"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hulluja Ideoita Hulluille Ihmisille, Hulluilta

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tylran

Re: Hulluja Ideoita Hulluille Ihmisille, Hulluilta

Viesti Kirjoittaja Tylran »

Uusi projektini on konvertoida uusista Sanquinary Guardeista Emperor's Childrenin Phoenix Guardeja, eli Fulgrimin oma henkivartiosto. (Kellään ideoita mistä saisi/konffaisi halberdit? Kaksi isoa, halberdiksi laskettavaa kirvestä tulee Sanquinary Guardin mukana kylläkin.)

Kaksi tehty, tosin toiselle ei mene Chaoksen backpack, ja toiselle erehdyin pistämään power swordin ennenkuin luin Fulgrimista uudestaan Feenikskaartin aseistuksen. Toisaalta se on myös hienoin konffi, joten mennee vartioston komentajana.

Toisaalta innostuin tekemään sankarillisen Blood Angel-ryhmän, joka on siis Dark Heresy-roolipeliä varten (ajattelin vetää Great Crusade-kampanjan Space Marine lisärin turvin).

Siinä nuo viimeisimmät hullut ideat.
Idleness is the pathway to damnation.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Uusin idea mitä olen pyörittänyt päässäni on vihdoin koskea power armoreihin. Tähän mennessä olen näitä välttänyt kun ruttoa, mutta ainut power armour mikä kelpaa on naisten päällä. Mutta jos siskojen armeija uusitaan ja faith pointit lähtee niin en tähänkään projektiin ryhdy. Idea on yksin kertainen. Teen GS 2-5 mallia täysin tyhjästä (tietenkin GW:n kuvia mallina käyttäjäen) real-size siskoja eli muutaman millin suurempia mitä nykyiset. Tämän jälkeen näistä silikoni muotit ja valan koko armeijan tinasta. Ei olisi mikään kallis vaihtoehto ja valaminen houkuttelee ihan vain itsessäänkin.

Konverttaus olisi sitten se kovin homma ja mielenkiintoisin. Kaikilla olisi kypärät ja sellainen vanhan termiksen tyyppinen kaula-leuka suoja että silmät näkyy vain ulos. Päällä olisi paksut viitat mitkä olisi tehty höyhenistä ja turkis kaulus. Näiden lisäksi yksityiskohdat hyvin minimissään ja paljon sileitä pintoja. Maalaukseksi ihan puhtaan valkoisia haarniskoja punaisine/oranssine yksityiskohtineen sekä jalkoihin vähän maan tomua koska kuitenkin kävelevät jossain. Tai vaihtoehtoisesti vielä lumi baset kaikille, jolloin olisi hyvin valkoinen armeija.
AguaToss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AguaToss »

Tuli mieleen laittaa tänne minun vanha idea:
Suurinpaikoin, kun päätin aloittaa WoC, teki mieli aloittaa nuo daemonit, mutta samalla, päätin tehdä vanhoista liskoista kaaosliskoja. Samalla piti tehdä niille fluffi, sekä keiden sääntöjä (daemons of chaos armybookista) jokainen käyttäisi. Tuli päätettyä että armeija olisi khrone ja tzeentch perusteinen armeija, mutta heidän luoja kaaos jumala olisi oma keksimä. Skinkit oli tarkoitus käyttää horroreiden sääntöjä, sekä konvertoida niille perus aseistuksen sijasta liekkejä/soihtuja käsiin green stuffista. Saurusten taas bloodlettereiden sääntöjä, joten eipä paljoa konvertoimista niissä. Slann mage-priestiä pitäis ostaa ja tehdä siintä greater daemon of tzeentch. olisi kiva saada vinkkejä ja hyviä ideoita hulluun ideaani.
"The ever mutating power of the dark gods will consume you all."- AguaToss, the Bringer of Apocalypse.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Mielestäni ihan puhdas tzeench armeija olisi fluffisempi ja ei tarvitse keksiä mitään omaa jumalaa.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Muistankohan aivan väärin, että ennenvanhaan viides kaaosjumala näytti aika paljon lentoliskolta? Jostakin tämän foorumin ketjusta on jäänyt mieleeni nimi Malal. Olen kuitenkin nähnyt joskus hamassa 90-luvun alussa sellaisia lentoliskon näköisiä ökkömönkiäisiä kaaoksen joukoissa. Joku sanoi jossain, että tämä viides kaaosjumala vihaa kaikkia muita ja joutui siksi pakenemaan johonkin kauas. Ehkä siitä saisi jotain ideaa armeijan teemaan.

Vaatii ehkä vähän salapoliisityötä, mutta voisi olla ihan jännä teema.
Luumumehu on soturien juomaa
AguaToss
Viesti:

Re:Hulluja Ideoita Hulluille Ihmisille, Hulluilta

Viesti Kirjoittaja AguaToss »

Z7-852 kirjoitti:Mielestäni ihan puhdas tzeench armeija olisi fluffisempi ja ei tarvitse keksiä mitään omaa jumalaa.
Siis kyllä minä tekisin puhtaan tzeentch perusteisen armeijan, jos minulla ei vain olisi sen verran sauruksia, mutta olen samaa mieltä että fluffillisesti se olisi parempi...
Huru-ukko kirjoitti:Muistankohan aivan väärin, että ennenvanhaan viides kaaosjumala näytti aika paljon lentoliskolta? Jostakin tämän foorumin ketjusta on jäänyt mieleeni nimi Malal. Olen kuitenkin nähnyt joskus hamassa 90-luvun alussa sellaisia lentoliskon näköisiä ökkömönkiäisiä kaaoksen joukoissa. Joku sanoi jossain, että tämä viides kaaosjumala vihaa kaikkia muita ja joutui siksi pakenemaan johonkin kauas. Ehkä siitä saisi jotain ideaa armeijan teemaan.

Vaatii ehkä vähän salapoliisityötä, mutta voisi olla ihan jännä teema.
Hmmm... Malal... olen tainut lukea siintä.
*pikaisen warhammer fantasyn lexcicanumin selauksen jälkeen*
Joo nimi kyllä oli oikea, sekä että on 5. kaaos jumala, mutta lexicanumin mukaan:
Malal is described as being both wolf-like and crocodilian in appearance, yet still holding a humanoid form. Said to have 6 fingers on each hand, and 3 eyes on his head, Malal is also said to have sets of teeth that resemble Lions, Sharks, Cows, and Rats.
Joten olit sinä sen ulkonäöstä lähes oikeassa...
"The ever mutating power of the dark gods will consume you all."- AguaToss, the Bringer of Apocalypse.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Olisko hullu idea yhdistää fabasta chaos warruja ja 40ksta chaos space marineja jotta sais helvetin tyylikkäitä chaos marsuja? Onkohan se mahollista? :D
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Emp

Viesti Kirjoittaja Emp »

Onhan ihmiset tuota tehneet ennenkin, ja ihan hyvin toiminut. Varsinkin kypärät sopivat hyvin yhteen.
Wut.
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Tervepä terve. Pitkästä aikaan minä, tämän viestiketjun herra ja hidalgo kirjoittelee tänne. Ensinnäkin kiitos kaikille jotka ovat kirjoitelleet tänne ideoitaan, ja toivon että ihmiset sekä muut humanoidit jatkavat tänne kirjoittelua. Erityiskiitos siitä, että tämä viestiketju on saatu pidettyä "puhtaana", elikkä ei ole kukaan tullut pelkästään muita solvaamaan, vaan on jaettu reilusti sekä vinkkejä ja neuvoja että niitä niin sanotusti hulluja ideoita. Kaikki ideat tänne vain, täällä ei ketään dissata:) TAI MUUTEN ):(

Anyway, pistän itsekin tänne vähän ei-niin hulluja ideoita, jotta se innostaisi teitä muita keksimään vielä erikoisempia :)

1. Olen päättänyt ja jo ehtinyt aloittaa kokoamaan veteran yksikköä omaan Imperial Guard armeijaani. Ei sinänsä mitään erikoista, mutta koko yksikkö koostuu naisista. Because I can. Heheh. Mutta myös siksi että haluan lisää harjoitusta hienovaraisesta skulptauksesta. Plus siksi että minä olen hieman enemmän kuin vähän pervo. :) Turha alkaa moralisoida, suurin osa teistä on ainakin yhtä pahoja ellei pahempiakin, joten se moralisoinnista.Ensimmäisen leidin olen jo saannut alulle,kädet ja pää ynnä pieniä yksityiskohtia puuttuu. Pohjana käytän eldar guardianien vartaloja joita on leikelty ja uudelleen skulpattu, ynnä niitä wood elfien nais päitä. pistän luultavasti tänne vähän kuvaa kun ehdin/viitsin/pystyn.

2. Yllä mainituista syistä teen myös yhden FEMALE SPACE MARINEN :O On jo miltein valmista, joten you are too late! Muhahahahaa :) Siitäkin pistän sitten kuvia aikanaan, niin WIP-kuvia kuin valmiiksi maalattunakin. Jos Jotain ehdotuksia olisi chapter badgea ja/tai väriteemaa varten, otan ehdotuksia vastaan. kirjoitelkaa vain tänne. Näin etukäteen mainittakoon, ettei kyseinen neiti tule kuulumaan kuuna kulovalkeana pretty marineihin tai angry marineihin tahi muihinkaan vastaaviin vitsi chaptereihin. että näin.

2. Lisäksi mainittakoon, että dark eldareita vastaava xenos-poppoo ( Wanha ideani, katsokaa ensimmäinen viesti jos ette muista/tiedä) alkaa hitaasti mutta varmasti kokoontua. Tällä hetkellä teen pelkkiä warruja, kun ei vielä tiedä milloin uusi codex tulee, ja mikä kaikki on muuttunut kun se lopulta tulee. Niistäkin voisin pistää kuvaa tulemaan kun viitsin.

Näin jälkikäteen mainittaakoon, että tänne voi laittaa kuvia sekä figuista että figu suunitelmista, kaikki ovat tervetulleita. Carry on!! (but not without me)
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Tämmöinen hullu idea tuli toteutettua Traconissa. Conilaisten mielestä upea asu ja toteutus ja itsekin olen samaa mieltä, koska toinen cossi jonka olen kasannut. Tästä piti tulla IG stormtrooper, mutta ei muistuta figua lähellekään, enemmän jotain killzonen hyypiötä. Mutta ei se mitään, tämä asu toi erilaisuutta Naruto ja Bleachin cossaajien, ym. anime-cossaajien seasta. :D

Kuva

taktiset sormikkaat meni hukkaan, niin sen takia iho paljastaa ja silleen. Pikkuisia virheitä löytyy paljon, mutta ei anneta niiden häiritä ^^'
Hellgunin piippu meni vinoon kun tuli pieni epic-fail liimauksen kanssa.

ps. olkaa armollisia kritiikin suhteen, kiitos.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Brittiläinen mellakkapuku feat. varusteleka? Toimii.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Seraphi kirjoitti:ps. olkaa armollisia kritiikin suhteen, kiitos.
No joo, mittasuhteet oavt kyllä vähän turhan realistiset, jotta tämä menisi uskottavasti jostain GW:n tekeleestä. Pään pitäisi ensinnäkin olla suurempi ja raajojen paksumpia. GW:n storm troopperin kengän kokokin on lähempänä 52:ta, kuin kuvassa olevan mallin ns. normaalit jalat. Jalat saisivat lisäksi olla huomattavasti rehvakkaammin haarallaan - jalan ulkosyrjän pitäisi olla vähintään hartialinjan ulkopuolella. Ja sitten tuo ase... siis pituutta ja paksuutta ainakin tuplasti lisää! Nythän tuo näyttää joltain assault 2 -aseelta, jolla voi tehdä rynnäkön vihollisen kometokeskukseen.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Greatcoat mukaan olisi siisti lisä.

Ihan komea puku, katsoen sitä että on niitä huonompiakin nähnyt. Niihin verratessa ei sinun pukusi ole huonoimmasta päästä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
OttoK

Viesti Kirjoittaja OttoK »

Tämä ei sinänsä ole hullu idea, mutta ehkä hieman epäilyttävä:

Olen alkanut kasaamaan Nurgle-teemaista CSM-säännöillä toimivaa armeijaa jonka "ruttomariinit" on väsätty cadianeista ja faban zombeista. Ideana olisi että IG:n piruparat ovat joutuneen Nurglen turmelemiksi ja he ovat saaneet vastineeksi uskomattoman kestävyyden ja metaanikaasun uppaamat lasgunit. Yksi ryhmä on jo kasassa ja mielestäni varsin päteviä konffauksia. Näitä voi käyttää myös plaguebearereina oikean CSM-armeijani kanssa

Demoniprinssit ajattelin tehdä Faban ogreista, vatsapanssarin tilalle stuffattu oksettava kaljamaha, selkään kärpäs-tyylin siivet samaan tapaan kuin joissain tyranid-konffauksissa. Manboobsit figuilta jo löytyykin. Toiselle pitää ehdottomasti laittaa myös kärpäsen pää greenstuffista. Härskiä olisi iskeä toiselle viston sukupuolitaudin runtelema lerssi roikkumaan jalkojen väliin ja toiselle mätä rypäri josta työntyy hännänomaisesti kunnon ruskea boa, liekö menee yli. Suurin osa kytkoon pelaajista on kuitenkin 12v. Ehkä Slaanesh-armeijalla tällaiset detailit ovat hyväksyttävämpiä (paitsi että entinen nautinnon ja perverssin jumala on nykyään suurinpiirtein taiteen ja muodin jumala. Ero on yhtä iso kuin Ron Jeremyllä ja Stefan Lindforsilla)

Koska haen turnaustehokkuutta, pitää armeijassa olla obleja, näihin oon myös harkkinnut ogrejen käyttöä. Ongelmaksi koen sen että silloin demoniprinssit menettävät näyttävyyttään joka tulee isosta koosta. Oikeat oblit eivät ihan noin isoja ole. Ideoita count-as obleihin?
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

OttoK kirjoitti:Koska haen turnaustehokkuutta, pitää armeijassa olla obleja, näihin oon myös harkkinnut ogrejen käyttöä. Ongelmaksi koen sen että silloin demoniprinssit menettävät näyttävyyttään joka tulee isosta koosta. Oikeat oblit eivät ihan noin isoja ole. Ideoita count-as obleihin?
Yksi vaihtoehto on että otatkin Demoniprinssin tilalle faban Giantin joka toimii Nurglen "Superuppaamana" ogryninä ja teet oblit sitten ogryneistä.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

OttoK kirjoitti:Härskiä olisi iskeä toiselle viston sukupuolitaudin runtelema lerssi roikkumaan jalkojen väliin ja toiselle mätä rypäri josta työntyy hännänomaisesti kunnon ruskea boa, liekö menee yli. Suurin osa kytkoon pelaajista on kuitenkin 12v.
Nou hätä, useimmat ovat ohittaneet psykoseksuaalisessa kehityksessään anaalisen ja fallisen vaiheen jo ennen kouluikää. Tuskin siis hätkähtävät, jos vastustajaksi osuisi joku, joka osoittaa kiinostuta kyseisiin vaiheisiin ja on konfannut figulleen pippelin ja toiselle kakat housuun.
OttoK

Viesti Kirjoittaja OttoK »

Jätin käyttäminen on loistava idea, FaBa ei ole niin tuttu että olisin itse hoksannut tuon, kiitos. Kova stuffaaminen on kyllä edessä, kuuluu kuitenkin asiaan. Toinen optio voisi olla Lotrin peikko, vai meneekö se samaan kokoluokkaan ogrejen kanssa?
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Itse olisin sen Lotri-peikon kannalla, on isompi kuin faba-ogret mutta pienempi guin giantti. Tämä on ainakin oma muistikuvani, korjatkaa jos olen väärässä. Lisäksi peikko olisi hieman halvempi, ja kannattaa ottaa myös huomioon true lossi. Ei ole ihan jokaisen pyssyn tähtäimissä jos ei ole ihan jättiläisen koko-luokkaa (ainoastaan useimpien :) ). Vähän pienempi figu on myös helpompi kuljettaa, ja lievästi helpompi konvata.
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Jättiläisestä voisi tosin saada kovin tyylikkään lyhentämällä jalkoja ja käsiä. Tuossa tulee kaikenlaista osaa mukana isoista kourista kaviojalkoihin ja rumiin jättinaamoihin, unohtamatta vielä sitä kaljamahaa, joka tuolla on. Voisi olla helpompi sovittaa teemaan, kuin LotR peikko. Jättiläinen tosin on ikävän onttoa sisältä, mutta äkkiäkös tuota vahvistaisi ja samalla olisi helpompi leikata raajoja, kun eivät ole umpimuovia.
Miau.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

stalker89 kirjoitti:
Seraphi kirjoitti:Tämmöinen hullu idea tuli toteutettua Traconissa. Conilaisten mielestä upea asu ja toteutus ja itsekin olen samaa mieltä, koska toinen cossi jonka olen kasannut. Tästä piti tulla IG stormtrooper, mutta ei muistuta figua lähellekään, enemmän jotain killzonen hyypiötä. Mutta ei se mitään, tämä asu toi erilaisuutta Naruto ja Bleachin cossaajien, ym. anime-cossaajien seasta. :D
et näköjään löytänyt mustia kaasuhitsaus laseja, mistä hengitys maski on peräisin?
Maski ja kaasuhitsaus lasit löysin matkan varrella Traconiin parkanon Eurohamsterista ja silloin ei ollut maaleja mukana että oisin voinut lasit maalata mustiksi. Ihme että pysähdyspaikalta löysin noinkin sopivan hengitysmaskin ja lasit. Tämmööstä maskia nimittäin etsin kauan Oulun ja Seinäjoen maisemista, enkä mitään sopivaa löytänyt.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”