Blogi: Blood Angeleita ja Vampire Counteja [21.9.08]
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Re: Blood Angeleita ja Vampire Counteja | Päivitys 1.6
On muuten komiaa NMM ja toi "harmaa" ihonen zombi on siistin näkönen ja muuten jos vaa viitisit nii ois kiva tietää ton ihon resepti.
Ja katoin et haluisit kallo passin kääpiöit, täs ois jos kiinostaa. Ihan iskemätömiä kavereita.
Ja katoin et haluisit kallo passin kääpiöit, täs ois jos kiinostaa. Ihan iskemätömiä kavereita.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
-
peukaloinen
Re: Blood Angeleita ja Vampire Counteja | Päivitys 1.6
No se on kyllä livenä hiukan tyhmemmän näköinen. Se oli kokeilu, johon en kyllä nähny paljoa vaivaa. Eli siihen on heitetty homargaunt purple (vai mikä onkaan) ja sen jälkeen rotting flesh drybrush :DOgre_dude kirjoitti:On muuten komiaa NMM ja toi "harmaa" ihonen zombi on siistin näkönen ja muuten jos vaa viitisit nii ois kiva tietää ton ihon resepti.
No kyllä muuten kiinnostaisi nuo käpsät, mutta saan koko bfspn:n 40€ finajesta. Sitten kun vielä myyn sääntiksen ja nopat kaverille 10€ niin taitaa tulla halvemmaks vaikka myisin gobbot halvallakin hinnalla. Sen lisäksi olen tavallaan jo tilannut sen.
-
peukaloinen
21.9.08
Jooh, kesäloman aikana sain maalattua 1 figun. Sen jälkeen ei oikeastaan ole ollut maalausmotivaatiota. No nyt sain tuon viidennen crypt ghoulin maalattua, joten on aika pistää vähän päivitystä 3,5kk jälkeen. Näissä taisi vahingossa olla salama päällä, joten ne näyttävät aika Scheißelta.

Näistä on sitten tulossa Black Knighteja. Ne vanhat figut on niin rumia, etten halua ostaa niitä. Siispä ostin kaverilta pari luurankoheppaa ja loput kasasin bitseistä. Ogelmana on vain se, että black knighteilla on heavy armor, ja minulla ei ole hirveästi niitä ylimääräisinä. Jos siis jollakulla on 3 ylimääräistä luurankojen rintapanssaria, pistäköön minulle yv:tä. Voin niistä jokusen euron maksaa.

Näistä on sitten tulossa Black Knighteja. Ne vanhat figut on niin rumia, etten halua ostaa niitä. Siispä ostin kaverilta pari luurankoheppaa ja loput kasasin bitseistä. Ogelmana on vain se, että black knighteilla on heavy armor, ja minulla ei ole hirveästi niitä ylimääräisinä. Jos siis jollakulla on 3 ylimääräistä luurankojen rintapanssaria, pistäköön minulle yv:tä. Voin niistä jokusen euron maksaa.

- P. Ruuhijärvi
Re: Blogi: Blood Angeleita ja Vampire Counteja [21.9.08]
Hyvin on ghoulit korostettu! Itse tosin olisin maalannut luut tummemmiksi ja yrittänyt bledinpoikasta ihoon.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
-
peukaloinen
:D:D:D Siinä on vissiin ainakin 5 eri sävyä käytetty ihossa, mutta liian pikaisen maalaamisen ja salaman takia näyttää aika kaamealta. Livenä totta kai smoothimpaa :).DakkaDakka kirjoitti:Hyvin on ghoulit korostettu! Itse tosin olisin maalannut luut tummemmiksi ja yrittänyt bledinpoikasta ihoon.
Oikein sievästi maalattuja assault marineja! Minuun ei vain iske tuo keltainen/punainen yhdistelmä. Tykkään myös erityisesti marsujen asennoista joissa ne eivät vain seiso odottamassa vastustajien headshotteja vaan ovat valmiita taisteluun. Olisit voinut laittaa moottoreihin ekhä vähän BD:tä?
Oho, en huomannut että blogia on 6 sivua...=)
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-
peukaloinen
Juuh, en ole jaksanut tätä blogia muuttaa mihinkään "viralliseen" muotoon, kun sivujakin on jo 6. Siinä ekassa vistissä on kyllä linkit kaikkiin päivityksiin. Ja kiitoksia vain kommenteista. Jos nyt aloittaisin noiden mariinejen maalauksen, tekisin varmasti pari asiaa toisin.WhAtEvEr kirjoitti:Oikein sievästi maalattuja assault marineja! Minuun ei vain iske tuo keltainen/punainen yhdistelmä. Tykkään myös erityisesti marsujen asennoista joissa ne eivät vain seiso odottamassa vastustajien headshotteja vaan ovat valmiita taisteluun. Olisit voinut laittaa moottoreihin ekhä vähän BD:tä?