BugsOwn kirjoitti:Vois päivittää sitä listaa aina välil...
Pitäs ainaki 2 nimee sinne jo lisätä.
Et turha stressaa ihmiset kyl se täyttyy.
no perjantaina viimeks on stekattu että sikäli,en viitsi turhaa kulutella verkkotunnuksia viikonloppuna ku ei sillon pankki liikenne kuitenkaan toimi;)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
14:sta näyttäis olevan. sori että päivitykset on kestäny mut mulla on ollu "kaikenlaista"*miettii ja v****t laiskahan mä vaan oon
HpEdit: matti ooks saanu ne ig:t jo maaleihin ja voit tulla pelaan mites muut rixbyläiset tatu,tomi mikä on tilanne? ja muutkin vääntämään sankoin joukoin:)
Oon tänään lähdössä matkaa sinne suuntaan ja ellei toisin tuu infoa niin oletan et pelit pidetään eli otan ukot mukaan. Kerätään sit vaiks kolehti jos vain rahasta on kiinni.
Ois tietysti kiva et kertoisitte jos nyt jo tiedätte et pidetäänkö vai eikö piedätä.
Nightwun kirjoitti:Oon tänään lähdössä matkaa sinne suuntaan ja ellei toisin tuu infoa niin oletan et pelit pidetään eli otan ukot mukaan. Kerätään sit vaiks kolehti jos vain rahasta on kiinni.
Ois tietysti kiva et kertoisitte jos nyt jo tiedätte et pidetäänkö vai eikö piedätä.
no kyllä nyt ollaan niin lähellä määräänpäätä et järjestetään ja jos saadaan muutama extra pelaaja niin hyvä
Laitoin sulle rahaa keskiviikkona, eikä nimeäni näy vielä listassa. Eikö rahat ole vielä siellä, vai missä vika? Nimi siis Roope Oksanen, ja rahat äidin tililtä maksettu.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Andros kirjoitti:Laitoin sulle rahaa keskiviikkona, eikä nimeäni näy vielä listassa. Eikö rahat ole vielä siellä, vai missä vika? Nimi siis Roope Oksanen, ja rahat äidin tililtä maksettu.
ei hätiä löyty:)
Minä tulen tuonne 40k turnajaisiinkin, mutta en enää viitsti laittaa rahaa tiedon valtateille kruisimaan vaan luotan siihen että siellä on sen verta tilaa(?) että mahdun tulemalla paikalle.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
A.M€nen kirjoitti:Minä tulen tuonne 40k turnajaisiinkin, mutta en enää viitsti laittaa rahaa tiedon valtateille kruisimaan vaan luotan siihen että siellä on sen verta tilaa(?) että mahdun tulemalla paikalle.
kyllä tuo silktä näyttää et tilaa on.