Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
shoddie kirjoitti:Nonni. Uutta metaa putkeen. Epic Xerxis on täs pyöriny mielessä. Lista on metattu hordesia vastaan koska sentinelien poison. Varsinki legioonaa mielessä pitäen tätä oon mietiskelly. Miltäs tälläne gunline näyttäis?
Olisko brute mitään? Kun ei ne ravagoret kuitenkaan sentinellien kanssa halua ampumis kilpaan ryhtyä, ja sen jälkeen paras ampumis kohde on xerxis itse vai kuinka paljon meinasit rullatuoli herralla cämpätä?
Luulis Teemunki pikkuhiljaa arvostavan mun mordikaarmetaa. 3 drakee ja 30 ukkoo tuffilla. Excarnate kyl irtoo supportista jos aspy sitä lähtee tosissaan kaivamaan. Blade shieldillä ja fiitillä luulis pärjäävän retrillekki. Armoria tää lista ei kyl riko sit millää :/
Jos joku ei vielä osannu yhdistää, ni metailen tässä tosiaan kahen ja kolmen listan settejä. Kahtena listana ois halaak & mordikaar ja kolmen listan pareihin liittyis eXerxis joukkoon. Teoriametaa vuoden vaihteeseen asti ja sit alan pyörittää näit pöydil ku cocit on pelattu.
Epic xerxis tuntuis kans kivalta, mut mietityttää et onks täs ny liikaa supporttia ja liian vähän bisnestä
Epic Xerxis (*5pts)
* Basilisk Krea (4pts)
* Cyclops Raider (5pts)
* Archidon (7pts) (BOND!)
* Tiberion (11pts)
* Aradus sentinel (8pts)
* Aradus sentinel (8pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Extoler Soulward (2pts)
Extoler Soulward (2pts)
Mortitheurge Willbreaker (2pts)
Mortitheurge Willbreaker (2pts)
Viimeksi muokannut shoddie, La 01.11.2014 07:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yhtään eXerxistä tuntematta sanoisin et 6 nappii bisnestä ja 24 pinnaa supporttii on silti aika överii. Toisaalt oon varmaan liian juurtunu warmachinen puolelle. Sitä nyt vois eka alottaa pohtii et tarviitko varmast kahet piiskat?
Veripallo kirjoitti:Yhtään eXerxistä tuntematta sanoisin et 6 nappii bisnestä ja 24 pinnaa supporttii on silti aika överii. Toisaalt oon varmaan liian juurtunu warmachinen puolelle. Sitä nyt vois eka alottaa pohtii et tarviitko varmast kahet piiskat?
Kahet piiskat on oikeestaa ainoo supportti tossa mistä en karsi. Käytännössä melkein kaikki pedot laittaa optimitilanteessa ittensä täyteen furya. Jo yhen tai kahen piiskan kuoleminen tällä buildilla pakottaa miettimään uusiks suunnitelmaa, tai sit heitellää tresholdia. Tuplaextoller ja willbreaker mietityttää ku ei oikei oo sieluja jaossa. Toisaalta, noilla saa överin assasinaation 19´´ päähän.
Voihan tuota toki pelata elylytyylisenä full warbeast gunlinena. Mutta Xerxiksellä ois kuitenkin ignite ja hyvä feat supporttaamaan myön infantryä. Venatorit? Slingerit? Nihikset?
Charad kirjoitti:Voihan tuota toki pelata elylytyylisenä full warbeast gunlinena. Mutta Xerxiksellä ois kuitenkin ignite ja hyvä feat supporttaamaan myön infantryä. Venatorit? Slingerit? Nihikset?
Toimiiks noist joku hyvin legioonaa ja cirleä vastaan? Varsinki legioonaa vastaan oon tota miettiny. Venatorit vois kyl poistaa kiven minifiitillä.
Ens viikon sunnuntaina pitäis palauttaa Moottiin kahen eventin listat. Kaikki listat on muuten hiottu huippuunsa (niin hyvin ku täl hetkel osaan), mut mordikaarilla 12pts variantti josta en osaa valita.
Listan kantava voima on infantryn tehokas poisto. Isona miinuksena on et jos vastustajalla on colossaali ni en voi voittaa atritioon tai skenuun, koska en saa sitä rikki.
Tuo 38pts on lyöty lukkoon. Nyt ois 4kpl 12pts variantteja joita täs pyörittelen. Corena toimii:
Tai sit vedän mammutin hihasta. Tää näyttää oikeestaa aika kivalta montaki faktioo vastaa, mut nassuun tulee cryxiltä.
Void Seer Mordikaar (*5pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Mammoth (20pts)
* Aptimus Marketh (3pts)
Cataphract Incindiarii (Leader and 3 Grunts) (6pts)
Nihilators (Leader and 9 Grunts) (8pts)
EDIT: Nyt ku tarkemmin metaili ni tuleeki joka eventtiin erit listat mordikaarille. Luotto ei oo hirveen kova, mut toivotaan et muil listoil menee paremmin.
Skornemeta jatkuu pian. Muutama casteri alkaa olemaan hanskassa ihan hyvin. Vielä tarttis osa castereista opetella. Hallussa ois tällä hetkellä Mordikaar, Xerxis, pMakeda, Emakeda, eHexeris ja Zaal.
Vielä pitäis opetella seuraavat casterit: pHexerix, Makeda3, pMorghoul, eMorghoul, Naaresh, Rasheth ja eXerxis. Seuraavassa peli-illassa tarviikin testata tuota hornasekin Naareshia :O
Yks peli testattu Naareshia. Ihan ok lista vaikuttais olevan. Testailut jatkuu ja kattellaan lähtiskö fanaan pelaamaan tätä powerhousecasteria. Cyclone + fate warlker + tycom vaikuttais olevan ihan jees combo.
Mitäs röllit (ja muut hordesit) tykkäis tälläsest zaalista? Metailin vähä possuja listaan ni luulis et h-p tykkää ainaki.
Kaikki tuffaa, kaikki osuu ja kaikki tappaa. Toimii paperilla.
Supreme Aptimus Zaal & Kovaas (*5pts)
* Basilisk Krea (4pts)
* Cyclops Raider (5pts)
Farrow Slaughterhousers (Leader and 5 Grunt) (6pts)
Farrow Slaughterhousers (Leader and 5 Grunt) (6pts)
Gatorman Bokor and Bog Trog Shamblers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Ancestral Guardian (3pts)
Hakaar the Destroyer (4pts)
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor (2pts)
Paingiver Task Master (2pts)
Saxon Orrik (2pts)
Cryxkevät 2015! Skornet saa olla nyt hetken lomalla. Innostuin viime WTC:ssä eDennyn body & soul tieristä ja oon siitä saakka odotellu et joku myis halvalla maalattua cryxiä. Nyt päästiin sitte neuvottelujen jälkeen yhteisymmärykseen asioista ja banet saapu viime viikolla postista.
Aina ärsyttäny ku häviin jokasen pelin cryxiä vastaan, sekä se et skornella ei oo kunnon HC-skenukästeriä. Nyt sitte ajattelin opiskella cryxin heikkouksia ite pelaamalla niitä, sekä pääsee vihdoinki pelaamaan skenukästerillä drudgespämmiä.
Yks peli cryxii (pskarre) alla. Oli liian vähän small-base-banei pöydäl, mut muuten oli kivaa. Mäkkärit on koviksii.
Lista oli tällänen "opi tuntemaan cryx-unitit" jossa on kaikki yleisimmät yksiköt soulhunttereita ja bilejä lukuun ottamatta.
Onks joku pyörittäny tota eDennyn body and soulia (lista alla)? Mitä kokemuksia? Tarviiks se listapariks kräksän et vastustaja joutuu arpomaan listojen välillä? Oon miettiny banespämmiä tai jotai gore3+hepat+kräksää ton kanssa. Kattellaa mite meta täst aukee ku saa enemmän pelejä alle.
shoddie kirjoitti: Oon miettiny banespämmiä tai jotai gore3+hepat+kräksää ton kanssa.
Onnea uudesta faktiosta! Me ei olla kavereita enää!
Toisekseen oon nyt jo pidempää ihmetelly et miksei KAIKKI pelaa pSkarree kräksäl. Se on niin tyhmä arm 24s ja siihen saa vielki 100000000 banee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.