bersu fisti saa lyödä nyrkillään huimat 3 kertaa. ;)
Keppejä, risuja ja ruusuja tulemaan.
HQ:
Daemon Prince
155p
Kharn the betrayer
165p
TROOPS:
7 Plague marine
2 melta gun
181p
Rhino
35p
7 Plague marine
2 melta gun
181p
Rhino
35p
Objektiiveille istumaan.
8 Berzerker
208p
Lantikkaan.
HEAVY SUPPORT:
Land rider
daemonic possession
240p
Pitää tätä nyt kokeilla.
2 Obliterator
150p
2 Obliterator
150p
Laseria perseeseen.
1,5k / 1,5k
Listaa en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta paperilla näyttää melko hyvältä.
Bersu ryhmän voisi vaihtaa tietenkin ryhmälliseen tavallisia marineja yhdellä meltalla, mutta bersu fisti saa lyödä nyrkillään huimat 3 kertaa. ;)
Keppejä, risuja ja ruusuja tulemaan.
Viimeksi muokannut Monolith, Pe 10.07.2009 01:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Chicken and corn!
- karampaFIN
Re: Kaam0s 1,5 k
elikkä ensinnäkin mark of slaanesh pois ja khorne tilalle tai jos psychic powereita haluut niin mark of tzeench ja winds of chaosMonolith kirjoitti:HQ:
Daemon Prince
155p
ihan hyvä voit kokeillaMonolith kirjoitti:Kharn the betrayer
165p
ihan hyväMonolith kirjoitti:TROOPS:
5 Plague marine
2 melta gun
135p
Rhino
35p
ihan hyväMonolith kirjoitti:5 Plague marine
2 melta gun
135p
Rhino
35p
Objektiiveille istumaan.
toi kyl tarvis lisää bersuja ei saa mitään hengiltä noin vähällä joukolla ja jos menee viel khârnin kaa niin ne kuolee suunnilleen ekas closiksesMonolith kirjoitti:5 Berzerker
145p
Ryhmä on pieni, mutta ei voi mittään. Lantikkaan.
demonic possession veke ihan hyödytönMonolith kirjoitti:HEAVY SUPPORT:
Land rider
daemonic possession, twin-linked bolter
245p
Pitää tätä nyt kokeilla.
ihan hyväMonolith kirjoitti:3 Obliterator
225p
toinen obli veke kun se vie aivan liikaa pisteitä ja toiseks nämäkin pojot voi käyttää esim defileriin, squadien numeroiden nostamiseen tai vaikka joihinkin upgradeihiMonolith kirjoitti:3 Obliterator
225p
Laseria perseeseen.
siinä olis mun tekemät parannukset ja suosittelen niitä koska muuten oot todella isossa lirissä
Symmetry is key, everything must be aesthetically pleasing.
Lashi prinssi on nyt vaan paras HQ mitä saa, enkä vaihda sitä mihinkään random khorne prinssiin.
Mutta olet oikeassa, että oblien määrän voisi tiputtaa 4, ja vapautuvilla pisteillä voisi lihottaa muita ryhmiä.
Possession on minusta todella hyödyllinen vehje, koska sen avulla säästytään random shakeneilta ja stunneilta.
Mutta olet oikeassa, että oblien määrän voisi tiputtaa 4, ja vapautuvilla pisteillä voisi lihottaa muita ryhmiä.
Possession on minusta todella hyödyllinen vehje, koska sen avulla säästytään random shakeneilta ja stunneilta.
Chicken and corn!
mielummin se extra armor land riderille, vaikka olis kuinka twin linked niin kyllä bs 4 on osuma-% suurempi kuin bs 3 omaavalla vehkeellä. muutenkin kun siellä on bersuja sisällä+kharni, niin luultavasti liikut sen 12'' vuorossa jotta pääsisit iholle kiinni, jolloin et kuitenkaan ammu.
silloin tilanne on sama niin possessionilla kuin extralla ja extralla säästät pisteitä.
ja se khornen prinssi on todellakin surkea, slaaneshin siivekäs läshi prinssi tai nurglen siivekäs warptime prinssi sen olla pitää.
silloin tilanne on sama niin possessionilla kuin extralla ja extralla säästät pisteitä.
ja se khornen prinssi on todellakin surkea, slaaneshin siivekäs läshi prinssi tai nurglen siivekäs warptime prinssi sen olla pitää.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- karampaFIN
no jokaisella on oikeus mielipiteeseen itse hakkaan kaikki winged daemon prince of khornella kun lyöntei on niin saa tarpeeks porukkaa hengiltä kun en ite tee mitään yhellä lisä inikalla ja oblei vaan kolme koska se defileri on yksi kaamoksen tehokkaimista figuista sen battlecannonilla tappaa marsuja myöten melkein kaiken
- 'Neljäviitonen
...jos ei ole coveria kentällä.karampaFIN kirjoitti:...defileri on yksi kaamoksen tehokkaimista figuista sen battlecannonilla tappaa marsuja myöten melkein kaiken
Ja karampa, ei sitä MoS:ia oteta sen lisäinin, vaan Lashin vuoksi, eikä se yksi lisälyönti nyt niin ihmeellinen ole.
Ennemmin Tzeentchin prinssi windillä ja warp timella kuin joku Khornen mättäjä.
Ja itse lista näyttää ihan hyvältä, mitä nyt aavistuksen pieniä ryhmiä, mutta kaikkea ei voi saada.
Itse kyllä heittäisin ainakin pari obilaattoria pellolle, mutta en olekaan mikään powerpelaaja. :)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
- karampaFIN
no juu kyl se tzeentch prince on ihan kiva ite käytän sitä kyl enemmän kun khornee (on nimittäin tzeentch theme armeijal) mut kyl se khorne on kans ihan kiva mutta kyllä mä mieluummin otan defin kentälle kun kaks 3 tyypin obli ryhmää jotka kuolee reippaasti nopeemmin kun defi
Normaaliin tapaan se defi kuolee siihen ekaan lascannoniin joka sattuu tulemaan kohti. Siinä on kuitenkin vain 12 pellit niin kevyempikin tulitus menee sujahtaen läpi ja kokonsa puolesta hankala saada obscuredia. Obleilla on 2+ armori kevyempää tulitusta vastaan ja helppo saada coverit. Prinssin piiskan kanssa 3 pikku lättyä saa enemmän osumia aikaan ryhmiin, kuin defin yks iso lätty ja kolmesta lätystä ainakin jokin osuu kohalle. Tankkeja vastaan otan itse mieluummin sen 3 oblin lascannonit, meltat tai multimeltat kuin yhen battlecannonin kudin. Monsujakin obleilla kutittelee mielellään 3x twin plasmoilla, kun taas defin yks lätty on aika nihkee. Yleisesti ottaen oblit on se kovempi ja tehokkaampi vaihtoehto, vaikka maksavatkin enemmän.
Mukavaa, vain yksi lash eikä yhdeksää oblia...
Ei kai noilla eväillä voi metsään mennä, ja Kharnissa etenkin on munaa koko korillinen... Bersuja saisi lihotettua muutaman verran jos pystyt vielä tinkimään yhdestä oblista, kyllä kahden ryhmäkin tekee tehtävänsä.
Ei kai noilla eväillä voi metsään mennä, ja Kharnissa etenkin on munaa koko korillinen... Bersuja saisi lihotettua muutaman verran jos pystyt vielä tinkimään yhdestä oblista, kyllä kahden ryhmäkin tekee tehtävänsä.
- karampaFIN
no ei oo mun lista joten ihan sama mitä otat itse käytän mieluummin defiä kun 6 oblia
Onhan ne defilerit kivoja kun ampuvat lättyjä, mutta ovat melko tyyriitä.karampaFIN kirjoitti:no ei oo mun lista joten ihan sama mitä otat itse käytän mieluummin defiä kun 6 oblia
Muokkasin listaa vähäsen. 2 oblia sai kenkää ja pisteillä lihotettu ryhmiä.
Chicken and corn!
-
Captain-Jake
Nyt ainakin minun silimään vaikuttaa ihan kilpailukykyiseltä.
Näyttää hyvältä ja toimii varmasti. Ei tota ny kauheena (ollenkaan) voi (kannata) parannella.
Itse ainakin lähtisin tolla liikenteeseen.
Itse ainakin lähtisin tolla liikenteeseen.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."