ainut ongelma on että tuo ominaisuus sitten kanssa maksaa sen 35 pojotsua, tosin vallan hyödyllinen silti.The Captain kirjoitti:Uusi kaaos vain saa sen ominaisuuden, että ukosta tulee immuuni instant deathille.
Rhino Rush,Land Speederit ja melkein kaikki kaikesta
ai ei lasketa demonic staturea(tai joku sellanen) instakilliin. taidetaanpas laskea. Se basic +1 t lahja ei vaikuta mutta stature vaikuttaa eli perus marine fisti ei instakillaa. Ei suteni ainakaan mitään t4 ukkoja pelkää koska ne voidaan kätellä hengiltä, t5 isot kaverit onkin vaikeampia takoa hengiltä ottaen huomioon että tappavat pari yksikköä siinä samalla.Ei s10:stä ol mitään hyötyä instakillaamisen kannalta kaaosta vastaan ku s8 riittää ellei se ole immuuni sitä +1t ei lasketa instakillausta katottaessa
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Joka tosin maksaa aika suolaisesti siihen nähden, että on suht marginaalinen voima.
[edit] jaahas neljä ihmistä ehti heittämään postin väliin, yksi jopa kaksi kertaa[/edit]
[edit] jaahas neljä ihmistä ehti heittämään postin väliin, yksi jopa kaksi kertaa[/edit]
Viimeksi muokannut jamovoima, To 16.01.2003 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pointti on lähinnä siinä etten hirveesti pelkää demonic stature äijiä ku ei mun Dark Angelit niitä kättele vaan AMPUU ne hengiltä ku niil on shoot the big ones sääntö käytössä. Joten oli sil sit ne neljä woundii ja 5+ inva
Mut simmosen 6-8 las/plasma-cannon laukauksen jälkeen siit ei paljon muuta ol ku höyryävät saappaat jäljellä.
Mut simmosen 6-8 las/plasma-cannon laukauksen jälkeen siit ei paljon muuta ol ku höyryävät saappaat jäljellä.
Ongelmia pyssyttämisen suhteen voi tulla osassa kaamoslordeja. Khornen tapauksessa erityisesti. Kunnolla rakennettu khorne-lordi vaatinee noin 28.8 marine lascannon/plasmacannon laukausta ennen kuukahtamistaan.Asmodeus kirjoitti:Pointti on lähinnä siinä etten hirveesti pelkää demonic stature äijiä ku ei mun Dark Angelit niitä kättele vaan AMPUU ne hengiltä ku niil on shoot the big ones sääntö käytössä. Joten oli sil sit ne neljä woundii ja 5+ inva
Muut kaaos jumalien lordit eivät niin suuresti hyödy staturesta kuin khornen. Niille voi ehkä enemmän harkita instakillriimun ostoa ja piileskelyä omien joukkojen sisällä.
minun susillani se lordi on ongelma ja kyllä sitä ongelmaa helpottaa enemmän instakillaavat vindyt kuin tieto siitä että sinun armeija ampuu pomon hetkessä pois tms. Ja kuten tuolla ylempänä jo sanottiin, ei sen ampuminen aina niin helppoa ole, mutta jos sen saa tapettua kauas niin se on tietenkin hyvä... ampumallahan se yleensä hoituu jos täytyyPointti on lähinnä siinä etten hirveesti pelkää demonic stature äijiä ku ei mun Dark Angelit niitä kättele vaan AMPUU ne hengiltä ku niil on shoot the big ones sääntö käytössä. Joten oli sil sit ne neljä woundii ja 5+ inva
Mut simmosen 6-8 las/plasma-cannon laukauksen jälkeen siit ei paljon muuta ol ku höyryävät saappaat jäljellä
riippuu kokoonpanosta, yleisimmässä ei ole kuin pari melaa ja yksi lasuLähinnä ajattelin et kyl sultakin varmasti löytyy jotain millä pehmittää sitä ennen ku meet kätteleen. Pari woundia pois ni johan helpottuu kättely kummasti ku ei ol niit neljää poistettavana.
- El Phantasmo
Kieltämättä teki mieli ruveta tarttumaan aikaisempiin MakeH:n kommentteihin, mutta enpäs sitä tehnyt. Sanon vaan että jos armeijallasi on ongelma esim. jonkun random demonprincen kanssa, mikä auttaa? a)koitat vaan samalla listalla/taktiikoilla jotka eivät tunnetusti toimi b) rupeat pelaamaan Unreal Tournamenttiä c) laitat siihen listaas niitä lascannoneita?
(Sori, aikas sarkastinen sävy mutta eiköhän pointti tullut selväksi.)
(Sori, aikas sarkastinen sävy mutta eiköhän pointti tullut selväksi.)
lista toimii, sitä en lähde yhden charrun takia muutamaan. Se yksi ukko on minulle ongelma mutta sellaista armeijaa en ole vielä nähnyt joka pesee kaikki muut armeijat leikiten. Luulisi että nuo uudet kaamos charrut ovat tuottaneet muillekkin päänvaivaa kuin minulle, minulle se t5 ukko on ongelma... jollekkin muulle se on sellainen perus luti salamakynsillä tms.Kieltämättä teki mieli ruveta tarttumaan aikaisempiin MakeH:n kommentteihin, mutta enpäs sitä tehnyt. Sanon vaan että jos armeijallasi on ongelma esim. jonkun random demonprincen kanssa, mikä auttaa? a)koitat vaan samalla listalla/taktiikoilla jotka eivät tunnetusti toimi b) rupeat pelaamaan Unreal Tournamenttiä c) laitat siihen listaas niitä lascannoneita?
edit...
niin unohdinkin sanoa
ei, pointti ei tullut selväksi(Sori, aikas sarkastinen sävy mutta eiköhän pointti tullut selväksi.)
Viimeksi muokannut MakeH, Pe 24.01.2003 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä ihme tuo on? Paras mitä keksin on essence(+1W), resilience, stature(yht +2T ja S10 vaadittu insta killiin), berserker glaive(mikä takaa että prinssi jahtaa pelin aaveita) ja siinä se. T6, W4, 4+ inv save. 15 lascannonit patia ja heppu vainaa.Vladgren kirjoitti: Ongelmia pyssyttämisen suhteen voi tulla osassa kaamoslordeja. Khornen tapauksessa erityisesti. Kunnolla rakennettu khorne-lordi vaatinee noin 28.8 marine lascannon/plasmacannon laukausta ennen kuukahtamistaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Yllä oli puhe lascannon/plasmacannon tulesta. Khorne lortilla on stature jonka +1T käsittääkseni vaikuttaa instakillin estoon.Tube kirjoitti:Ei muuten onnistu. Feel no pain ei futaa jos aseen strena on yli 2x toughness. Säännössä ei puhuta mitään instakillistä.Vladgren kirjoitti: Feel no pain - juttu.
/tube
Joten tuo onnistuu mainittuja aseita vastaan. S10 on kertakuolo ilman runea.
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Enkös minä juuri tuolla ylhäällä sanonut, että Feel no pain sääntö puhuu vain siitä, että aseen S pitää olla 2xT+. Instakillistä ei sanota mitään ainakaan minun Codexissani.tneva82 kirjoitti:Resilience ei vaikuta insta killiin eli feel no painia ei saa sitä vastaan.
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.