"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DSC/Warlord Games: Beyond the Gates of Antares

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Re: DSC/Warlord Games: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

jamovoima kirjoitti:Mites, sääntöihin paremmin tutustuneet, kuinka hyvin peli sopii 40k figuilla pelattavaksi? Lähinnä siis Taittuuko armeijalistat helppoon count assaamiseen? Nimim. "pirusti olisi figuja valmiina".
Todennäköisesti toimii ihan hyvin muuten, mutta niitä erilaisia droneja ja probeja on työnnetty joka listaan varmaan ihan siksi, ettei niiksi hyvin passaavia malleja ole joka 40k-jannulla kaapit väärällään.

Toki en ole armeijalistoja lukenut, pääsin sääntökirjassa vasta kohtaan "Shooting", mutta onhan se nyt aina niin, että väkihaarniskainen avaruusjääkäri on väkihaarniskainen avaruusjääkäri, olipa peli mikä ikinä -- Antareksen porteilta urbaanisodan ja vastarinnan kautta äärettömään ja sen yli.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
finmirage

Viesti Kirjoittaja finmirage »

servo skulls anyone? :D
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Joo, sama kävi mielessä. Plus kaapissa on myös isohko tau-armeija odottelemassa käyttöä (on aika kuiva pelattava 40k:ssa, kun oma kalusto on lähinnä jalkaväkeä).
finmirage

Taut vois olla vaikka Isorian Shard, kun se oli fluffissa alieneiden korruptoima INTEL :)
finmirage

Sain just Sarissalta (tekee HDF terrainia ml. se preorderin mukana ollut transmat station) vastauksen viestiini, jossa kyselin onko ne tekemässä Antares specifistä kamaa:

"Hi Timo,
We've been working with Warlord to create some Antares specific scenery and the first of these releases will be in the matter of a couple of weeks and if you look in the rulebook you'll see some little clues and teasers in some of the photography. As well as some generic pieces there will also be some faction themed items.
Watch this space, details will be imminent on the first wave of releases and they will be available this month.

Thanks,
Steve"
jamovoima
Valvoja

Sääntis ei ole vielä tullut, mutta olen katsellut peliin liittyvää materiaalia ja täytyy myöntää, että nuo freenornit on alkaneet houkuttelemaan. Eihän tässä näin pitänyt käydä...
finmirage

Cool. Mä just olen täällä sormi liipasimella tilaamassa lisää concordia. Nuhu mandariineja ja plasma drone + jump squad. En oo muuten ainut, joka on todennu, että noi figut näyttää kuvissa rumilta, mutta livenä ovat hienoja. Harmi jos peli ei lennä sen takia. Olisivat saaneet palkata paremman maalarin. Kohtuu ankee asim toi algorynien värisceema. Punasta ja minimaaliset highlightit...
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

https://www.youtube.com/watch?v=IA5XElVxGf4

Sekoon...

miten voikaan taas lapsettaa 32 vuotiaana näin paljon.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

On kyllä tuo boksi kovinkin kutkuttavan näköinen, ei siinä mitään... ja vielä Warlordin säännöillä... must... resist...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
jamovoima
Valvoja

Joo oon pari kertaa harmitellut, että tuli ostettua pelkkä kirja, kun pienellä lisäpanostuksella olisi saanut laatikollisen uggoja. Mutta toisaalta onhan noita jo entuudestaan ja tykkään ehkä eniten Antareksen faktioista niistä punasista soltuista.
jamovoima
Valvoja

Hain kirjan postista. On kyllä laadukkaan oloinen teos. Paitsi hakemisto puuttuu :(
finmirage

Hakemisto puuttuu, mutta alun sisällysluettelossa on kohtuu takrkasti listattu kaikki oleellinen. Tsekkaapa.

Tänään tuli newsletter, jonka mukaan warlord ja sarissa julkaisee huomenna antares maastoa. Varmaan jotain hdf kamaa...
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Hakemiston puutteen merkitystä vähentää myös Rick-sedän tapa toistaa samaa asiaa riittävän monta kertaa.

Kirja sinänsä on kyllä ihan siisti ja tukevan oloinen, ei mikään silmäkarkin huippu tosin mutta toisaalta helppo lukea hieman hämärämmässäkin kun vesileimauksen ja värien kanssa ei ole vedetty överiksi. Triviaaleja virheitä ei ole kovin montaa. Sisällön osalta tuo toisto kyllä alkaa puuduttaa näin suoriltaan läpiluettuna.

Pörrö saa plussaa siitä, että siinä on edes jonkin verran otettu mukaan konsepteja, jotka ovat scifikirjallisuuteen tulleet mukaan 2000-luvun mittaan eikä ole juututtu klasariysärivuosikymmenille. Säännöissä se nyt ei välttämättä ihan niin hienosti tule esiin, mutta en toki niistä an sich kovin paljon uskalla sanoa pelaamatta. Jotenkin tuli tosin fiilis että ehkä muutama poikkeus olisi voitu pelistä karsia sen oleellisesti kärsimättä, mutta se voinee osittain johtua jankuttavasta ilmaisustakin.

Figuja pitäisi ährääntyä kokoamaan edes muutama. Viime viikonloppuna pesaisin sentään yhden spruukin Concordia, mutten saanut aikaiseksi kasattua yhtään hemmoa. Ehkä jo ensi viikonloppuna, mutten kyllä mene lupaamaan mitään enää edes itselleni.

ETA No enpä koonnut taaskaan ensimmäistäkään miniatyyriä. Ehkä jo ensi viikonloppuna... Miniatyyreistä puheen ollen, Warlord on kasannut suhteellisen hyviä tarjouksia niille, jotka saavat kärpäsanalogianpureman aloitusboxista:
http://www.tabletopgamingnews.com/new-s ... ord-games/
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pläräsin Noppakerhon tupareissa tuota Antareksen kirjaa pikaisesti... oli kyllä ihan mukavan näköinen teos. Warlordin laatu kyllä näkyi. Sisällöstä tosin en ehtinyt mitään sanoa, mutta kuvat näyttivät kivoilta ja kannet olivat kovat. :D
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Silveri kirjoitti:Pläräsin Noppakerhon tupareissa tuota Antareksen kirjaa pikaisesti... oli kyllä ihan mukavan näköinen teos. Warlordin laatu kyllä näkyi. Sisällöstä tosin en ehtinyt mitään sanoa, mutta kuvat näyttivät kivoilta ja kannet olivat kovat. :D
Jos jotain scifipeliä ens vuonna kokeilen niin se olkoon tämä :) Ihan sen takai että Boltti on nastaa, ja boltti D10:eillä on epäilemättä vielä nastempaa. Kunhan mun olemassaolevat nelkkarifigut vaan riittää tähän.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
jamovoima
Valvoja

Silveri kirjoitti:Pläräsin Noppakerhon tupareissa tuota Antareksen kirjaa pikaisesti... oli kyllä ihan mukavan näköinen teos. Warlordin laatu kyllä näkyi. Sisällöstä tosin en ehtinyt mitään sanoa, mutta kuvat näyttivät kivoilta ja kannet olivat kovat. :D
Joo, toin sen paikalle puhtaasti mainosmielessä :)
finmirage

sieltä on vissiin tulossa joku kampanjakirja alkuvuodesta ulos. Ei mitään tarkempaa tietoa vielä, mutta epämääräistä vihjailua, että se olisi jotain wanhan rogue traderin tyylistä narratiivista jännää. Nyt saa jo kai varovasti innostua :D
jamovoima
Valvoja

Nyt kun tuota on ehtinyt vähän enemmän selailemaan, niin entistä enemmän himottaa päästä testaamaan. Army optiot (eli ostattevat re-rollit yms.), dronet ja probet vaikuttaa mainioilta jutuilta. Tuo mukavasti lisäoptioita armeijan rakennukseen.

Olen myös ehkä sanut päätetyksi, että pelaan Dark eldarejani alkuun freeborneina, random sci-fi figuni saavat olla concorden pohjat ja Virallisista figuista valinta kohdistunee Algoryneihin (vaikka Boromiiteilla onkin hienoimman näköiset aseet ja muut tilpehöörit, tosin ehkä ne on vaan maalattu parhaimmin studioarmeijoista).
finmirage

jamovoima kirjoitti:Nyt kun tuota on ehtinyt vähän enemmän selailemaan, niin entistä enemmän himottaa päästä testaamaan. Army optiot (eli ostattevat re-rollit yms.), dronet ja probet vaikuttaa mainioilta jutuilta. Tuo mukavasti lisäoptioita armeijan rakennukseen.

Olen myös ehkä sanut päätetyksi, että pelaan Dark eldarejani alkuun freeborneina, random sci-fi figuni saavat olla concorden pohjat ja Virallisista figuista valinta kohdistunee Algoryneihin (vaikka Boromiiteilla onkin hienoimman näköiset aseet ja muut tilpehöörit, tosin ehkä ne on vaan maalattu parhaimmin studioarmeijoista).
Pitäisköhän mun sit muuttaa, kun ajattelin tehdä toiseksi armeijaksi algorynit. Tilasin jo yhden paketin ai trooppereita testailun vuoksi, mutta voin myydä ne sulle jos haluat? Eihän se periaatteessa haittaa vaikka ois samoja armeijoitakin, mutta näin alussa vois vähän jakaa että pääsis pelaan mahdollisimman eri tyylisiä pelejä :)

Toisaalta saa nähdä tuleeko toi mun lähetys koskaan perille. Postin lakko vissiin aiheuttaa nyt lagia....
finmirage

Jamo: Eikös sulla ollut työn alla Starship troopers projekti? Ne ötökät vois proxyttaa Vorleja ehkä? Katopa tätä ketjua:
http://www.warlordgames.com/forum/viewt ... 57&t=23098
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”