waaagh!-blogi (#32 IG johtajia)
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 10.6 spider rideri ja pari orcii
<----------kato aiempi sivu
Sitten tämmönen spider rider testi.
Viimeksi muokannut bul mallet-hands, Su 10.06.2012 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 10.6 nobi)
Sitten pitkästä aikaa 40koota. Tämmönen mielestäni hyvin onnistunut nobi. Pieniä konversioita tähänkin tehty esim lisätty metallilaattoja.
Sitten muuta sekalaista. Tuli yllättäen maalattua tämmönen (siis mun veli) kun kaveri myi kolmella eurolla :).
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 10.6 slaughtermasta+muuta sekala
Ei muuta sitten minulta tai mun veljeltä kun oltiin viikonloppu lomalla. Tau mieheltä sitten vielä: Lisää damagea ja korostuksia lisätty reilusti.
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (päivitys 10.6 tauta)
älkää odottako sit mun kommentoivan tau miehen figuihin. :P
Seuraan päivitykseen pitäis mun varmaan jaksaa tyrannofexiäkin maalata ja Urk the bossilta lisää savageja.
Seuraan päivitykseen pitäis mun varmaan jaksaa tyrannofexiäkin maalata ja Urk the bossilta lisää savageja.
Tuli ostettua fortified manor josta kappeli on maaleissa ja watchtower puoliksi maaleissa. Realm of battle on kaks levyä valmiina ja spearmaneissä on yksi maalaamatta. Niistä kuvia toivottavasti pian.(en oo blogin päivittäjä niin en osaa sanoa)
On se kyllä jännä juttu...
- bul mallet-hands
Kyllähän sinäkin voit päivitellä ei siinä mitään. Päivitin etusivulle pari pientä juttua.
- Painkiller
Toi ork Nob on kyllä koviksen näkönen, tykkään kovasti :)
Tau ukkeleilla on hyvä väri teema, ei ole aina sitä saamaa oranssia mitä tykätään käyttää tai sinistä. Tuleeko ton battlesuitin paketissa montakin eri asetta?
Tau ukkeleilla on hyvä väri teema, ei ole aina sitä saamaa oranssia mitä tykätään käyttää tai sinistä. Tuleeko ton battlesuitin paketissa montakin eri asetta?
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
Kyllä! Sen balttlesuitissa tulaa monta asetta ja tässä luettelo: XV8 flamer, XV8 plasma rifle, XV8 burst cannon, missile pod, XV8 fusion blaster, multi tracker, talrget lock, ja XV8 shield generator. väriteema on jonkinlainen muokkaus au'taal septistä.
- Pulautus Pallo
Aluksi maalausjälki näytti, no sanotaan nyt rehellisesti, että aika kamalalta, mutta nyt kuitenkin ihan siistiä jälkeä! Edistystä on tapahtunut, keskittyy vain kunnolla maalaukseen ja on huolellinen. Jos on vähääkään halua ja yritystä, niin kyllä melkein kenestä tahansa kehittyy mahtava maalaaja! Jos tätä vauhtia maalailetta ja kunnolla keskitytte, väittäisin että puolen vuoden päästä syntyy viimeistään ja mahtavia taideteoksia!
Jaksamista vain, itsekin yritän jotain saada nyt kesälomalla maalattua!
Pelaako joku muuten IoBin skaveneilla? Itse aloitin Skavenit joku 2vk. sitten IoBin figuilla, vaikuttaa aika mahtavalta heimolta. Suosittelen kyllä näin mututuntumalta ostamaan ne figut jos porukassanne pyörii hyödyttöminä, kuten meidän porukassa oli. Pirun halvalla about 50 figuuria, joku 50snt. per figu, GW myy jollain 1,5e/figu hinnalla halvimmat, normit jtn. 2e/kpl jne.
Jaksamista vain, itsekin yritän jotain saada nyt kesälomalla maalattua!
Pelaako joku muuten IoBin skaveneilla? Itse aloitin Skavenit joku 2vk. sitten IoBin figuilla, vaikuttaa aika mahtavalta heimolta. Suosittelen kyllä näin mututuntumalta ostamaan ne figut jos porukassanne pyörii hyödyttöminä, kuten meidän porukassa oli. Pirun halvalla about 50 figuuria, joku 50snt. per figu, GW myy jollain 1,5e/figu hinnalla halvimmat, normit jtn. 2e/kpl jne.
sutenööri kirjoitti: "Idioottien kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja lentää omien luokse kehumaan voitollaan"
Kyllä! Se toinen kaveri pelaa skaveneillä, tosin ei Island of Bloodin skaveneillä. ite suosittelen Island of bloodia myös Helffejä kerääville sillä siinä tulee 10 sword masteria (joita ei saa muuta kuin tilaamalla ja arvo 42,50 €)
- bul mallet-hands
Re: waaagh!-blogi (#19 wip tavaraa)
kiitoksia kommentista BloodyElf! Kai pitäisi maalata kesälomalla jotain, mutta seuraavilla viikoilla saattaa olla vähän söhläystä muuton kanssa. :(
Viime päivityksestä on jo pari viikkoa, nyt pitäisi ehkä päivitellä. On ollut vähän kiireitä esim viime viikolla oli serkun rippijuhlat ja oltiin samalla siellä sitten seuraavat 2 yötä minkä jälkeen hän tuli meille ja pelattiin monta peliä warhammereilla. tällä viikolla ollaan tehty muuttosiivousta ja eilen oli vähän ongelmia sähköpostissa, tänne kirjautumisessa niin en ehtinyt päivittää. myös tilasin nimimerkki n11l0 ison örkkipaketin mun veljen kanssa:
- Black orc warboss
- orc big boss boarilla
- 50 orc boys
- boar chariot
- 120 nigh goblins FTW (paljon konversioita ja unit fillereitä :D)
- spear chukka
- rock lobber
- 10 Ruglud's armoured orcs
Eli minäkin aloin pelaamaan örkeillä, (siitä huolimatta että mun veljellä on niitä) tälläisellä night goblin armeijalla. (sguiggeja ftw!) Värieemasta tulee luultavasti sellainen muuten normaali paitsi iho vähän tummempi kuin gwn gobbuissa ja huput punaisiksi missä mustia kolmioita (tai liekkejä jos osaisin). Ehkä joitakin tatuointeja jos jaksan. Kiitokset vielä n11l0 hyvästä kaupasta! :)
Teidän iloksi (toivottavasti) 4000 katsojaluvun kunniaksi jaksoin jopa vääntää kuvat photobucketin kautta tänne.:) toivottavasti on parempi nyt. Sitten kun kaupat aukeaa ostan myös vanhaan järjestelmäkameraan macro linssin tai jonkun sellaisen kuitenkin. Ainut huono asia on se kun näkee kaikki virheet tarkoissa kuvissa :). Huomasitte varmaan myös että poistin päivämäärän viestin otsikosta kun se oli vähän turha.
Varastin tälläisen attack sguigin rutherdin kädestä ja tein nopean konverttauksen. (en maalannut tuota ensimmäisessä kuvassa, se on minun veljen yksi ensimmäisistä maalauksista)

Washit puuttuu vielä. En tosta nyt mitään ihmeellisempää aio maalata ei tarvitse ihan pystyyn haukkua. :)
Sitten Piraatti konversio mun veljeltä! Näitä on tulossa sitten joskus enemmänkin, da warpath sivultä löytyy näihin epäviralleiset (ja vanhat) säännöt. Mun veli: Kiinnostui tosta Piraatti örkki teemasta niin paljon että halusi aloittaa oman piraatti armeijan. Piraatti örkkejä konvaan varmaan myöhemmin FaBa perusörkeistä ja 40k AOBR örkeistä joita löytyy vähän kaapista maalaamattomana. Alustat on tehty siten että ne näyttäisivät siltä kuin örkit olisivat laivassa. Tuon örkin on tarkoitus olla ihan perus piraatti örkki. Huomaatte varmaan mistä tuo on konvertattu.

Sitten keskeneräinen citadel woods maasto. Vinkkejä plz miten jatkaa maalaamista.

Sitten muuttosiivouksen seurauksena löydettyjä tavaroita. Yli 30 vuotta vanhoja miniatyyrejä minun isän nuoruudesta. ihan hienoja sillä, että kun keräsin niitä noin kolmekymmentä pöydälle, niin näin vain kaksi samanlaista. :)

Ihan vain teidän ponittajien iloksi mun siskon paritoista vuotta vanhoja poneja :)

Kommentoikaa ja kritisoikaa ihmeessä. :)
Seuraavaksi varmaan pari uutta dwarffia.
- bul
Viime päivityksestä on jo pari viikkoa, nyt pitäisi ehkä päivitellä. On ollut vähän kiireitä esim viime viikolla oli serkun rippijuhlat ja oltiin samalla siellä sitten seuraavat 2 yötä minkä jälkeen hän tuli meille ja pelattiin monta peliä warhammereilla. tällä viikolla ollaan tehty muuttosiivousta ja eilen oli vähän ongelmia sähköpostissa, tänne kirjautumisessa niin en ehtinyt päivittää. myös tilasin nimimerkki n11l0 ison örkkipaketin mun veljen kanssa:
- Black orc warboss
- orc big boss boarilla
- 50 orc boys
- boar chariot
- 120 nigh goblins FTW (paljon konversioita ja unit fillereitä :D)
- spear chukka
- rock lobber
- 10 Ruglud's armoured orcs
Eli minäkin aloin pelaamaan örkeillä, (siitä huolimatta että mun veljellä on niitä) tälläisellä night goblin armeijalla. (sguiggeja ftw!) Värieemasta tulee luultavasti sellainen muuten normaali paitsi iho vähän tummempi kuin gwn gobbuissa ja huput punaisiksi missä mustia kolmioita (tai liekkejä jos osaisin). Ehkä joitakin tatuointeja jos jaksan. Kiitokset vielä n11l0 hyvästä kaupasta! :)
Teidän iloksi (toivottavasti) 4000 katsojaluvun kunniaksi jaksoin jopa vääntää kuvat photobucketin kautta tänne.:) toivottavasti on parempi nyt. Sitten kun kaupat aukeaa ostan myös vanhaan järjestelmäkameraan macro linssin tai jonkun sellaisen kuitenkin. Ainut huono asia on se kun näkee kaikki virheet tarkoissa kuvissa :). Huomasitte varmaan myös että poistin päivämäärän viestin otsikosta kun se oli vähän turha.
Varastin tälläisen attack sguigin rutherdin kädestä ja tein nopean konverttauksen. (en maalannut tuota ensimmäisessä kuvassa, se on minun veljen yksi ensimmäisistä maalauksista)

Washit puuttuu vielä. En tosta nyt mitään ihmeellisempää aio maalata ei tarvitse ihan pystyyn haukkua. :)
Sitten Piraatti konversio mun veljeltä! Näitä on tulossa sitten joskus enemmänkin, da warpath sivultä löytyy näihin epäviralleiset (ja vanhat) säännöt. Mun veli: Kiinnostui tosta Piraatti örkki teemasta niin paljon että halusi aloittaa oman piraatti armeijan. Piraatti örkkejä konvaan varmaan myöhemmin FaBa perusörkeistä ja 40k AOBR örkeistä joita löytyy vähän kaapista maalaamattomana. Alustat on tehty siten että ne näyttäisivät siltä kuin örkit olisivat laivassa. Tuon örkin on tarkoitus olla ihan perus piraatti örkki. Huomaatte varmaan mistä tuo on konvertattu.

Sitten keskeneräinen citadel woods maasto. Vinkkejä plz miten jatkaa maalaamista.

Sitten muuttosiivouksen seurauksena löydettyjä tavaroita. Yli 30 vuotta vanhoja miniatyyrejä minun isän nuoruudesta. ihan hienoja sillä, että kun keräsin niitä noin kolmekymmentä pöydälle, niin näin vain kaksi samanlaista. :)

Ihan vain teidän ponittajien iloksi mun siskon paritoista vuotta vanhoja poneja :)

Kommentoikaa ja kritisoikaa ihmeessä. :)
Seuraavaksi varmaan pari uutta dwarffia.
- bul
Viimeksi muokannut bul mallet-hands, La 23.06.2012 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Scumboogie
Piraattiörkki on saanut varmaankin vaikutteita tästä blogista? ;)
Metsä näyttää tässä vaiheessa ihan hyvältä, joskin itse lähtisin maalaamaan puuhun oransseja ja ruskehtavia lehtiä vihreiden ja keltaisten lisäksi (koska maassakin on oranssia ja ruskeaa).
Poneista: eivät ole MLP FIM -poneja, en tykkää. Mutta sotaukot näyttävät hyviltä, noistahan saisi jo hyvän Cadian-armeijan alun. ;)
Metsä näyttää tässä vaiheessa ihan hyvältä, joskin itse lähtisin maalaamaan puuhun oransseja ja ruskehtavia lehtiä vihreiden ja keltaisten lisäksi (koska maassakin on oranssia ja ruskeaa).
Poneista: eivät ole MLP FIM -poneja, en tykkää. Mutta sotaukot näyttävät hyviltä, noistahan saisi jo hyvän Cadian-armeijan alun. ;)
- bul mallet-hands
voisi kyllä kokeilla mutta en haluaisi puiden teemasta liian syksyistä. Alustaan laitoin vähån oranssia kun se näytti niin tylsältä muuta.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Metsä näyttää tässä vaiheessa ihan hyvältä, joskin itse lähtisin maalaamaan puuhun oransseja ja ruskehtavia lehtiä vihreiden ja keltaisten lisäksi (koska maassakin on oranssia ja ruskeaa).
Ja ei ollut kyllä linkittämääsi blogia ennen nähnyt mutta sieltä voisi kyllä saada ihan hyviä vinkkejä.
höh ompas nyt tarkkaa ponitusta. Kiitos kommentista kuitenkin!
Onpas! ne ovat vaan niin vanhoja ettei ne näytä samoilta, mutta merki on sama.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Poneista: eivät ole MLP FIM -poneja, en tykkää.
- Scumboogie
MLP FIM ja MLP ovat eri asioita. MLP FIM on se uusin versio, mikä on periaatteessa ihan eri sarja kuin MLP animaatiotekniikan, laadun ja fanbasen erilaisuuden kanssa.T'au mies kirjoitti:Onpas! ne ovat vaan niin vanhoja ettei ne näytä samoilta, mutta merki on sama.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Poneista: eivät ole MLP FIM -poneja, en tykkää.
Pahoitteluni kun päden tällaisesta asiasta toisen ketjussa, mutta couldn't resist. ;)
- bul mallet-hands
waaagh!-blogi (#20 Savageja ja piraatti)
Hyvä että on jotain keskustelunaihetta. =J
Muttajoo, tähän päivitykseen taas uusi piraatti mutta maalattuna ja savageista uusia kuvia alustojensa ja movement trayn kanssa. uutta linssiä kameraan en ole vielä ehtinyt ostaa eli näistä oli vähän vaikea ottaa kuvia. onneksi suurin osa kuvista onnistui. Etusivulle lisäsin hepalamukan dwarffiarmeijan ja hyvän kuvan örkeistä :). Hepalamukalan dwarffit jää ehkä tauolle.
Edelleen 40K örkistä konvattu. poistin paidan hiomalla sen pois ja green stuffilla ja sitten lisäsin vielä parran ja hatun ja vaihdoin kädet. Da warpathin WarbossKurganin blogista ideoitu. Hyvin onnistunut ensimmäiseksi piraatiksi omasta mielestäni.

Sitten niitä savageja. Yhteiskuvaa oli vähän vaikeaa saada kun kokoajan tuli liian kirkasta tai sumeaa. Tämä oli paras:

Waaagh!!

sitten yksittäisistä ukoista kuvia.

SItten vielä se puu kokeilu. toimi sittenkin ihan hyvin skarsnikin neuvo kun laitoin kirkkaita punaisia ja vähän ruskeita lehtiä sekaan antoi väriä mukavasti. :)

Eilen tuli innostus maalata tyranideja, sain tänään vihdoin tyrannofexin valmiiksi liimausta vaille ja washin & drybrushin parintoista tyypin kilpiin. Keksin myös jännän ja hyödyllisen tavan tummentaa ja varjostaa nidejen ihoa hyvin vetisellä red gorella. Seuraavaan päivitykseen ne ja ehkä jos saadaan se linssi niin parempia kuvia esimerkiksi possupojista ja muista örkeistä.
Laittakaahan kommentteja!
- Bul
Muttajoo, tähän päivitykseen taas uusi piraatti mutta maalattuna ja savageista uusia kuvia alustojensa ja movement trayn kanssa. uutta linssiä kameraan en ole vielä ehtinyt ostaa eli näistä oli vähän vaikea ottaa kuvia. onneksi suurin osa kuvista onnistui. Etusivulle lisäsin hepalamukan dwarffiarmeijan ja hyvän kuvan örkeistä :). Hepalamukalan dwarffit jää ehkä tauolle.
Edelleen 40K örkistä konvattu. poistin paidan hiomalla sen pois ja green stuffilla ja sitten lisäsin vielä parran ja hatun ja vaihdoin kädet. Da warpathin WarbossKurganin blogista ideoitu. Hyvin onnistunut ensimmäiseksi piraatiksi omasta mielestäni.

Sitten niitä savageja. Yhteiskuvaa oli vähän vaikeaa saada kun kokoajan tuli liian kirkasta tai sumeaa. Tämä oli paras:

Waaagh!!

sitten yksittäisistä ukoista kuvia.

SItten vielä se puu kokeilu. toimi sittenkin ihan hyvin skarsnikin neuvo kun laitoin kirkkaita punaisia ja vähän ruskeita lehtiä sekaan antoi väriä mukavasti. :)

Eilen tuli innostus maalata tyranideja, sain tänään vihdoin tyrannofexin valmiiksi liimausta vaille ja washin & drybrushin parintoista tyypin kilpiin. Keksin myös jännän ja hyödyllisen tavan tummentaa ja varjostaa nidejen ihoa hyvin vetisellä red gorella. Seuraavaan päivitykseen ne ja ehkä jos saadaan se linssi niin parempia kuvia esimerkiksi possupojista ja muista örkeistä.
Laittakaahan kommentteja!
- Bul
Re: waaagh!-blogi (#20 örkkimörkkejä ja piraatti)
päivittäisin blogia mielelläni, muuta kun en osaa. D; antaisko joku vinkkejä? pliis... ;)
Re: waaagh!-blogi (#20 örkkimörkkejä ja piraatti)
onnistuin!!! onnistuin päivityksessä! XD
kappeli

realm of battle

watchtower

kappeli

realm of battle

watchtower

Re: waaagh!-blogi (#21 realm of battle ja kappeli)
Ihan mallikasta maalausjälkeä, mutta itseä häiritsee se, että värit ovat aika kalpeita. Itsed laittaisin esimerkiksi kallioihin hieman sammalta ja kalloihin keltaista washia. Muutenhan noiden kanssa on varmaan mukava pelailla
Re: waaagh!-blogi (#22 spearmanit ja Tyrion)
Terve taas! Alottelin tekee RoB:in kolmatta laattaa ja se aikoo tulla tänään tänne nähtäväksi.
Nyt kuitenkin spearmanit

sitten Tyrion johon lisäsin washia sinne sun tänne

Laittakaa kommentteja, kiitos!
Nyt kuitenkin spearmanit

sitten Tyrion johon lisäsin washia sinne sun tänne

Laittakaa kommentteja, kiitos!