Turinakisaa?
Re: Turinakisaa?
Rune aloittaa seuraavan tajunnanräjäyttäjän sitten... sitten... sitten, kun, tiedättehän...
No, pian. Toivottavasti.
No, pian. Toivottavasti.
Nonniin pari päivää aikaa kirjoittaa tämä loppuun, tämä tarina on aivan rectumista...
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti
) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
Saatan vielä olla itsekin tosiaan mukana kisassa! Tänään syntyi työpäivän lounastauolla yksi A4 arkillinen huttua, ja tänä vuonna ei kukaan pääse kitisemään että tarinassa on "taas käytetty tätä ikitylsää suomi-warhammerissa-korttia... ÄäääÄÄÄÄäääÄÄÄÄÄääääh!"
Hatunnosto sille joka kisassa arvaa mikä tarinoista on minun!
PS: Hatunnostoa ei myönnetä jos scifipuolella on alle neljä osanottajaa...
Hatunnosto sille joka kisassa arvaa mikä tarinoista on minun!
PS: Hatunnostoa ei myönnetä jos scifipuolella on alle neljä osanottajaa...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Täältä tulee ainakin yksi scifin puolelle. Kattoo nyt saanko fantsuun mitään valmiiksi.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Iron-Father
Pitäisi kai minunkin hieman viimeistellä tuota tarinaa vielä viimehetkillä. Nyt kun tutkin hieman kirjoitusasuani, niin täytyy todeta että olen kirjoittaessani ollut varmasti joko kännissä tai krapulassa. (ainiin niinhän minä muuten olinkin...) No joo, toivotaan että tuostakin saa vielä jotain aikaiseksi.
Loistavaa! Kolme osanottajaa. ;)WHAM kirjoitti:Saatan vielä olla itsekin tosiaan mukana kisassa!
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Hmm, huomenna lähto Helsinkiin, jossa olen sitten koko viikonlopun. Pitäisi varmaan tänään kirjoittaa loppuun, vaikka en vieläkään keksi miten jatkaa tarinaa.
Tämä tietää sontaista jatkoa tarinalle :( (vaikka samanlaista se tarina muutenkin taitaa olla)
Tämä tietää sontaista jatkoa tarinalle :( (vaikka samanlaista se tarina muutenkin taitaa olla)
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
hehee, täältä tulee scifi puolelle ScheiBe tarina jota ei ole kirjoitettu känissä tai krapulassa
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti
) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
Mäkin olen koko viikonlopun jossain ihmeessä, huomenna kahdeltatoista lähtö : / Saa nähdä tuleeko mitään, alkua lukuunottamatta en ole saanut mitään aikaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Jatkoin tarinaa eilen illalla, tajusin että siitä tuli painokelvotonta kuraa. Jos olisi aikaa ja intoa kehitellä, siitä voisi saada kunnollisen, mutta deadlineen se ei ehdi. I'm out!
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Ei helvetti.
Sain eilen yöllä tarinan kyllä valmiiksi, mutta
"Väsyttää ihan pirusti. Lähetän tämän huomenna"
Tänää kun katsoin, huomasin, että olin unohtanut tallentaa tarinan eilen. Shhhiiiiit.
Eli koska kohta on lähtö, joudun jäämään kisasta pois.
Sain eilen yöllä tarinan kyllä valmiiksi, mutta
"Väsyttää ihan pirusti. Lähetän tämän huomenna"
Tänää kun katsoin, huomasin, että olin unohtanut tallentaa tarinan eilen. Shhhiiiiit.
Eli koska kohta on lähtö, joudun jäämään kisasta pois.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Minä en vieläkään tajua, miksi Deadlineksi on laitettu lauantain ja sunnuntain välinen yö, kun sunnuntain luulisi olevan otollista (ja pyhää) kirjoitusaikaa viimeistellä.
- Half-breed
Kaikki on la-su yöstä kapulassa, eivätkä voi su yhtään kirjoittaa. Siis järkevää tekstiä.Diogenes kirjoitti:Minä en vieläkään tajua, miksi Deadlineksi on laitettu lauantain ja sunnuntain välinen yö, kun sunnuntain luulisi olevan otollista (ja pyhää) kirjoitusaikaa viimeistellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
"Krapula on paras muusa", vanha kynä-ääliöiden sanonta ;).
AIKAA, LISÄAIKAA!
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
VALTAA, VÄKIVALTAA!
Entä jos siirretään kuolonlinja sunnuntaiksi? Olis kiva. :)
Hajosin Caps-lock viesteille ihan kybällä.
- Viimeinen tuoppi
- Viesti:
-_-'
Epävirallista lisäaikaa on sunnuntaihin, 01.03.2009 klo 23.59.59 asti. Jos silloin osanottajia on jommassa kummassa kategoriassa alle kolme, laitan tarinat nettiin ja sanon itseni irti. Oma tarinani alkoin kirjoituksessa muistuttaa elävästi kuraa, joten se ei ehkä koskaan pääse julkaisuun asti...