Warhammerin "EM-kisat"
-
Der Dexter
- Amazing Slug
-
Der Dexter
- Amazing Slug
Hyvät ihmiset! Aika on koittanut, joten julistan täten Fantasy Battlen Euroopan Mestaruudesta 2006 Puolassa 15.-16.7. taistelevan Suomen Joukkueen Virallisen Kokoonpanon! Joukkueeseen ilmoittautui tässä vaiheessa vielä 8 halukasta, joten pitkällisen harkinnan jälkeen tein päätökset ja joukkueessa pelaavat:
Juuso "Amazing Slug" Lähdekorpi
Ogre Kingdoms
Tatu "Der Dexter" Purhonen
Dwarves
Markus "Wompatti" Peltonen
Wood Elves
Kim "Tohtori-Syfilis" Suikkanen
Empire
Simo "saimon" Stigman
Örkit, tai demonilegioona
Risto "Sotalammas" Tepponen
Skaven
Henri "Nazreg Moonsinger" Kaino
Dark elves tai Bretonnia
Osku "Sir Trousar" Auvinen
Demonilegioona, liskot tai high elffit.
Armeijat eivät ole vielä lukkoon lyödyt, vielä ehtii maalata parissa kuukaudessa uuden juustosirkuksen turnaukseen.
Seuraavaksi esitän nopean kyselyn reittitoiveesta.
1. Lennämmekö suoraan Helsingistä (170-180 edestakaisin) Berliiniin Tegelin lentokentälle, josta siirrymme bussilla/metrolla/jollain (n. 6 e edestakaisin) Schönefeldin lentokentällä odottavaan turnausbussiin (hinta ?, varmaan parikymppiä edestakaisin), josta matkaamme Puolaan.
vai:
2. Menemmekö laivalla Tallinnaan (17-vuotiaille 30 e ja vanhemmille 40 e edestakaisin) ja sieltä lentokoneella Schönefeldin lentokentälle (120 e edestakaisin), josta turnausbussilla (hinta ?, varmaan parikymppiä edestakaisin) Puolaan.
Jälkimmäinen tapa on siis halvempi, mutta siinä on vähän enemmän säätämistä ja siirtymistä. Tallinnassa lentokentälle voi kyllä kävellä satamasta, jos ei ihan älytöntä kuormaa ole mukana. Muistakaa myös toki, että maailma on suuri, ylimääräisiä kustannuksia tulee varmasti jostakin odottamattomasta.
Ainakin Kimi ja Henri olivat halvemman vaihtoehdon kannalla, onko vastustajia?
Jos kellään ei ole mitään ylivertaista kokemusta, halua tai tietotaitoa lento- ja laivalippujen hankkimisesta, minä voin hoidella nämä lippujen varaukset ja ostot ja kaupunkien karttojen hommaamiset ja reittioptimoinnit/aikataulut, jos heivaatte rahat minulle jossain välissä. Mieluummin tietysti heti, mutta toki puolitutuille voi vähän maksuaikaakin myöntää.
Sitten vaan harjotuspelejä päälle!
Juuso "Amazing Slug" Lähdekorpi
Ogre Kingdoms
Tatu "Der Dexter" Purhonen
Dwarves
Markus "Wompatti" Peltonen
Wood Elves
Kim "Tohtori-Syfilis" Suikkanen
Empire
Simo "saimon" Stigman
Örkit, tai demonilegioona
Risto "Sotalammas" Tepponen
Skaven
Henri "Nazreg Moonsinger" Kaino
Dark elves tai Bretonnia
Osku "Sir Trousar" Auvinen
Demonilegioona, liskot tai high elffit.
Armeijat eivät ole vielä lukkoon lyödyt, vielä ehtii maalata parissa kuukaudessa uuden juustosirkuksen turnaukseen.
Seuraavaksi esitän nopean kyselyn reittitoiveesta.
1. Lennämmekö suoraan Helsingistä (170-180 edestakaisin) Berliiniin Tegelin lentokentälle, josta siirrymme bussilla/metrolla/jollain (n. 6 e edestakaisin) Schönefeldin lentokentällä odottavaan turnausbussiin (hinta ?, varmaan parikymppiä edestakaisin), josta matkaamme Puolaan.
vai:
2. Menemmekö laivalla Tallinnaan (17-vuotiaille 30 e ja vanhemmille 40 e edestakaisin) ja sieltä lentokoneella Schönefeldin lentokentälle (120 e edestakaisin), josta turnausbussilla (hinta ?, varmaan parikymppiä edestakaisin) Puolaan.
Jälkimmäinen tapa on siis halvempi, mutta siinä on vähän enemmän säätämistä ja siirtymistä. Tallinnassa lentokentälle voi kyllä kävellä satamasta, jos ei ihan älytöntä kuormaa ole mukana. Muistakaa myös toki, että maailma on suuri, ylimääräisiä kustannuksia tulee varmasti jostakin odottamattomasta.
Ainakin Kimi ja Henri olivat halvemman vaihtoehdon kannalla, onko vastustajia?
Jos kellään ei ole mitään ylivertaista kokemusta, halua tai tietotaitoa lento- ja laivalippujen hankkimisesta, minä voin hoidella nämä lippujen varaukset ja ostot ja kaupunkien karttojen hommaamiset ja reittioptimoinnit/aikataulut, jos heivaatte rahat minulle jossain välissä. Mieluummin tietysti heti, mutta toki puolitutuille voi vähän maksuaikaakin myöntää.
Sitten vaan harjotuspelejä päälle!
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Ma 08.05.2006 18:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- pikkupoika
- Amazing Slug
Päätettiin käyttää mitä reittiä tahansa, lopulta kuka tahansa voi tietysti aina mennä omaakin reittiä, pääasia vain että pääsee joko Berliinin Schönefeldin kentälle tai Gorzow Wielkopolskyyn. Eihän siinä mitään ongelmaa tule, muuta kuin että ryhmässä matkustaminen on rattoisampaa, kahdeksalla olisi jo rankkiboonustakin.
Menen varmaan Tallinnan kautta, mutta jos joku päätyy menemään eri reittiä kuin minä, voin kyllä tarvittaessa toimittaa ohjeet pelipaikalle pääsyyn. Ja kai ne kännykät Euroopassakin toimii.
Menen varmaan Tallinnan kautta, mutta jos joku päätyy menemään eri reittiä kuin minä, voin kyllä tarvittaessa toimittaa ohjeet pelipaikalle pääsyyn. Ja kai ne kännykät Euroopassakin toimii.
Mä varmaan tulisin Tzeen'nethillä meinaan aloitin juuri maalaamaan ihan tyylikästä armeijaa, jokainen modeli olisi vielä konvertoitukin! Tarkoitus olisi saada riihimäelle tyylikkäästi maalattu chaos armeija, enkä luultavasti siksi jaksa tehdä delffejä tai bretonniaa kesäksi.
Toki voin vetää pinkit lateksi haltiat hätätapauksessa kentälle giantin tukemana, hydran jollei gianttia saa.
-Nazreg
P.s Slugin ja Syfiliksen jo ehdinkin haastaa, mutta Sotalammasta ja Dexteriä vastaan haluaisin varmaan pelata tässä ennen Puolaa, pistäkääs yv:tä jos ja kun sopii.
Toki voin vetää pinkit lateksi haltiat hätätapauksessa kentälle giantin tukemana, hydran jollei gianttia saa.
-Nazreg
P.s Slugin ja Syfiliksen jo ehdinkin haastaa, mutta Sotalammasta ja Dexteriä vastaan haluaisin varmaan pelata tässä ennen Puolaa, pistäkääs yv:tä jos ja kun sopii.
-
Der Dexter
Itsehän humppaisin mitäreittiä vaan, ei väliä.
Itse aloin juuri pohtia, että haluanko pelata kääpiöillä...
Tasurin hinaaminen niillä kuulostaa hieman tylsältä, vaikka ne ovatkin lähellä sydäntä. 2kk aikaa pistää jo aloitetut Woodyt kuntoon, on mahdollista, etenkin kun on lainanappeja tarjolle, ja aremijan tuplaus.
Toinen on mahdollista maalata kuntoon, mutta kumpi...
Faban treenauksen aloiten itse ensi viikon puolenvälin jälkeen, kun tentit loppuu. Jos tuo treeni kiinnostaa, niin ehkäpä YV etukäteen tännepäin on paikallaan, itse aloitan asian ajattelun vasta viikon kuluttua...
Entäpäs sitten kaikki ylimääräinen? musiikit, liput ja fanikrääsä?
BSB suomen lipun kanssa, figu. sitten suomen liput liehumaan pelipaikalla... Mankka mukaan, niin ei tule tylsää matkustaa.
JA eihän alle 18/20? (missähän raja oli) tule ongelmia tuon Tallinan kierroksen kautta? olisikohan joitain rajoja, vaiko "kaitsemmeko" vanhemmat nuoremman kaartimme syntisen laivareissun aikana pois turmeluksen ja kadotuksen polulta pois? Nämä siis laivayhtiön näkökulmasta...
Tasurin hinaaminen niillä kuulostaa hieman tylsältä, vaikka ne ovatkin lähellä sydäntä. 2kk aikaa pistää jo aloitetut Woodyt kuntoon, on mahdollista, etenkin kun on lainanappeja tarjolle, ja aremijan tuplaus.
Faban treenauksen aloiten itse ensi viikon puolenvälin jälkeen, kun tentit loppuu. Jos tuo treeni kiinnostaa, niin ehkäpä YV etukäteen tännepäin on paikallaan, itse aloitan asian ajattelun vasta viikon kuluttua...
Entäpäs sitten kaikki ylimääräinen? musiikit, liput ja fanikrääsä?
BSB suomen lipun kanssa, figu. sitten suomen liput liehumaan pelipaikalla... Mankka mukaan, niin ei tule tylsää matkustaa.
JA eihän alle 18/20? (missähän raja oli) tule ongelmia tuon Tallinan kierroksen kautta? olisikohan joitain rajoja, vaiko "kaitsemmeko" vanhemmat nuoremman kaartimme syntisen laivareissun aikana pois turmeluksen ja kadotuksen polulta pois? Nämä siis laivayhtiön näkökulmasta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
Minun paha sanoa, mutta kyseistä EM-armeijaa voisi kukin tahollaan alkaa maalauksellisesti parantaa ja nysväämään, niin olisi meillä esittää hyvää laatua suomesta. En nyt teidän armeijoista tiedä, muttei puuttuisi päitä yms. härpäkkeitä. Olisi kiva mennä tyylikkäällä kokoonpanolla...
- Sotalammas
Wompatilla taitaa olla woodyja, eikä se osaa pelata meiän muiden tekemillä armeijoilla...Der Dexter kirjoitti:Itsehän humppaisin mitäreittiä vaan, ei väliä.
Mä meinaan tehdä suomi BsB:t jokaiselle osallistujalle. Ajattelin sponssata sillä omaa matkaani Puolaan. Figut on jo joten 8€ hintaan saa hyvin maalatun suomi napin multa ennen Puolaa, nappi on yleensä jo kaupassa kalliimpi, mutta mulla nyt on jo kaapissa tarpeeksi figuja eri armeijoille.Entäpäs sitten kaikki ylimääräinen? musiikit, liput ja fanikrääsä?
Ei siis sitä mun yleistä turnaustasoa maalaus vaan ihan oikeaa.
Jees, tosiaan osaan pelata vain omatekoisilla listoilla ja armeijoilla, joskus kokeilin pelata esim. Nasun armeijalla ja heti tipuin sinne turnauksen puoleenväliin. Bretonnia tosin on tekeillä ja saattaa jopa valmistua kisoihin mennessä ja pelikokemustakin niillä on sellaiset puolitoista vuotta eli niilläkin voin mennä jos valmiiksi saan. Mutta welffeillä on todennäköisintä.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Wompatilla taitaa olla woodyja, eikä se osaa pelata meiän muiden tekemillä armeijoilla...Der Dexter kirjoitti:Itsehän humppaisin mitäreittiä vaan, ei väliä.
- Amazing Slug
Muistakaa, että 2 ihmistä voi pelata wood elffeillä. Yhden armeijan saa tuplata.
No niin. Jotteivät liput kallistu, ne kannattaa varata piakkoin. Koska Tallinnan kautta on halvempaa, menemme sieltä. Onko joku joukkueen jäsen joka ei halua tulla tuota Helsinki-Tallinna-Berliini-reittiä pitkin EasyJetin koneella? Jos ei, tulee hänen hoitaa matkansa itse, jolloin kerron tarkemmat ohjeet vaikka yv:nä.
Ne jotka kulkevat Tallinan kautta: Varaan lentoliput torstaina illalla, johon mennessä voisitte yrittää maksaa 110 euroa tililleni: 137550-29201 Juuso Lähdekorpi. Jos teillä menee pitempään, niin siitä vaan, mutta yrittäkää hoitaa maksunne heti kun pystytte. Kun liput on varattu, matka on sinetöity ja takaisinkääntymistä ei enää ole!
Eli jos horjutte, horjukaa nyt.
Soitan vielä kaikille erikseen keskiviikon ja torstain aikana ja kysyn tilannetta, ennen kuin hankin liput.
EDIT: Niille en soita, joiden kanssa kommunikoin muuta kautta (esim. yv:nä)
No niin. Jotteivät liput kallistu, ne kannattaa varata piakkoin. Koska Tallinnan kautta on halvempaa, menemme sieltä. Onko joku joukkueen jäsen joka ei halua tulla tuota Helsinki-Tallinna-Berliini-reittiä pitkin EasyJetin koneella? Jos ei, tulee hänen hoitaa matkansa itse, jolloin kerron tarkemmat ohjeet vaikka yv:nä.
Ne jotka kulkevat Tallinan kautta: Varaan lentoliput torstaina illalla, johon mennessä voisitte yrittää maksaa 110 euroa tililleni: 137550-29201 Juuso Lähdekorpi. Jos teillä menee pitempään, niin siitä vaan, mutta yrittäkää hoitaa maksunne heti kun pystytte. Kun liput on varattu, matka on sinetöity ja takaisinkääntymistä ei enää ole!
Soitan vielä kaikille erikseen keskiviikon ja torstain aikana ja kysyn tilannetta, ennen kuin hankin liput.
EDIT: Niille en soita, joiden kanssa kommunikoin muuta kautta (esim. yv:nä)
-
Der Dexter
Eli aloin nyt tässä vääntää armeijaani valmiiksi, joka on Woodyt. Niillä vähän mielekkäämpi pelata turnausta, kuin hävitä kääpiöillä...
Tasan 2 kk aikaa, eli se on figu päivässä valmiiksi, niin hyvä tulee, vielä kun tuo ruisku ei nikottelisi, niin voisi tulla hyvää jälkeä...
Itse aloitan tässä kohta sen woodyillä pelaamisen opettelun, jahka saa tarpeeksi nappia kouraan. Älkääkä hätääntykö, en ihan keltanokka FB:n puolella ole, olen vain hävinnyt systemaattisesti jokaisen pelini FB:ssä viim. 2v. aikana...(insert hymiö here)
Yritän juuso nuo varat toimittaa tilisllesi tässä kohta siirtää, että viikonlopun loppuun mennessä tulee, toivottavasti ei taloutesi kaadu...
(jahka itse löydän siis moiset varat, palkkapäiväkin vasta ensi viikolla)
Tasan 2 kk aikaa, eli se on figu päivässä valmiiksi, niin hyvä tulee, vielä kun tuo ruisku ei nikottelisi, niin voisi tulla hyvää jälkeä...
Itse aloitan tässä kohta sen woodyillä pelaamisen opettelun, jahka saa tarpeeksi nappia kouraan. Älkääkä hätääntykö, en ihan keltanokka FB:n puolella ole, olen vain hävinnyt systemaattisesti jokaisen pelini FB:ssä viim. 2v. aikana...(insert hymiö here)
Yritän juuso nuo varat toimittaa tilisllesi tässä kohta siirtää, että viikonlopun loppuun mennessä tulee, toivottavasti ei taloutesi kaadu...
(jahka itse löydän siis moiset varat, palkkapäiväkin vasta ensi viikolla)
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Der Dexter