Imperial Guard Ogryns
Imperial Guard Ogryns
Onkos ihmisillä kokemuksia kyseisistä tyypeistä esim: minkälaisiin tehtäviin soveltuvat, hyödyllisiä pelkään jalkaväki listaan? Yms.. itse ajatelin ostaa jokin 4-5 modelin ryhmän jalkaväkeni turvaksi
"what a boring utopia"
Re: Imperial Guard Ogryns
Eipä noita mielestäni kannata mihinkään listaan laittaa, turhan kalliita. Saat muuta parempaa noitten hinnalla.
Apocalypsessä noi kyllä voi olla aika mukavia..
Apocalypsessä noi kyllä voi olla aika mukavia..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
jaaa-a mitäköhän sitten listaan keksisi. Onkos Kasrkin Squad hintansa arvoinen?
"what a boring utopia"
No ennemmin ottaisin ogryneita ku storm trooppereita.
-
Edit: Sori hiffasin sun kysymyksen väärin..
Edit: Sori hiffasin sun kysymyksen väärin..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Agamemnon2
Eivät kyllä ole. 40 pistettä per figu ei voi oikeuttaa oikeastaan millään, ja pöydällä niistä ei ole mihinkään, Apocalypsessä vielä vähemmän.Tellus kirjoitti:Apocalypsessä noi kyllä voi olla aika mukavia..
Apossa otetaan suurinpiirtein samanverran pisteitä joten siellä Ogrynit löytävät varmasti kodin.
Jos pelkkiä statseja katsoo niin ovat oikein mukavia lähis jamppoja s5 t5 +furious charge, mutta aina tulee se mutta. 40pts/model on vaan liikaa.
Ei ne nyt mielestäni täysiä susia ole ja kestävät vaikka mitä kun ei niitä saa kerralla hengiltä kun s10 kaverit, joten pystyvät jumittamaan melkein mitä vaan.
Yhteenvetona voisi sanoa tyylikkäitä, melko tehokkaita ja kalliita. Ei näitä turnauksissa ulkoiluteta, mutta kotikentillä voisi vaikka ulkoiluttaakkin.
Jos pelkkiä statseja katsoo niin ovat oikein mukavia lähis jamppoja s5 t5 +furious charge, mutta aina tulee se mutta. 40pts/model on vaan liikaa.
Ei ne nyt mielestäni täysiä susia ole ja kestävät vaikka mitä kun ei niitä saa kerralla hengiltä kun s10 kaverit, joten pystyvät jumittamaan melkein mitä vaan.
Yhteenvetona voisi sanoa tyylikkäitä, melko tehokkaita ja kalliita. Ei näitä turnauksissa ulkoiluteta, mutta kotikentillä voisi vaikka ulkoiluttaakkin.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
- Isä_Aurinkoinen
Itte en kyllä eres omista koko Apon kirjaa (on vielä "To do" listalla), mutta eikös Apon idea oo vähä niinkus se, jotta otetaan kaikki mitä on. Ja mitä enemmän on, sen parempi.Asmodeus kirjoitti:Apossa otetaan suurinpiirtein samanverran pisteitä joten siellä Ogrynit löytävät varmasti kodin.
Näin oon sen ainakin ymmärtäny.
Tietty, jonkin sortin pisterajahan siinäkin on, ainakin niitä lasketaan, mutta ei sellaista varsin "tiukkaa" takarajaa (esim. 1250p), vaan enemmän niin, että "Mä otan nämä kaikki ja tolla on tätä ja tolla on tätä jne. jne. Koko roskan pistemäärä on jotain... Ööö... 5050 pojoo".
Eli, mä näkisin, jotta Apocalypses ne vois olla jopa käteviäki mutta en mä muuten niihin koskisi. Ellei sitten ihan oikeesti oo mitään muuta enää otettavaa.
Hirveen kalliita kuitenkin kun ovat, sekä pisteissä että rahassa. (pari Ogryniä = ryhmä IG mopoja, esim.).
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Always seek to improvise, improve and adapt.