GW:n Uutuuksia FaBa ja 40k?
- HammerSmashedFace
GW:n Uutuuksia FaBa ja 40k?
Terve! Kyselisin gw:n uutuuksia. Onko lähiaikoina ilmestymässä mitään uusia 40k tai faban nappuloita?
(GW:n sivu ei toimi, jos toimii niin ei kunnolla ja on hidas)
(GW:n sivu ei toimi, jos toimii niin ei kunnolla ja on hidas)
Housuille tipahti pisara Colaa. Frendi sano: ''Sul tippu limuu tohon.'' sanoin: ''Joo, huomasin'' Kostutin sormea ja pyyhkäsin pois. Frendini totesi: ''Sä etä-nuolet'' : D *REPS*
Re: GW:n Uutuuksia FaBa ja 40k?
40k:hon on ainakin tulossa kaksi uutta IG tankkia:
Leman Russ Demolisher:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 73x627.jpg
Ja uusi hellhound:
Linkkien pitäisi toimia vaikka netti olisik hidas, koska linnkkasin vain kuvan.
FaBasta en taas tiedä:(
Leman Russ Demolisher:
Ja uusi hellhound:
Linkkien pitäisi toimia vaikka netti olisik hidas, koska linnkkasin vain kuvan.
FaBasta en taas tiedä:(
Magnumit on täällä aina valmiina.
17.8. pitäisi tapahtua jotakin "isoa". Kukaan ei tiedä mitä. Yhtenä vahvana oletuksena on kokonaan uusi armeija/rotu. Kirjoineen ja figuineen. Saapa nähdä...
-ile
-ile
Hä? Mistäs tuollaista olet kuullut. Vai onko kyseessä se Mystery Box? Eiku mitä, hei kerro tarkemmin, tahtoo tietää!
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Eikös tuo syksyn mystery boksi oo lähinnä Space Hulkin uusintapainos? Tosin muutamaan bolsin huhuun se ei sopisi
"It is something thta GW has never done before." - no space crusade oli tuli ja meni..
"Some local stores are only getting one shipment; when that sells out it will no longer be available." - ois taas aika counterproductive touhua lautapelin suhteen.
"It is something thta GW has never done before." - no space crusade oli tuli ja meni..
"Some local stores are only getting one shipment; when that sells out it will no longer be available." - ois taas aika counterproductive touhua lautapelin suhteen.
- Khorne Marien
Fishmen?ile kirjoitti:17.8. pitäisi tapahtua jotakin "isoa". Kukaan ei tiedä mitä. Yhtenä vahvana oletuksena on kokonaan uusi armeija/rotu. Kirjoineen ja figuineen. Saapa nähdä...
-ile
Jättikokoinen hartsifallos renkailla, jossa olisi tähystystorni huipulla?
Mitäköhän GW EI olisi tähän mennessä tehnyt? Prepainttejakin kokeiltiin sabertoothin kautta. Valuhartsia -muottiaineksia eivät tosin liene tuottaneet GW-brändin alla, eivätkä golfmailojakaan. Itse epäilen jonkinlaista muovireplikaa esim. bolterista - jotain krääsää kuitenkin, jolla ei ole "todellista" käyttöarvoa muuten kuin keräilytuotteena.
Mitäköhän GW EI olisi tähän mennessä tehnyt? Prepainttejakin kokeiltiin sabertoothin kautta. Valuhartsia -muottiaineksia eivät tosin liene tuottaneet GW-brändin alla, eivätkä golfmailojakaan. Itse epäilen jonkinlaista muovireplikaa esim. bolterista - jotain krääsää kuitenkin, jolla ei ole "todellista" käyttöarvoa muuten kuin keräilytuotteena.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mitä krääsää se semmonen, jolla on kuitenkin käyttöarvoa keräilytuotteena?
esim.PullonavaajatNazgúl kirjoitti:Mitä krääsää se semmonen, jolla on kuitenkin käyttöarvoa keräilytuotteena?
Hehe... Pullonavaajia GW:n logolla! Mulle kymmenen
Asiasta on tihkunut "tietoa" parin kuukauden ajan. Viimeksi juttelin hommasta Helsingin GW:n liikkeen myyjän kanssa, joka ei edelleenkään tiennyt tuon enempää.Nazgúl kirjoitti:Hä? Mistäs tuollaista olet kuullut. Vai onko kyseessä se Mystery Box? Eiku mitä, hei kerro tarkemmin, tahtoo tietää!
Voipi olla juuri tuo "Mystery Box" tms.
-ile