Well said sir, well said ;) is that alcohol burning by any chance?Arlaharen kirjoitti:Ihme_apina kirjoitti: Oh Yeah almost forgot, I´ll bring something fiery over ;)
Aros Kingdoms 2013 - Masters
Re: Aros Kingdoms 2013 - Masters
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Ihme_apina
YOU.. YOU.. YOU MONSTER!
HOW COULD YOU!
IT´S NOT EVEN EMPTY!
HOW COULD YOU!
IT´S NOT EVEN EMPTY!
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
It's only a stunt double. No tubes of bacon cheese were harmed during the production of this picture.
(The stuff burning is acetone. My crap whisky wasn't up to the task and had to be consumed)
(The stuff burning is acetone. My crap whisky wasn't up to the task and had to be consumed)
Latailtiin vähän musiikkia soundtrackille. Näköjään juutuubin playlistin biisiraja on 200. Who knew...?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Nyt hei jätkät, updatee kehiin?? Puolastakin pysty, ni miksei ruåttist?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Thank you for coming to play with us!
Here's all pictures I took: http://s1283.beta.photobucket.com/user/ ... oms%202013
Here's all pictures I took: http://s1283.beta.photobucket.com/user/ ... oms%202013
Where are the results?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Teppo oli parhaana suomalaisena 6. (5-1). Noin sijoilla 10-20 oli sit enemmän väkeä neljässä voitossa. Lopullisia tuloksia ei oo vielä julkaistu, kun tuolla SoS laskettiin ilman ekaa peliä ja pistelaskuohjelma sitä ei osaa tehdä. Eli joutuvat laskemaan nuo käsin ennen julkaisua.
Hyvä reissu kyl, vaikka pelillisesti parannettavaa jäikin.
Hyvä reissu kyl, vaikka pelillisesti parannettavaa jäikin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
This. Ihan päällikköreissu kaikinpuolin, vaikka tulokset ei ihan hirveän hyvältä näytäkään. Siltikin kaikki matsit hyvii ja tiukkoi loppuun asti. Kannatti lähteä.Celebdae kirjoitti:Hyvä reissu kyl, vaikka pelillisesti parannettavaa jäikin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
The results:
1 Dennis Korzun Trollbloods
2 Adam Albiin Menoth Stockholm HG
3 Rickard Nilsson Cryx
4 Pär Nordlund Legion
5 Christoffer Wedding Circle
6 Teppo Aro Menoth Finland
7 Andreas Holm Cryx
8 Torbjörn Hansson Legion
9 Jeppa Resmark Cygnar
10 Gustav Linderup Cygnar
11 Henrik Eriksson Retribution
12 Sami Suikki Cryx Finland
13 Alexand Jegendal Circle
14 Jaakko Uusitupa Cygnar Finland
15 John Tapper Trollbloods Stockholm John
16 Mikko Kulmala Retribution Finland
17 Tatu Purhonen Khador Finland
18 Tero Särkijärvi Cryx Finland
19 Hugo Svanborg Menoth
20 Jan Jakubowski Menoth Falun
21 Anton Hansson Cygnar
22 Andreas Engström Khador
23 Mika Ketola Trollbloods Finland
24 Dan Alf Cryx
25 Daniel Nyberg Menoth Uppsala Awarl
26 David Berggren Cryx
27 Janne Mikkola Circle Finland
28 Göran Farm Mercs
29 Fredrik Spåre Legion
30 Teemu Aro Cygnar Finland
31 Mikael Carlsson Cygnar
32 Jakob Oskarsson Trollbloods Uppsala Tossmast3r
33 Johan Dyrlind Circle Umeå
34 Mats Weingård Khador Falun
35 Erik Sjöberg Mercs
36 Albin Olsenmyr Mercs Uppsala Bagarn
37 Erik Öhman Cygnar Umeå
38 Fredrik Söderman Menoth Umeå
39 Kalle Åstrand Khador
40 Benjamin Hyvönen Mercs Umeå Bebben
41 David Gustafsson Cygnar
42 Hermanni Raatevaara Legion Finland
43 Henrik-Pekka Henttonen Khador Finland
44 Björn Hedberg Trollbloods
45 Emilio Miranda Cryx Falun
46 David Munro Mercs
47 Fredrik Raben Cygnar
48 Oskari Backman Legion Finland
49 Weyne Andersson Cryx
50 Tommy Höijer Khador
1 Dennis Korzun Trollbloods
2 Adam Albiin Menoth Stockholm HG
3 Rickard Nilsson Cryx
4 Pär Nordlund Legion
5 Christoffer Wedding Circle
6 Teppo Aro Menoth Finland
7 Andreas Holm Cryx
8 Torbjörn Hansson Legion
9 Jeppa Resmark Cygnar
10 Gustav Linderup Cygnar
11 Henrik Eriksson Retribution
12 Sami Suikki Cryx Finland
13 Alexand Jegendal Circle
14 Jaakko Uusitupa Cygnar Finland
15 John Tapper Trollbloods Stockholm John
16 Mikko Kulmala Retribution Finland
17 Tatu Purhonen Khador Finland
18 Tero Särkijärvi Cryx Finland
19 Hugo Svanborg Menoth
20 Jan Jakubowski Menoth Falun
21 Anton Hansson Cygnar
22 Andreas Engström Khador
23 Mika Ketola Trollbloods Finland
24 Dan Alf Cryx
25 Daniel Nyberg Menoth Uppsala Awarl
26 David Berggren Cryx
27 Janne Mikkola Circle Finland
28 Göran Farm Mercs
29 Fredrik Spåre Legion
30 Teemu Aro Cygnar Finland
31 Mikael Carlsson Cygnar
32 Jakob Oskarsson Trollbloods Uppsala Tossmast3r
33 Johan Dyrlind Circle Umeå
34 Mats Weingård Khador Falun
35 Erik Sjöberg Mercs
36 Albin Olsenmyr Mercs Uppsala Bagarn
37 Erik Öhman Cygnar Umeå
38 Fredrik Söderman Menoth Umeå
39 Kalle Åstrand Khador
40 Benjamin Hyvönen Mercs Umeå Bebben
41 David Gustafsson Cygnar
42 Hermanni Raatevaara Legion Finland
43 Henrik-Pekka Henttonen Khador Finland
44 Björn Hedberg Trollbloods
45 Emilio Miranda Cryx Falun
46 David Munro Mercs
47 Fredrik Raben Cygnar
48 Oskari Backman Legion Finland
49 Weyne Andersson Cryx
50 Tommy Höijer Khador
JOnkun ruotsalaisen turnausraportti, jossa ainakin H-P edustaa pienessä römpsädarrassa heti ekassa pelissä. En pudonnut tolle kuvalle juuri lainkaan:
http://privateerpressforums.com/showthr ... s-Kingdoms
Kolmas lista näyttäisi vähän Samin pSkarrelta..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ruotsalaisen jätin.petskules kirjoitti:JOnkun ruotsalaisen
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja tietysti Viking Linen toimitusjohtaja kommentoi Gracen viinatonta menoa:
"Toimitusjohtajan mukaan alkoholin myyntirajoitukset eivät ole latistaneet risteilyn juhlatunnelmaa, päinvastoin.
- Olin itse mukaan risteilyllä perjantaina. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012 ... 3_uu.shtml
"Toimitusjohtajan mukaan alkoholin myyntirajoitukset eivät ole latistaneet risteilyn juhlatunnelmaa, päinvastoin.
- Olin itse mukaan risteilyllä perjantaina. "
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012 ... 3_uu.shtml
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Eipäs vähätellä, todellakaan ollu enää darrassa tossa vaiheessa. Onneks en muista tosta pelistä mitään.petskules kirjoitti:JOnkun ruotsalaisen turnausraportti, jossa ainakin H-P edustaa pienessä römpsädarrassa heti ekassa pelissä. En pudonnut tolle kuvalle juuri lainkaan:
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joo mut RÖÖÖÖÖ-MMM-PSÄÄÄÄÄÄÄ!
Onko todella ollut niin rankka turnaus että keneltäkään suomalaiselta ei ole vielä tähän mennessä irronnut rapsaa :O. Vai enkä vaan löydä.
Ehkä olen tottunut liian hyvään, mutta ainakin muutaman viimeisen ulkomaan turnauksen perusteella tähän mennessä pitäisi olla jo tullut vähän kattavempaa analyysiä turnauksesta. Se nyt on kuitenkin sanomattakin selvää että viina on virrannut ja siitäkin huolimatta/siitä johtuen hauskaa on ollut...
Ehkä olen tottunut liian hyvään, mutta ainakin muutaman viimeisen ulkomaan turnauksen perusteella tähän mennessä pitäisi olla jo tullut vähän kattavempaa analyysiä turnauksesta. Se nyt on kuitenkin sanomattakin selvää että viina on virrannut ja siitäkin huolimatta/siitä johtuen hauskaa on ollut...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
- GreenMeanie
Mä voisin kirjottaa rapsan lyhyesti nyt sikäli kun muistan, kaikki on täysin mun mielikuvista, eli alkupeliä en muista juurikaan, mutta omat feilatut casterkillini kyllä;smigi kirjoitti:Onko todella ollut niin rankka turnaus että keneltäkään suomalaiselta ei ole vielä tähän mennessä irronnut rapsaa :O. Vai enkä vaan löydä.
Pahoittelen tekstin tasoa, boldasin kaikki kohdat jotka oli tärkeitä turnauksen kannalta.
Listathan oli:
pVlad nysseillä, widowmakereilla, 3 jaskalla ja avuilla. Tää on mun suosikki, signs & portents on aivan älytön, behe+spriggan+nyssit+widowmakerit osuu ja saa asioita jo siihen kuntoon, että mun 11.5-15 tuumaan fiitillä tulevat jaskat pääsee aika helpolla, varsinkin Eiryksen ja AHn kanssa. Myös se, että Vladi on simppeli pelata auttaa mun peliä, valitsee vaan s&pn ja BoKin välillä.
pIrusk WGIllä, Kayazyillä, karhuilla ja conquestillä. Tätäkin on pelailtu jonkun verran, mutta kuten rapsoista tulette huomaamaan, on conquestin ehjänä pitäminen liian vaikeaa. Toimii mitä vaan vastaan joka ei poista high def infatrya ihan tyhjästä. Venatkaa kun näätte mun matchupit.
Ja vikana Zerkovan tieri lista, jota tälläkin foorumilla on käsitely. Ei tarvitse monia modeleita joita ei muista listoista löydy, eikä uuden kasterin pelaamisen opettelu tai charactereiden siirtely totutuista listoista kiinnostanut. Kokeilupeleissä zerkovasta ei ollut mitään haittaa listan kannalta, välillä jopa hyötyä.
Peli 1: Legioona, eVayl: Torbjörn Hanssen
Tämä peli on rapsattu myös tuolla ylläolevassa linkissä.
Tässä vaiheessa olin jo junassa ratkaissut univajeen/krapulan korkkaamalla pullon viskiä ja soittelemalla (joskus aamu 8 lauantaina) kavereille Teron kanssa. En myös ole pelannut legioonaa vastaan oikeastaan ikinä. Lyhyesti sanottuna en tiedä miten kaikki pedot tuli conquestiin kiinni mutta se oli aika hyvin siinä. Stealthin ignoraaminen ja purifikaatio ei auttanut kayazyjakaan. Riskillä totesin että voisin saada petoja vielä tapettua battle lustatuilla karhuilla ja kayazyilla, mutta se jättää Iruskin yhteen fokukseen ja purifikaatio hoitaa IFn. Ei siinä, lustit ja charge pois killboxista aidan taakse. Kaikki pedot vähissä hipoissa mutta abaut kaikki elossa, koska en vaan osaa. Vastustaja jäädyttää iruskin muurin taa enkä pääse killboxiin. GG. Hyvä vastustaja jolla mulle liian tuntematon faktio.
Peli 2: Cryx, pDenny: Dan Alf
Tiesin jo etukäteen että ekaan cryxipeliin tulee Zerkovalle käyttöä että saan sen pelailtua pois, niimpä niin. Taisin aloittaa, liikkua vähän mutta vastustajan vuorolla kaikki tulee yllättävän pitkälle. Laskeskelen ettei Zerkova ole vielä vaarassa, Kayazyissä Banishing Ward estämään criplaamista, watcher ittelläni. Vanguardi chargeaa mutanttiponeja, saattoi tappaakkin. Conquesti poistaa jalkaväkeä, spriggani seisoo toivomassa watcheria. Loppuarmeija koittaa poistaa nappeja. Tämä on toki fiitin paikka. Kiitos fiitin multa kuolee vähemmän kuin olisi voinut, denny fiittaa aika keskeltä kenttää. Joudun käyttämään watcherin liikkeen estämään laneja zerkovaan. Turpaan on tulossa.
No, kokeillaan; Zerkova droppaa upkeepit, Conquesti saa yhden, pyssyttää Dennyä blastidaman toivossa, sitten zerkova heittää tuplabuustatun ghost stone Razor windin pDennyyn. Denny jää kuuteen hipariin. Mulla on mielikuva, että vastustajan tarvi saada muhun crippling grasp päälle, mutta en kyllä enää keksi mikä se muka olisi voinut olla, mutta osuessaan sillä ottaa vastustaja d6 pinnaa lämää koska Zerkova. Heitän vitosen ja zerkova kuolee minuuteissa tuskallisesti Dennyn nauraessa yhdessä hipassa.
Peli 3: Cygnar, eHaley: Fredrik Raben
Tässä vaiheessa alan melkeen itkeen näitä matchuppeja, mutta vähän selvinneenä toteen vastustajan pelaavan mun mielestä ei niin optimoitua listaa ja kelaan että mikäs tässä, Vladillahan on mahdollisuudet. Alkuvuorot on arvailua, saan tapettua widowmakereilla ja nysseillä stormbladeja ja swordknighteja, mutta myös deadeyetyt gunmaget tekevät sitä mitä tekevät. Vastus fiittaa mun mielestä huonosti (verrattuna tiettyihin suomalaisiin), mutta saa tapettua dragon ja nyssit ja otettua pari skenupinnaa.
Tässä vaiheessa totesin että kaikki tai ei mitään, näin caster killin mahdollisuuden. 3 focusta sprigganille. Widowmakerit poistaa muutamia swordknighteja, samoin behe aimaa ja tappaa yhden feilaten toisen. Vlad heittää signs & portentsin, chargaa lähimpään knightiin, tappaa ja castaa ilmaiseksi boundless chargen sprigganiin ja fiittaa. Sprigganilla on nyt 15 threatti reachillä, otan yhden free striken ja pääsen kahteen tuumaan haleystä. Chargehyökkäys (Haleylla set defence, sprigganilla powerful charge) Osuisi s&p kympillä, mutta kun ei. Uusi attack ja buusti, ei vieläkään. Vladi on kiinni vihuissa nollassa ilman bokia, vastustaja tappaa sen liiankin helposti.
Peli 4: Khador, eSorscha: Tommy Höijer
Tää on voitettava. En voi ottaa 4 peliä turpaan ekana päivänä. Viskipullosta vajaa puolet jäljellä ja kaljalavakin on keventynyt. Kaveri on kuulemma tullut pelaamaan sairastuneen Alfredin listoja, joita kummastelin jo ennen turnausta. Vladimir kehiin. Vähän pelästyn kun eSorscha tulee kehiin. Saan ekan vuoron ja valmistan linjat ampumaan. Sitten tuleekin selväksi ettei vastustaja ole pahemmin pelaillut. Winter guardi juoksee melkeen keskellä kenttää liiankin tiukasti, kayazyt toisella puolella. Jackit (Beasti ja kodiak) oli takana pääsemättä edes oikeasti juoksemaan. Sorscha heittää IFn winter guardiin.
Vuoron vaihtuessa annan 2 sprigganille ja 1 behelle, castaan Signs & portentsin ja fiittaan, poistan IFn eiryksellä, aimaan widowmakereillä (osuu kolmosilla + s&p) ja tapan 4 WGItä, Nyssit aimaa ja ampuu WGItä (Osuu nelosilla + s&p) ja zephyroi vähän eteenpäin. Pari winter guardia jäljellä. Spriggan ja Behe kävelee lähemmäs ja räiskivät ja tappavat kayazyitakin kivasti, drago chargaa kayazyjen keskelle, aktivoi imprinttinsä ja boostaa osumaa kahdesti tappaen 2 lisää kayazyä. Koitan räjäyttää sen mutta ei niin ei. Multa ei ole kuollut mitään ja vastustajalta abaut kaikki infantry.
Vastustaja fiittaa, antaa beastille focusta ja heittää IFn Kayazyihin (älä kysy). Beasti tulee kiinni dragoon ja tappaa sen nohevasti, kodiakki on liian kaukana tekemään mitään. Sorcsha on yhdessä fokuksessa ilman IFfää. Aha, Behelle 3 subiin, Signs&portents. Mulla on nyt Widowmakerit, Nyssit CRAlla ja Behe aimaamassa jotka kaikki pääsee ampumaan Sorschaa. SPLÄT. Vastustaja oli hauska kaveri joka vannoi tuhoavansa mut Swinnishissä, ja metailtiin khadoria jonkin aikaa sen kanssa kun muut pelailivat vielä, ilmeisesti kaverin omat listat on ihan erilaisia (ja parempia) kuin nämä mitä hänet laitettiin pelaamaan.
Tässä vaiheessa kokoonnuttiinkin suomalaisten kanssa ja todettiin että tänään juodaan teetä sivistyneesti ja valmistaudutaan huomiseen. Käydään porukalla syömässä, hengaan ruotsalaisten kanssa jotka puhuu star warsista ja pelaamisesta, tässä vaiheessa uskon vielä huomiseen. Yöllä kun palataan nukkumapaikalle jossa suurin osa jo on, keskustelu käy kiivaana. Istuessani alas lähelläni istuva neitokainen katsoo minua ja sanoo ''RÖMPSÄ'', joku työntää viinapullon käteeni. Kaikilla ei ollut housuja.
Peli 5: Cygnar, pNemo: Mikael Carlsson
Koska kokemus tuo varmuutta (ja krapula vähenee muiden ollessa enenmmän krapulassa), olen suht hengissä ja intona taas. Voi olla että suomen masiinapelaajista 95% vie mua matematiikan alalla, mutta tämmösissä mulla näkyy olevan edge. Se ettei ekassa pelissä ole Cygnarilla eHaleyta ei myöskään haittaa.
pVlad. Casteri jota en tunne, mutta nopealla lukemisella ei näytä niinkään mahdottomalta. Kun vielä saan aloituksen, olen ihan voittamassa peliä. vastustaja tuo toisella zonella vastaan forge guardia, joita mun widowmakerit innolla odottelevat, toisella puolella tulee lancer ja gun maagit, isojen jaskojen ja battle enginen pysyessä takana. Mun vuorolla widowmakerit ja eEiryss tiputtaa 5 forgeguardia, spriggan ja drago etenee keskemmälle, behe ja nyssit saa tapettua pari gun magea ja tuhottua lancerista kaiken paitsi keskimmäiset gridit, eli movementin ja noodin. Tietty. Vastustaja saa tapettua widowmakerit hyvin onnistuneella electroleapilla, samoin eiryss kuolee, vastustaja tappaa forgeguardilla objektiivin nousten 2 pinnaan. Ainoa heavyhitter, centurion, chargaa dragon ja pistää sen päiviltä toisella zonella, josta lähtee myös muutamia nyssejä.
Mulla on mielestäni hyvä sauma ottaa etua tässä, ensi vuorolla kun en fiitissä saisi jaettua fokusta. Vlad antaa 2 sprigganille ja 3 behelle, castaa beheen boundlessin (jotta pääsee dragon raadon yli) kävelee vähän taakse ja fiittaa. Holtti ampuu 1 forgeguardin, aiyana yrittää harmata centurionia, mutta ei osu. Spriggan chargaa forgeguardeihin, osuu 4 kertaa ja piperin tough onnistuu joka kerta. Behemoth chargaa centurionin. Tarvitsen vitosia osumiseen, charge osuu, kolmella nopalla suoraan sisään. 5 damagea. Seuraavat kolme lyöntiä ohi, mutta viimeinen osuu. Damaan tuplaykköset. Nyssit yrittää säätää jotain, varmaan tappoi lanceria, mutta peli on menetetty. Vastustaja vielä munkittaa FGltä slamin joka työntää sprigganin pois alueelta, liikkuu dominoimaan ja tappaa centurionilla viidellä fokuksella (ei niin yllättäen) objektiivin ottaen skenuvoiton. Tää nakers, join kaljaa.
Peli 6: Legioona, pLylyth: Oskari Bäckman
KUHA! KUHA! KUHA! Tässä vaiheessa oli selvää että tän matsin häviäjä on huonoiten sijoittuva suomalainen. Olin vähän 50/60 koska legioona on vaikee, mutta toisaalta siinä missä mä selvisin suht vähällä krapulasta näyttää keskiverto McThralli eläväiseltä verrattuna Oskarin pelikuntoon. Saan taas ekan vuoron, juoksutan kaikkea pitäen conquestin vähän kauempana, IF meni ittelleen Iruskille varmuuden vuoks, muuten ei mitään jännenpää. Oskari tuo kanssa kaikkea lähemmäs, typhoni valmistautuu chargaamaan conquestin jos se tulee lähemmäs.
Mun seuraava vuoro ei ollut edes hauskaa enää. Conquesti tulee eteenpäin, buustaa osumaa typhoniin ja saa critin, typhoni lentää tarpeeksi kauas ettei ole enää conquestille mikään uhka. Tämä vapauttaa kayazyt jotka suunnitelin tuovani väliin, Irusk fiittaa ja saxonilla kayazyt chargaa muurin yli tappamaan stridereita ja onnistuvatkin siinä ihan kivasti, great bearit kävelee takana. WGI bob&weavaa, ampuvat raptoreita. Fiitissä tarvin (buustattuja) seiskoja osumiseen ja kaseja että tapan suoraan. Mulla on ehkä 6-7 WGItä jotka pystyy ampumaan. Ja kaikki raptorit kuolee. Tässä vaiheessa Oskarin kärsivä ilme oli kadonnut ja elämä hävinnyt silmistä. Sitten anyssa tappoi Joen ja striderit ja mikälie shardi pari kayazya, conquesti ottaa jonkin verran lämää, evvk. Conquestille kolme, battlelusti karhuille ja Irusk seisoo mäellä def 18 Bokurin vieressä suht kaukana kaikesta. Mekaanikot hiilaa loisteliaasti, Conquesti tappaa yhden heavyn ja karhut typhonin. kayazyt viimeistelee muita janttereita ja mä mietin että ottaisinko kaikki WGIt takasinpäin tappamaan anyssaa, koska niillä ei muuta tekemistä. Saan myös pisteitä.
Anyssa tappaa sylyksen, ehkä kayazyjä taas kuolee, jotain on kiinni conquestissa joka tekee vielä vähän lisää lämää. Mun vuorolla wgit jotain säätää, conquesti ampuilee lylythiä saaden sen muutamiin, bokuri chargaa anyssaan mutta ei osu. kayazyt tappavat loput, karhut lähtee juoksemaan lylythiä kohti. Pöydällä jäljellä multa melkeen kaikki, lyly ja anyssa.
Anyssa tekee jotain Iruskiin, Lyly koittaa tappaa conquestia epäonnistuen. Conquesti tappaa lylyn blastilla.
2 voittoa kuudesta pelistä joista toinen ois menny eri tavalla jos Oskari ei ois ollu niin seis ja mä heittäny noppaa kun jumala. Paluumatkalla toisessa hytissä p***ametaa ja toisessa p***ametaa. Odotan innolla Swinnishiä.
Edit: Pakko lisää tähän vielä yks, vikan pelin jälkeen katon Jannen peliä vieressä. Luulen ottaneeni riidit, Karchev melkeen täysissä, molemmilla fiitit käytetty, Janne koittaa mennä kromakilla kiinni ja viimeistellä, ei onnistu. Sitten se sanoo fiittaavansa, johon vastustaja kysyy hämmentyneenä ''Mitä sun fiitti tekee?''. Släps.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, La 02.02.2013 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hyvä rapsa. Toisessa hytissä siis metattiin ihan aidosti sitä itseään..GreenMeanie kirjoitti:Paluumatkalla toisessa hytissä p***ametaa ja toisessa p***ametaa. Odotan innolla Swinnishiä. [/b]
Tämä oli siis paikallinen tyttö, jolle oli selitetty sanan tarkoitus. Joutui kuuntelemaan muutenkin hienoja juttuja koko illan. Mutta Ruotsalaislähteiden mukaan sillä oli ihan hauskaa kuitenkin ja halusi tulla toistekin. Ja alkoi kotona lueskelemaan Hordesin sääntöjä.. ;)Istuessani alas lähelläni istuva neitokainen katsoo minua ja sanoo ''RÖMPSÄ'', joku työntää viinapullon käteeni. Kaikilla ei ollut housuja.
Nauran aivan katketakseni tota Rapsaa... Pitää yrittää ens vuonna mukaan :D