Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mä ehdin aika varmasti puoli kuudenki, mutta ehkä jo vähän ennen viittä. En oo vielä varma aikatauluista.
- GreenMeanie
Mä tuun sit puol neljält.
Tai oikeestaan koska vaan yhen jälkee.
Tai oikeestaan koska vaan yhen jälkee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
itse olen kahden jälkeen töistä kotona, joten sen jälkeen alan harkita siirtymistä mestoille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Onkos tuonne vapaa pääsy, aka kukavaanvoitulla pelaileen?
Olis meinaan siistiä pelailla taas pitkästä aikaa Masiinaa. (Ja millasilla listoilla pelailette? 25/35/50/joku muu, mikä?)
Olis meinaan siistiä pelailla taas pitkästä aikaa Masiinaa. (Ja millasilla listoilla pelailette? 25/35/50/joku muu, mikä?)
Tutustumaan voi ehdottomasti tulla!
Valtaosa pelaa varsinkin tänään varmaan 50 pojon listoilla Nordic Open mielessä, mut voipi sitä pienemmistäkin peleistä sopia paikan päällä.
Valtaosa pelaa varsinkin tänään varmaan 50 pojon listoilla Nordic Open mielessä, mut voipi sitä pienemmistäkin peleistä sopia paikan päällä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
tarteepi tulla käväseen sitten.
Jep, tule ihmeessä!
Se Alaovi on kiinni viiden jälkeen, mutta soita Jaakolle tai mulle (Tero) (numerot löytyy ovenpielestä) niin tullaan päästämään sut sisään/ylös.
Se Alaovi on kiinni viiden jälkeen, mutta soita Jaakolle tai mulle (Tero) (numerot löytyy ovenpielestä) niin tullaan päästämään sut sisään/ylös.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Toi kello yksi menee vähän tiukoille, mutta puoli neljältä siis mestoilla.
Tietyssä mielessä kiinnostaa eKrueger mirrori, mutta toisaalta sitten ei yhtään!
Tietyssä mielessä kiinnostaa eKrueger mirrori, mutta toisaalta sitten ei yhtään!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
eiköhän säästetä se mirrori tuonne NOTiin ihan suosiolla, niin ei kaikki paukut kulu ihan alkuunsa...
tänään puoli neljästä eteenpäin porukkaa kertsillä
tänään puoli neljästä eteenpäin porukkaa kertsillä
- GreenMeanie
Koitin jo klupilla keräillä, tilaan muutaman osan ja kortteja PPltä, joten kaikki joita kiinnostaa säästää postikuluissa laittakaa yvtä niin teen tilauksen maanantaina kun olen taas suomessa. Jaetaan postikulut reilusti, ei tasan, turha teiän on mun osista maksaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
minkä hintainen sieltä olis tilata sellanen Ferox (? Skornen tiikeri..ja yksi mounted Katherine , cygnarin dragoon soolo.. siis ei hepan kanssa, vain se ratsastaja..) Ilmeisesti Legenda Nemo ja sen apuri ei oo tilattavissa vielä?
Ja niin, kiitoskia peleistä, oli teillä kivat tilat, tarvii tulla uudestaan... ja uudestaan... (teletappien tapaan)
Ja niin, kiitoskia peleistä, oli teillä kivat tilat, tarvii tulla uudestaan... ja uudestaan... (teletappien tapaan)
Greenmeanie laitan sulle huomenna päivällä oma tilauksen. Jotain muutamia osia tulee, mutta pitää kattoa vielä mitä tarkalleen.
EDIT: Laitoin YV:llä oman tilaukseni
EDIT: Laitoin YV:llä oman tilaukseni
- GreenMeanie
Laitoin The_Edgelle vielä varmistusviestiä, tilaus pääsee siis matkaan vasta tiistaina. Eli vielä aamulla kerkiää laittaa yv:tä.
Demel: Tosiaan tuolta store.privateerpress.com löydät hinnat, postikuluihin kun lasket 25% lisää niin ei ainakaan enempää tule osat maksamaan.
Demel: Tosiaan tuolta store.privateerpress.com löydät hinnat, postikuluihin kun lasket 25% lisää niin ei ainakaan enempää tule osat maksamaan.
- GreenMeanie
Osat tilattu, laitan tänään tai huomenna yv:tä asianosaisille + tuon torstaina kertsille selvityksen postikulujen jaosta yms.
Mulla on koko torstai täysin vapaa joten voisin pelailla koko päivän kunhan joku avaimellinen pääsee kertsille asti.
Mulla on koko torstai täysin vapaa joten voisin pelailla koko päivän kunhan joku avaimellinen pääsee kertsille asti.
Mulla ois kans torstaina aikaa koko päivä, avainta tosin ei löydy.
Mä yritän ehtiä torstaina pelaamaan yhden pelin, mutta en ole vielä varma ehdinkö. Mutta varmaan jossain neljän jälkeen.
GreenMeanie: Jos sulla ei ihan akuutti rahapula ole, niin kannattanee odottaa laskutuksen kanssa mahdollisia tullimaksuja.
GreenMeanie: Jos sulla ei ihan akuutti rahapula ole, niin kannattanee odottaa laskutuksen kanssa mahdollisia tullimaksuja.
Voisin luvata olevani avaimen kanssa mestoilla kahdelta. Ehkä aiemminkin, mutta palaan tarkemmin huomenna.
EDIT: Täältä Ruoholahdesta saa kyllä noutaa avaimen jo aiemmin.
EDIT: Täältä Ruoholahdesta saa kyllä noutaa avaimen jo aiemmin.
-
Der Dexter
enköhän mestoille ilmesty, tosin olen kahteen asti töissä, ja voin taata että istun oluella yhdellä loman alun kunniaksi, joten tarkkaa aikaa on paha sanoa.
olisi muutama 666-lista tarvista kokeilla, olen nimittäin valinnut ZERKOVAN yhdeksi castereistani saksaan...
olisi muutama 666-lista tarvista kokeilla, olen nimittäin valinnut ZERKOVAN yhdeksi castereistani saksaan...
Ostin tässä just äsken grindin ja totesin et yheltä jaskalta puuttuu pää. Jos joltain löytyy ylimääräinen cygnarin muovihevijaskakitin pää, mikä vaan niin olisin kiitollinen jos sellaisen saisit myytyä.
Joskus kolmelta paikalla.
Joskus kolmelta paikalla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä voin lahjoittaa sulle jonkun random pään.