"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n uutuuksia...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Wahtisaari

Re: GW:n uutuuksia...

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Itse olen jo noita pensseleitä testaillut, ja todennut hyviksi. Kunhan vain hoitaa hyvin niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Drumavatic´ kirjoitti:
Laatu laskee, hinta nousee.
Itse olen eri mieltä. Laatu ei ole laskenut ja hinta ei ole noussut. Flat drybrush pensseli oli ennen 20€, nykyään 6,5€. Eri materiaalia, mutta toimii yhtä hyvin. Se on suuri plussa. Toki nuo pari uutta pensseliä on vähän aloittelijoille "turhia", mutta kyllä niillekkin käyttöä löytyy. Itseltä ei toistaiseksi ole tullut mitään negatiivista sanottavaa näistä pensseleistä.
Indeed...
Usermaatra

Re: GW:n uutuuksia...

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Itse olen kyllä ollut GW:n suteihin hyvin tyytyväinen. Kävin sinooperi/tiimari/randomness pensselit läpi ja tuntui ihan kivalta palata taas sitaattulin häpykeppiin. Nyt on tosin nuo Gw:n pensselit jo vähän huonommassa kunnossa ja olenkin päivitellyt arsenaaliani Army Painterin Insane Detail brushilla ja Highlighting brushilla. Vähän paskemmalta tuo karva tuntuu kuin keims wöörksöpillä, mutta hintaa on hiukan vähempi ja Insane Detail on ohuempi kuin GW:llä ja sudin käsiosa on muotoiltu paremmin kolmionmalliseksi.

IMO, laatu on parantunut lähes kaikilla osa-alueilla suhteellisen tasaisesti firmalla, joitain radikaalejakin hinnanpudotuksia (GG, Kaaosritarit, coldikset) on mahtunut yllättäen joukkoon. Sitten on toisaalta ollut noita floppauksia, greatswordit, blastscape ynnämuut jotka ovat saaneet aikaan päänpyörittelyä. Mutta ainakin näin fabaharrastajana olen ihan yllättynyt yhtiön kunnostautumisesta sen jälkeen kun harrastuksen aloitin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”